Dostawę modułów serwerów, dysków twardych, kontrolerów SAS i oprogramowania wirtualizacyjnego na potrzeby rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania DELL VRTX dla CWPL „CePeLek” SP ZOZ.

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569112-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

modułów serwerów, dysków twardych, kontrolerów SAS i oprogramowania wirtualizacyjnego na potrzeby rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania DELL VRTX
Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia zawiera specyfikacja techniczna – załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e8e0ea98-992e-453e-b776-9033cbec924c
Biuletyn 569112-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Regon 01013789500000
Zamawiajacy adres ulica Koszykowa 78
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 42 91 065
Zamawiajacy fax 22 621 43 64
Zamawiajacy email kkraska@cepelek.mil.pl
Adres strony url www.cepelek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cepelek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny na piśmie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego pokój nr 8 kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę modułów serwerów, dysków twardych, kontrolerów SAS i oprogramowania wirtualizacyjnego na potrzeby rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania DELL VRTX dla CWPL „CePeLek” SP ZOZ.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu modułów serwerów, dysków twardych, kontrolerów SAS i oprogramowania wirtualizacyjnego na potrzeby rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania DELL VRTX Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia zawiera specyfikacja techniczna – załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) obniżenia ceny towaru będącego przedmiotem Umowy; 2) ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania jego części; 3) wycofania z produkcji towaru będącego przedmiotem Umowy / wprowadzenia na rynek produktu o lepszych parametrach (zastąpienie go nowym produktem) pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w zawartej Umowie; 4) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia (maksymalnie o liczbę dni trwania przeszkody) w sytuacji, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) w przypadku przedłużających się prac remontowo – budowlanych w obiektach Zamawiającego, stanowiących miejsce przeznaczenia przedmiotu Umowy; b) w przypadku przedłużającego się wykonywania odrębnej umowy, która uniemożliwia realizację przedmiotu niniejszej Umowy, c) w przypadku wystąpienia awarii infrastruktury budowlanej w miejscu przeznaczenia przedmiotu Umowy; d) w przypadku zagrożenia katastrofą budowlaną lub jej wystąpieniem w miejscu przeznaczenia przedmiotu Umowy; e) w przypadku zagrożenia epidemią lub jej wystąpieniem w miejscu przeznaczenia przedmiotu Umowy. 5) Aktualizacji danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp. 6). Zgodnie z art. 142 ust.5 PZP wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmian stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie, jedynie zostanie do niego doliczony podatek VAT w zmienionej wysokości. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie przez Stronę inicjującą wniosku zawierającego: opis propozycji zmian, ich uzasadnienie, obliczenie kosztów zmian, w przypadku gdy będzie ona miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności za fakture
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)