Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Jastrzębiu Zdroju KWK „Jas – Mos – Rydułtowy I”, Ruch „Jas – Mos” na 2020 rok.

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-11 00:00:00
Instytucja Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569316-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zadania obejmuje dostarczenie odzieży, obuwia roboczego i ochron osobistych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43283d27-70a1-4118-9f21-c98ec733a012
Biuletyn 569316-N-2020
Zamawiajacy nazwa Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Regon 27690250400000
Zamawiajacy adres ulica Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 207
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-914
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48323513364
Zamawiajacy fax +48323513369
Zamawiajacy email przetargi@srk.com.pl
Adres strony url www.srk.com.pl
Adres strony internetowej www.srk.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.srk.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.srk.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej poprzez Elektroniczny Formularz Ofertowy udostępniony na platformie: https://efo.coig.biz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej i elektronicznej. W przypadku gdy wykonawca nie posiada kwalifikowanego podpisu elektronicznego dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bytom 41-914, ul. Strzelców Bytomskich 207 – Kancelaria Główna w godz. 07:00 – 14:00.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Jastrzębiu Zdroju KWK „Jas – Mos – Rydułtowy I”, Ruch „Jas – Mos” na 2020 rok.
Numer referencyjny ZP-JM-0010/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zadania obejmuje dostarczenie odzieży, obuwia roboczego i ochron osobistych
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow I.TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Zamówienie należy zrealizować w terminie: od daty zawarcia umowy do 18 grudnia 2020 r. II. PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: a) należytym wykonaniem dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegających na wykonaniu dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochron osobistych dla pracowników o wartości minimum 50 000,00 zł brutto, wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. Brak podstaw wykluczenia Wykonawcy: 1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu II. Brak podstaw wykluczenia podmiotu udostępniającego swoje zasoby: 1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Zakresie warunkow udzialu A. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór dokumentu 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności – wzór dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 1 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 1a do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 4. Oświadczenie dotyczące wadium – załącznik nr 2 do druku „FORMULARZ OFERTOWY” 5. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ; 5. 7. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Ofertę można składać, zgodnie z pkt. 9 SIWZ, w formie pisemnej lub elektronicznej
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://laip-srk.coig.biz/
Elementy aukcji elektronicznej Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informaje udostepnione wykonawcom Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informaje przebiegu aukcji Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Warunki do licytacji Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Warunki zamkniecia aukcji Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno – prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Jeżeli przed upływem terminu realizacji, umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresie rzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego , przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 90 dni, licząc od wskazanego w Umowie terminu. 3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresu rzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkach Zamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową nie może być w całości zrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo – finansowego.
IV 4 4 data 2020-08-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)