1.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do obiektów „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o. w Kleszczowie.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
1.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach
o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. Warzywa i owoce muszą spełniać wymagania minimalne, czyli muszą być:
• świeże
• całe,
• zdrowe,
• czyste,
• wolne od szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki,
• wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego,
• wolne od jakichkolwiek obcych zapachów i smaków,
• wystarczająco rozwinięte i odpowiednio dojrzałe,
• w stanie umożliwiającym transport i dotarcie do miejsca przeznaczenia w stanie nieuszkodzonym,
• oznakowane krajem pochodzenia.
1.4. Zamawiane produkty dostarczane będą przez Wykonawcę w opakowaniach z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością. Opakowania te muszą zapewnić pełną identyfikację w tym, nazwę produktu, nazwę i adres producenta, termin przydatności do spożycia (nie krótszy niż ¾ okresu przydatności od daty produkcji) oraz inne elementy wymagane przepisami prawa. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być suche, czyste i bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów oraz powinny zapewnić ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zanieczyszczeniem, jak również odpowiednie warunki w czasie przechowywania i transportu.
1.5. Częstotliwość dostaw: Dostawy realizowane będą przez cały okres trwania Umowy, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Realizacja zamówienia następować będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą, w okresie czasowym od godziny 8.00 - 12.00. W zakresie planowanego terminu dostawy – Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy.
1.6. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu warzyw i owoców oraz spełniającymi wymogi sanitarne zgodnie
z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
1.7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko.
1.8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru).
1.9. Zamówienia jednostkowe składane będą przez cały okres objęty Umową telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji.
1.10. Dostawy realizowane będą w terminie do maksymalnie 48 godzin od chwili złożenia zamówienia jednostkowego.
1.11. Ilość asortymentu będącego Przedmiotem Zamówienia określona w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ jest ilością szacunkową (tj. określone zostały jedynie na potrzeby porównania ofert oraz określenia szacunkowej wartości Umowy i nie będą stanowić zobowiązania Zamawiającego do ich wykonania ani nie dadzą prawa Wykonawcy do roszczeń wynikających z niewykonania niniejszych ilości w okresie obowiązywania Umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw o nie więcej niż 20% wartości wynagrodzenia określonego w § 7 ust.1 Umowy (także poszczególnych pozycji asortymentu), w zależności od rzeczywistych potrzeb (wynikających z rodzaju diet klientów, ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego, zależnych od zakresu zarezerwowanych terminów szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i ogólnie prowadzonej przez Zamawiającego działalności), bez konieczności podpisywania przez Strony Aneksu do Umowy.
Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności, z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie.
|
GuidZP400 |
182f9707-6437-4773-92f5-ff735ca84bec
|
Biuletyn |
569225-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.
|
Regon |
10068625300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sportowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kleszczów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 731 65 00
|
Zamawiajacy email |
biuro@kompleks-solpark.pl
|
Adres strony url |
www.solpark.bip.kleszczow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.solpark.bip.kleszczow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
OSOBIŚCIE, POCZTĄ LUB KURIEREM
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O., UL. SPORTOWA 8, 97-410 KLESZCZÓW, SEKRETARIAT I PIĘTRO, POKÓ 1.05
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
|
Numer referencyjny |
CRZPU/8/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do obiektów „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o. w Kleszczowie.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
1.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach
o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. Warzywa i owoce muszą spełniać wymagania minimalne, czyli muszą być:
• świeże
• całe,
• zdrowe,
• czyste,
• wolne od szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki,
• wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego,
• wolne od jakichkolwiek obcych zapachów i smaków,
• wystarczająco rozwinięte i odpowiednio dojrzałe,
• w stanie umożliwiającym transport i dotarcie do miejsca przeznaczenia w stanie nieuszkodzonym,
• oznakowane krajem pochodzenia.
1.4. Zamawiane produkty dostarczane będą przez Wykonawcę w opakowaniach z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością. Opakowania te muszą zapewnić pełną identyfikację w tym, nazwę produktu, nazwę i adres producenta, termin przydatności do spożycia (nie krótszy niż ¾ okresu przydatności od daty produkcji) oraz inne elementy wymagane przepisami prawa. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być suche, czyste i bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów oraz powinny zapewnić ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zanieczyszczeniem, jak również odpowiednie warunki w czasie przechowywania i transportu.
1.5. Częstotliwość dostaw: Dostawy realizowane będą przez cały okres trwania Umowy, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Realizacja zamówienia następować będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą, w okresie czasowym od godziny 8.00 - 12.00. W zakresie planowanego terminu dostawy – Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy.
1.6. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu warzyw i owoców oraz spełniającymi wymogi sanitarne zgodnie
z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
1.7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko.
1.8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru).
1.9. Zamówienia jednostkowe składane będą przez cały okres objęty Umową telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji.
1.10. Dostawy realizowane będą w terminie do maksymalnie 48 godzin od chwili złożenia zamówienia jednostkowego.
1.11. Ilość asortymentu będącego Przedmiotem Zamówienia określona w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ jest ilością szacunkową (tj. określone zostały jedynie na potrzeby porównania ofert oraz określenia szacunkowej wartości Umowy i nie będą stanowić zobowiązania Zamawiającego do ich wykonania ani nie dadzą prawa Wykonawcy do roszczeń wynikających z niewykonania niniejszych ilości w okresie obowiązywania Umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw o nie więcej niż 20% wartości wynagrodzenia określonego w § 7 ust.1 Umowy (także poszczególnych pozycji asortymentu), w zależności od rzeczywistych potrzeb (wynikających z rodzaju diet klientów, ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego, zależnych od zakresu zarezerwowanych terminów szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i ogólnie prowadzonej przez Zamawiającego działalności), bez konieczności podpisywania przez Strony Aneksu do Umowy.
Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności, z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę warzyw i owoców o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto w skali roku (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, że dosta¬wa ta została wykonana należycie.
Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się wartość określoną w jednej umowie zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy.
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę warzyw i owoców o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto w skali roku (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, że dostawa ta została wykonana należycie.
Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się wartość określoną w jednej umowie zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy PZP
- Zamawiający zastrzega zmiany w treści umowy wynikającą ze zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, a także innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania.
- Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, oraz w przypadku zamknięcia obiektu/części obiektu, konieczności usunięcia awarii, nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi, epidemiologicznymi itc., których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|