GuidZP400 |
d72c189e-b9c7-4c47-a8b5-e03cba51b2f1
|
Biuletyn |
569208-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Regon |
15770000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6173595
|
Zamawiajacy fax |
(12)6173595
|
Zamawiajacy email |
dzp@agh.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1481 2017 r.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, paw. C-1 portiernia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu AGD do domów studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-332/20
|
Numer referencyjny |
KC-zp.272-332/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie częściowe nr 1
Dostawa lodówek
A) Dostawa 33 szt. lodówek podblatowych wraz z ich instalacją w pokojach studenckich
B) Dostawa 149 szt. lodówek dwudrzwiowych
Zadanie częściowe nr 2
Dostawa pralek i suszarek
A) Dostawa 20 szt. pralek automatycznych
B) Dostawa 8 szt. elektrycznych, bębnowych suszarek do prania
Zadanie częściowe nr 3
Dostawa drobnego sprzętu AGD
A) Dostawa 10 szt. odkurzaczy
B) Dostawa 7 szt. żelazek parowych
C) Dostawa 78 szt. kuchenek mikrofalowych
|
Cpv glowny przedmiot |
39713430-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- formularz oferty - wypełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią).
- opisy techniczne oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniających wymagania Zamawiającego określone
w niniejszej SIWZ.
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
dla zadania częściowego nr 1: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
dla zadania częściowego nr 2: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100 )
dla zadania częściowego nr 3: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• Pieniądzu
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922
nr SWIFT: PKO PP LPW
Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.
• Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawy zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
• następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu,
• następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
b. wysokości wynagrodzenia w przypadku:
• zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
c. jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
• pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa lodówek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa lodówek
A) Dostawa 33 szt. lodówek podblatowych wraz z ich instalacją w pokojach studenckich
B) Dostawa 149 szt. lodówek dwudrzwiowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pralek i suszarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
A) Dostawa 20 szt. pralek automatycznych
B) Dostawa 8 szt. elektrycznych, bębnowych suszarek do prania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobnego sprzętu AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713430-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
A) Dostawa 10 szt. odkurzaczy
B) Dostawa 7 szt. żelazek parowych
C) Dostawa 78 szt. kuchenek mikrofalowych
|
| |