Zakup oraz dostawa laptopów w ramach projektu pn. „Zdalna szkoła+” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Miasto Wodzisław Śląski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569227-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup 50 laptopów wraz z oprogramowaniem – nowych lub używanych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Zainstalowany system operacyjny Oryginalny Windows 10 Professional x64 w wersji polskiej
Procesor Procesor dedykowany zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, w architekturze x64, osiągający w testach „CPUBENCHMARK” wartość min.: 3267 na dzień 30.07.2020
Procesor zgodny z technologią: Intel VT lub AMD-V.
Strona testu: https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html
Pamięć zainstalowana RAM min. 8 GB pamięci DDR4
Wewnętrzne dyski dysk SSD, min. 240GB, możliwość podłączenia dysku NVMe
Karta grafiki Zintegrowana
Ekran Wyświetlacz min. 14”, matryca matowa IPS, minimalna rozdzielczość 1920x1080px
Technologie bezprzewodowe Karta sieciowa WLAN 802.11ac Wi-Fi,
Bluetooth min. w wersji 4.0,
Wbudowany modem LTE
Napędy optyczne Brak
Dźwięk Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wbudowane dwa głośniki
Gniazda rozszerzeń Czytnik kart SD (SD, SDHC i SDXC)
Zewnętrzne porty wejścia/wyjścia min.: 3 x port USB 3.0 (w tym min. 1 x USB-C),
1 x interfejs VGA;
1 x interfejs DisplayPort,
1 x złącze RJ-45 (nie dopuszcza się rozwiązań z zastosowaniem przejściówek),
1 x gniazdo zasilania,
Audio: line-in/out combo
Kamera wbudowana w obudowę matrycy
Dedykowane złącze do stacji dokującej. Nie dopuszcza się stacji dokującej podłączanej przez złącze USB. Laptop musi mieć możliwość ładowania baterii za pośrednictwem stacji dokującej.
Interfejs sieciowy karta sieciowa Ethernet (10/100/1000), możliwość znakowania ramek VLAN (IEEE 802.1Q), obsługa połączeń typu trunk (ramki tagowane i nietagowane)
Urządzenie wskazujące Touchpad z obsługą gestów i zintegrowaną funkcjonalnością przycisku myszy
Pozostałe funkcjonalności Wbudowany moduł TPM 1.2
Pozostałe informacje Sprzęt używany/regenerowany jest dopuszczalny, systemy preinstalowane na komputerach, odporna na zalanie klawiatura z otworami odpływowymi, wykonanie zgodne z wymogami testów MIL-STD-810G, oryginalny zasilacz w zestawie
Gwarancja min. 6 miesięcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77dd2b7f-3b6b-470e-81bf-b27f949dde60
Biuletyn 569227-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Wodzisław Śląski
Regon 00052688300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bogumińska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wodzisław Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 44-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48324590431
Zamawiajacy fax +48327218703
Zamawiajacy email kancelaria@wodzislaw-slaski.pl
Adres strony url bip.wodzislaw-slaski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Wodzisławia Śl.ąskiego. Biuro Obsługii Klienta ul. Bogumińksa 4b, 44-300 Wodzisław Śląski
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oraz dostawa laptopów w ramach projektu pn. „Zdalna szkoła+” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Numer referencyjny BZP.272.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu zakup 50 laptopów wraz z oprogramowaniem – nowych lub używanych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Zainstalowany system operacyjny Oryginalny Windows 10 Professional x64 w wersji polskiej Procesor Procesor dedykowany zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, w architekturze x64, osiągający w testach „CPUBENCHMARK” wartość min.: 3267 na dzień 30.07.2020 Procesor zgodny z technologią: Intel VT lub AMD-V. Strona testu: https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html Pamięć zainstalowana RAM min. 8 GB pamięci DDR4 Wewnętrzne dyski dysk SSD, min. 240GB, możliwość podłączenia dysku NVMe Karta grafiki Zintegrowana Ekran Wyświetlacz min. 14”, matryca matowa IPS, minimalna rozdzielczość 1920x1080px Technologie bezprzewodowe Karta sieciowa WLAN 802.11ac Wi-Fi, Bluetooth min. w wersji 4.0, Wbudowany modem LTE Napędy optyczne Brak Dźwięk Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wbudowane dwa głośniki Gniazda rozszerzeń Czytnik kart SD (SD, SDHC i SDXC) Zewnętrzne porty wejścia/wyjścia min.: 3 x port USB 3.0 (w tym min. 1 x USB-C), 1 x interfejs VGA; 1 x interfejs DisplayPort, 1 x złącze RJ-45 (nie dopuszcza się rozwiązań z zastosowaniem przejściówek), 1 x gniazdo zasilania, Audio: line-in/out combo Kamera wbudowana w obudowę matrycy Dedykowane złącze do stacji dokującej. Nie dopuszcza się stacji dokującej podłączanej przez złącze USB. Laptop musi mieć możliwość ładowania baterii za pośrednictwem stacji dokującej. Interfejs sieciowy karta sieciowa Ethernet (10/100/1000), możliwość znakowania ramek VLAN (IEEE 802.1Q), obsługa połączeń typu trunk (ramki tagowane i nietagowane) Urządzenie wskazujące Touchpad z obsługą gestów i zintegrowaną funkcjonalnością przycisku myszy Pozostałe funkcjonalności Wbudowany moduł TPM 1.2 Pozostałe informacje Sprzęt używany/regenerowany jest dopuszczalny, systemy preinstalowane na komputerach, odporna na zalanie klawiatura z otworami odpływowymi, wykonanie zgodne z wymogami testów MIL-STD-810G, oryginalny zasilacz w zestawie Gwarancja min. 6 miesięcy
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). specyfikację techniczną oferowanego sprzętu potwierdzającego posiadanie wymaganych parametrów. W formularzu ofertowym należy podać nazwę producenta, model (typ), numer seryjny
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy z powodu okoliczności związanych z epidemią COVID-19 w szczególności odnośnie zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenie wykonywania umowy lub jej części; zmiany sposobu wykonywania dostawy; zmiany zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy, zostały uregulowane w art. 15 r ustawy nowelizującej o COVID-19.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego. Siedzibą Administratora Danych jest Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 4. 2)Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt IOD możliwy jest poprzez: kontakt osobisty w siedzibie Urzędu Miasta – pok. 207, 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 4B, adres e-mail: iod@wodzislaw-slaski.pl, lub pod nr tel. 32 459 05 72. Z IOD mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczegółowy zakres, tryb postępowania, nazwa i numer zadania znajduje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres ściśle określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji organizacji zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej. W przypadku zamówień publicznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych okres przechowywania i postępowania z dokumentacją szczegółową określają umowy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest bezpośrednio Pani/pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww ustawy. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu : -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub 3 RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)