Zakup mebli i regałów metalowych (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – dwie części)

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-24 00:00:00
Instytucja ZUS I Oddział w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566986-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli i regałów metalowych, fabrycznie nowych, w pierwszym gatunku (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – dwie części):
Część I - dostawa mebli biurowych i krzeseł obrotowych
Część II - dostawa regałów metalowych dwustronnych
2. Szczegółowe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów wykonywania zawiera Projekt wzoru umowy stanowiący III część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa96bf85-52df-4fb3-9c7e-a02aaa875dbf
Biuletyn 566986-N-2020
Zamawiajacy nazwa ZUS I Oddział w Łodzi
Regon 00001775600403
Zamawiajacy adres ulica Zamenhofa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-431
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6382740, 42 638 29 65,
Zamawiajacy fax 42 637 52 91
Zamawiajacy email Zamowienia_Lodz1@zus.pl,
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej w ZUS I Oddział w Łodzi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli i regałów metalowych (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – dwie części)
Numer referencyjny 210000/271/10/2020-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Dwie
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli i regałów metalowych, fabrycznie nowych, w pierwszym gatunku (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – dwie części): Część I - dostawa mebli biurowych i krzeseł obrotowych Część II - dostawa regałów metalowych dwustronnych 2. Szczegółowe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów wykonywania zawiera Projekt wzoru umowy stanowiący III część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 405838,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 35
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Szczegółowe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów wykonywania zawiera Projekt wzoru umowy stanowiący III część SIWZ. 2. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi: - na meble i regały metalowe - minimum 24 miesiące, - na podnośnik (mechanizm podnoszący) w krzesłach obrotowych - minimum 48 miesięcy. 3. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty brutto, które służyć będzie do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (część I i II). 4. Terminy realizacji umów: Część I – 5 tygodni (35 dni) od daty podpisania umowy, Część II –od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r., przy czym dostawa i montaż regałów może się rozpocząć najwcześniej 15.12.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie warunku dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 3 uPzp (posiadanie zdolności technicznej), Wykonawcy składający ofertę do części I postępowania, winni wykazać doświadczenie w realizacji zamówienia w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z montażem mebli. Ww. dostawa winna spełniać następujące wymagania: 1) przedmiot dostawy – dostawa wraz z montażem minimum takich mebli jak: - szafy biurowe lub/i ubraniowe - w ilości minimum 30 sztuk, - biurka - w ilości minimum 20 sztuk; 2) wartość dostawy wraz z montażem – minimum 70 000,00 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości dostaw wykonanych w ramach różnych umów w celu osiągnięcia wymaganego zakresu i wartości dostawy. Wykonawca może polegać na zdolności technicznej (doświadczeniu) innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że ww. warunek spełni jeden z nich. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. 2. W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 3 uPzp (posiadanie zdolności technicznej), Wykonawcy składający ofertę do części II postępowania, winni wykazać doświadczenie w realizacji zamówienia w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z montażem regałów metalowych. Ww. dostawa winna spełniać następujące wymagania: 1) przedmiot dostawy – dostawa wraz z montażem regałów metalowych w ilości minimum 300 sztuk; 2) wartość dostawy wraz z montażem – minimum 250 000,00 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości dostaw wykonanych w ramach różnych umów w celu osiągnięcia wymaganego zakresu i wartości dostawy. Wykonawca może polegać na zdolności technicznej (doświadczeniu) innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że ww. warunek spełni jeden z nich. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.1. Zaświadczenie(-a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.2. Zaświadczenie(-a) właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1.4. Oświadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 1.5. Oświadczenie o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 uPzp. 1.6. Oświadczenie o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 uPzp. 1.7. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170, z późn.zm.). 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn.zm.), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.1.- 1.3. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument winien być sporządzony z zachowaniem terminów jak dla ww. dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni: 1. Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej, z podaniem przedmiotu, daty wykonania, wartości i podmiotu, na rzecz, którego dostawa ta została wykonana wraz z dowodem, w rozumieniu Rozporządzenia, określającym jej należyte wykonanie. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ust. 1 uPzp - oświadczenie wystawione przez podmiot trzeci o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1, pkt 5-8 uPzp oraz dokumenty określone w pkt 1 (wykaz dostaw wraz z dowodem należytego wykonania) dotyczące tego podmiotu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty wymagane w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z treści Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo może wynikać z umowy podpisanej przez strony i załączonej do oferty. 4. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ust. 1 uPzp - dokument potwierdzający, że będą dysponować niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w zakresie koniecznym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wymaganej zdolności technicznej) na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów winni w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zamieścić informację w tym zakresie. 5. Wykonawca składa również oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z innym Wykonawcą (-ami), który (-rzy) złożył (-li) ofertę w niniejszym postępowaniu (w tej samej części), w celu zapobieżenia wykluczenia z postępowania wraz z ww. oświadczeniem winien złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy składają przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp; oświadczenie nie jest konieczne, gdy w postępowaniu (w danej części) zostanie złożona tylko jedna oferta. 6. Dokumenty określone w pkt 1-4 składane są wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Za zgodą Stron dopuszcza się w trakcie realizacji umowy wprowadzenie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty wybranej jako najkorzystniejsza, w okolicznościach opisanych w Projekcie wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-08-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Pani Ewa Adamczyk, tel. 42 638 29 65, Pani Elżbieta Kubiak, tel. 42 638 27 40. Adres e-mail: Zamawiającego: Zamowienia_Lodz1@zus.pl Numer faksu Zamawiającego: 42 637 52 91. 2. Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS I Oddział w Łodzi ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B dnia 24.08.2020 r. o godz. 13:30.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych i krzeseł obrotowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 94398,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli biurowych i krzeseł obrotowych. Zakres dostawy został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 1 do umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa regałów metalowych dwustronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 311440,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa regałów metalowych dwustronnych. Zakres dostawy został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 1 do umowy.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na meble/regały metalowe
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)