Świadczenie usługi opieki serwisowej szpitalnych systemów informatycznych

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Miejscowość Kościan
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569296-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej posiadanych systemów informatycznych Eskulap, Simple ERP, Planowanie czasu pracy w modułach posiadanych przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:świadczenie usług serwisowych w wymiarze pakietu 750 roboczo/godzin wraz z kosztami dojazdu w okresie obowiązywania umowy, konsultacje i pomoc serwisową udzielaną w siedzibie Zamawiającego, zdalnie bądź telefonicznie w zakresie funkcjonowania systemów oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów programów, konsultacje w zakresie nowych wersji programów, konsultacje w zakresie administracji programów, przeszkolenie administratora Zamawiającego, konsultacja w zakresie administracji bazami danych Oracle i MS SQL będącymi w posiadaniu Zamawiającego, wgrywanie aktualnych poprawek producenta w terminie do 4 tygodni od pojawienia się na oficjalnej stronach Oracle i Microsoft’u konserwacja baz danych, testy przywracania z backup-u baz danych – raz na kwartał. Zamawiający posiada zasoby sprzętowe niezbędne do przeprowadzenia testu kopii bezpieczeństwa , prace zlecone przez Zamawiającego w zakresie uzgodnionym z Wykonawcą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d3b24a0-312c-4094-b0c4-bea99226e626
Biuletyn 569296-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Regon 41105199900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kościan
Zamawiajacy kod pocztowy 64-000
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 655 120 855
Zamawiajacy fax 655 120 707
Zamawiajacy email zp.spzozkoscian@post.pl
Adres strony internetowej narzedzia https;//szpital.koscian.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital.koscian.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Kościanie, ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi opieki serwisowej szpitalnych systemów informatycznych
Numer referencyjny SPZOZ.EPII.23.19.2020
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej posiadanych systemów informatycznych Eskulap, Simple ERP, Planowanie czasu pracy w modułach posiadanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:świadczenie usług serwisowych w wymiarze pakietu 750 roboczo/godzin wraz z kosztami dojazdu w okresie obowiązywania umowy, konsultacje i pomoc serwisową udzielaną w siedzibie Zamawiającego, zdalnie bądź telefonicznie w zakresie funkcjonowania systemów oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów programów, konsultacje w zakresie nowych wersji programów, konsultacje w zakresie administracji programów, przeszkolenie administratora Zamawiającego, konsultacja w zakresie administracji bazami danych Oracle i MS SQL będącymi w posiadaniu Zamawiającego, wgrywanie aktualnych poprawek producenta w terminie do 4 tygodni od pojawienia się na oficjalnej stronach Oracle i Microsoft’u konserwacja baz danych, testy przywracania z backup-u baz danych – raz na kwartał. Zamawiający posiada zasoby sprzętowe niezbędne do przeprowadzenia testu kopii bezpieczeństwa , prace zlecone przez Zamawiającego w zakresie uzgodnionym z Wykonawcą.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-08-02T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi opieki serwisowej szpitalnego systemu informatycznego Eskulap, Simple oraz Planowania Pracy,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci składa: - obowiązującą umowę partnerską z właścicielem majątkowych praw autorskich Systemu Eskulap. - obowiązującą umowę partnerską z właścicielem majątkowych praw autorskich Systemu Simple.ERP. - obowiązującą umowę partnerską z właścicielem majątkowych praw autorskich programu Planowanie Pracy. lub oświadczenie właściciela majątkowych praw autorskich Systemu Eskulap, Simple ERP oraz programu Planowanie Pracy o zawartej umowie partnerskiej z Wykonawcą z której wynika, że Wykonawca jest uprawniony do świadczenia usług opieki serwisowej.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej przedmiot zamówienia, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, podstawą do wprowadzenia zmiany będzie dostarczenie Kupującemu dokumentów potwierdzających wprowadzenie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zastosowania waloryzacji cen z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy; waloryzacja cen przedmiotu zamówienia może zostać dokonana o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni rok c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę o ile mają wpływ na realizację przedmiotu umowy, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z tym, że zmiana nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości zmiany stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z tym, że zmiana nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia awarii
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)