GuidZP400 |
d4c30cbc-6f59-4089-a778-828546dc8fb8
|
Biuletyn |
569379-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych
|
Regon |
10420591000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
77/85
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-977
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 645 36 90,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 645 39 57
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@polskieradio.pl,
|
Adres strony url |
www.prsa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.prsa.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.prsa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej zgodnie z pkt.18.4 SIWZ. Ofertę opisaną zgodnie z pkt. 18.14 SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do skrzynki wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek)oznaczonej zgodnie z pkt. 19.1 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i sukcesywna dostawa gadżetów reklamowych z umieszczonymi logotypami POlskiego Radia S.A. i jego jednostek
|
Numer referencyjny |
BZP.B5.23.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa gadżetów reklamowych z umieszczonymi logotypami Polskiego Radia – Spółka Akcyjna i jego jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym szczegółowe wymogi i warunki realizacji zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia zrealizowany został w okresie przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy, sukcesywnie, na podstawie zamówień zgłoszonych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umowa wygaśnie przed upływem tego terminu, jeżeli łączna wartość zamówień Zamawiającego osiągnie kwotę wskazaną w § 4 ust. 2 Umowy, która stanowi kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.2. Poza oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
10.2.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;
10.2.2. wypełniony formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ;
10.2.3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w którym określony zostanie zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
10.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt I SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu Umowy i okresu jej obowiązywania, o których mowa w § 2 ust.1, w przypadku niewykorzystania w trakcie obowiązywania Umowy kwoty, o której mowa w § 4 ust. 2, poprzez wydłużenie tego terminu i okresu maksymalnie do 48 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia Umowy.
2) przedmiotu zamówienia, polegającym na zmianie rodzaju dostarczanych gadżetów reklamowych w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty, został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, co zostanie poświadczone oświadczeniem producenta, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem zamówienia. Warunki dotyczące ceny, dostawy, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o takiej zmianie w terminie 10 dni przed jej wprowadzeniem.
3) podwykonawstwa, gdy składający ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu umowy, o którym umowa w § 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców – pod warunkiem, że wykonawca niezwłocznie, nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy:
a) wykaże powody, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskaże część przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) poda nazwy (firmy) podwykonawców.
4) zmiany podwykonawców wymienionych w § 6 ust. 2, pod warunkiem wskazania nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed planowaną zmianą, powodu dla którego konieczna jest przedmiotowa zmiana i nazwy (firmy) podwykonawcy.**
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, następują na wniosek jednej ze stron, wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-08-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|