Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy owoców i warzyw

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
Miejscowość Płońsk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567585-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy owoców i warzyw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 - Formularz cenowy, Załącznik nr 4 – wzór umowy. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i procedury określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49fe77c6-084f-4ad0-b750-f207fb6da49b
Biuletyn 567585-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
Regon 30870300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Henryka Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Płońsk
Zamawiajacy kod pocztowy 09-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 613 400
Zamawiajacy fax 236 623 214
Zamawiajacy email przetargi@szpitalplonsk.pl
Adres strony url http://www.szpitalplonsk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpitalplonsk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalplonsk.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. Skrzynka EPUAP Zamawiającego: Nazwa: Zakład Świadczeń Szpitalnych Adres skrzynki EPUAP: /spzzozplonsk/skrytkaesp
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, 09-100 Płońsk ul. Henryka Sienkiewicza 7
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy owoców i warzyw
Numer referencyjny FZP.261.18.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy owoców i warzyw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 - Formularz cenowy, Załącznik nr 4 – wzór umowy. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i procedury określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.)
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 1.Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. 2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 3.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 4.Wypełnione i podpisane Oświadczenie określone w Rozdziale VI lit. A pkt. 1 niniejszej SIWZ (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ) 5.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ).
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. Skrzynka EPUAP Zamawiającego: Nazwa: Zakład Świadczeń Szpitalnych Adres skrzynki EPUAP: /spzzozplonsk/skrytkaesp . Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych doc, docx, odt, ods, pdf, rtf, odp, xls, xlsx, zip podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z mini portal dostępnym na stronie www.uzp.gov.pl w zakładce EZAMÓWIENIA/MINIPORTAL. Ofertę należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana istotnych postanowień umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Pzp oraz w przypadkach wskazanych w załączniku Nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
IV 4 4 data 2020-08-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - warzywa korzeniowe, liściaste, akpustne, warzywa kwaszone oraz zioła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 - Formularz cenowy, Załącznik nr 4 – wzór umowy. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i procedury określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 1 - Formularz cenowy, Załącznik nr 4 – wzór umowy. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i procedury określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)