Dostawa komputerów przenośnych z dodatkowym wyposażeniem dla uczniów z gdańskich placówek oświatowych do zdalnego kształcenia

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569151-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych z dodatkowym
wyposażeniem dla uczniów z gdańskich placówek oświatowych do zdalnego kształcenia, niezbędnych
do realizacji zadań w następujących ilościach: Komputer przenośny - laptop Lp. Artykuł Ilość
1Komputer przenośny typu notebook 60 szt.
Dodatkowe wyposażenie Lp. Artykuł Ilość
1 Słuchawki nauszne z mikrofonem 60szt
2 Mysz przewodowa 60 szt
3 Zewnętrzny modem do internetu mobilnego 60szt,
4 Internet mobilny na kartę 60szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b793406a-a392-4b10-b164-a98bb96edd26
Biuletyn 569151-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Regon 59846300000000
Zamawiajacy adres ulica Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 8/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 236 129
Zamawiajacy fax 583 236 529
Zamawiajacy email bzp@gdansk.gda.pl
Adres strony url www.bip.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu zdalna szkoła+ – w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gdansk.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gdansk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej- kurierem, osobiscie lub przy pomocy operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych z dodatkowym wyposażeniem dla uczniów z gdańskich placówek oświatowych do zdalnego kształcenia
Numer referencyjny BZP.271.56.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych z dodatkowym wyposażeniem dla uczniów z gdańskich placówek oświatowych do zdalnego kształcenia, niezbędnych do realizacji zadań w następujących ilościach: Komputer przenośny - laptop Lp. Artykuł Ilość 1Komputer przenośny typu notebook 60 szt. Dodatkowe wyposażenie Lp. Artykuł Ilość 1 Słuchawki nauszne z mikrofonem 60szt 2 Mysz przewodowa 60 szt 3 Zewnętrzny modem do internetu mobilnego 60szt, 4 Internet mobilny na kartę 60szt.
Cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę komputerów przenośnych w ilości co najmniej 30 szt. wraz z instalacją systemu operacyjnego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załączonego do SIWZ wzoru wykazu dostaw
Zakresie warunkow udzialu 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 4.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania SIWZ i kryteria oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest podać producenta i model dostarczanego sprzętu oraz zaznaczyć, czy przedmiot zamówienia posiada lub nie stosowne certyfikaty. Jeżeli nie zostaną zaznaczone informacje dotyczące certyfikatów zamawiający przyjmie, że dany model nie posiada takiego certyfikatu i przyzna 0pkt. Wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązany będzie dostarczyć dokumenty w postaci kart katalogowych, opisu sprzętu, kopii certyfikatów lub informacji producenta o posiadanych certyfikatach (mogą być wydruki ze stron producenta), potwierdzające złożone informacje
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst mogą nastąpić w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) wystąpienia „siły wyższej” pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później niż w ciągu 2 dni od dnia ww. zdarzenia. Przesunięcie terminu realizacji następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej, 2) z powodu wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego zmian technicznych, organizacyjnych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy, wydłużenie terminu realizacji o czas wskazany przez Zamawiającego i dostosowanie sposobu wykonania Umowy do zaistniałych okoliczności 3) zmiany przepisów prawnych, w oparciu, o które realizowane jest zamówienie, skutkujące koniecznością dopasowania warunków płatności do zmian, sposobu wystawiania i przekazywania faktur, 6) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży lub braku na rynku jakiegokolwiek Sprzętu lub jego elementu wskazanego w Ofercie. Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany Sprzęt lub jego element o parametrach spełniających minimalne wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia, po cenach nie wyższych niż zaoferowane w Ofercie. Dopuszcza się możliwość zmiany typu/modelu/producenta oferowanego Sprzętu lub jego elementu. 7) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Sprzętu lub jego elementu i/lub w przypadku gdy Sprzęt, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca nie współpracuje poprawnie z infrastrukturą obsługiwaną przez Zamawiającego i nie jest możliwe dokonanie zmian po stronie Sprzętu, Strony mogą dokonać zmian Umowy polegających na zastąpieniu Sprzętu lub jego elementu w ramach wynagrodzenia umownego Sprzętem i/lub elementem zastępczym, spełniającym minimalne wymagania wskazane w OPZ. Dopuszcza się możliwość zmiany typu/modelu/producenta oferowanego Sprzętu lub jego elementu
IV 4 4 data 2020-08-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Zgodność ze standardami
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)