GuidZP400 |
300e2060-dd91-45d4-8ffc-0d9ca1f5d9a7
|
Biuletyn |
569853-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Rawski
|
Regon |
75014777400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rawa Mazowiecka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
468 144 631,
|
Zamawiajacy fax |
468 144 631
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiatrawski.pl,
|
Adres strony url |
www.powiatrawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiatrawski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatrawski.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Plac Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 3 obrębów gminy Biała Rawska_1013025 powiat rawski_1013, województwo łódzkie_10: Błażejewice_0006, Niemirowice_0029, Narty_0028
|
Numer referencyjny |
GG.II.272.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zakres prac został szczegółowo określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30221000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia łącznie wszystkie poniższe warunki:
a) Wykonawca wykazał się wykonaniem w czasie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej po pięć prac geodezyjnych każdego celu pracy: geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych, mapa z projektem podziału nieruchomości, wznowienie znaków granicznych/wyznaczenie punktów/ustalenie przebiegu granic działek, aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (EGiB), z podaniem celu pracy, daty przyjecia do PODGiK i numerów ewidencyjnych prac geodezyjnych.
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ( z zakresu 1 i 2),
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 24 ust 5 pkt 1 i 8, należy przedłożyć oświadczenie zgodne z zał. nr 2 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć oświadczenie zgodne z zał. nr 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa
w Rozdziale 8 ust.1 pkt 3), należy przedłożyć :
a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, zgodnie z art.43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, oraz osób uprawnionych do przeprowadzania gleboznawczej klasyfikacji gruntów - wraz z informacją o prawie do dysponowania tymi osobami o treści zgodnej z Załącznikiem nr 4 do SIWZ,
b. wykaz wykonanych każdego wymienionego celu prac co najmniej po pięć prac geodezyjnych z celem pracy:
a. geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych,
b. mapa z projektem podziału nieruchomości,
c. wznowienie znaków granicznych/wyznaczenie punktów/ustalenie przebiegu granic działek,
d. aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (EGiB),
z podaniem celu pracy, daty przyjecia do PODGiK i numerów ewidencyjnych prac
geodezyjnych- Załącznik nr 5 do SIWZ,
W przypadku gdy, Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi udowodnić, że będzie nimi dysponował, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć ponadto: - Formularz oferty. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, tekst jednolity), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców – wzór załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
5.000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100,
w terminie do dnia 12.08.2020 r. godz. 1000.
2. Wadium może być wniesione w :
1) Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II 38
Nr 05 9291 0001 0056 5958 2000 0030
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.
z 2019 r. poz. 310 t.j. z późn. zm. ).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem w pok. nr 110 Wydział
Finansów i Budżetu w budynku Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej, plac
Wolności 1, w terminie do dnia 14.08.2020 r. godz. 1000, a do oferty załączyć kserokopie.
Uwaga:
Na poleceniu przelewu może być adnotacja (skrócona)
Wadium: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 3 obrębów gminy Biała
Rawska
Natomiast na gwarancjach :
Wadium: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 3 obrębów gminy Biała
Rawska_1013025 powiat rawski_1013, województwo łódzkie_10: Błażejewice_0006,
Niemirowice_0029, Narty_0028”
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja
musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie
zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotę gwarancji,
3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem , że Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3
i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o których mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium
na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy wskazany przez Wykonawcę. W ofercie należy podać numer konta, na które Zamawiający dokonuje zwrotu wadium.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1,
wyjaśnienia , o którym mowa w art.87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
2) nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności:
1) nastąpiła zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2) nastąpiło wydłużenie trwania procedur administracyjnych, niezależnych od wykonawcy, które mają wpływ na termin wykonania zamówienia,
3) wystąpiły zdarzenia losowe niezależne od Wykonawcy, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy przez osoby przewidziane do wykonania zamówienia.
4) oraz w przypadkach szczegółowo opisanych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r.
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z późn. zm.).
3. Zmiany umowy mogą dotyczyć terminu realizacji lub osób przewidzianych do wykonania zamówienia.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w ofercie, lecz nie krótszy niż 12 miesięcy.
5. Zamawiający zastrzega 21- dniowy termin płatności licząc od dnia doręczenia mu faktury.
Wykonawcy i innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej ( aneksu ) podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności. Omyłki pisarskie lub rachunkowe nie wymagają zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|