Dostawa zamrażarek oraz systemu archiwizacji próbek na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Data publikacji 2020-08-04
Data zakończenia 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569799-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397111206, 384240003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zamrażarek oraz systemu archiwizacji próbek na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części osobno oceniane, tj.:
Część 1
Zamrażarka niskotemperaturowa na potrzeby II Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część 2
Zamrażarka niskotemperaturowa wraz z systemem awaryjnego podtrzymania temperatury CO2 oraz rejestratorem temperatury na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część 3
System archiwizacji próbek na potrzeby Katedry i Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-3 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aeefddf1-0067-403a-bcca-c012da1c72d1
Biuletyn 569799-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 00028898100000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zamrażarek oraz systemu archiwizacji próbek na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-82/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zamrażarek oraz systemu archiwizacji próbek na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części osobno oceniane, tj.: Część 1 Zamrażarka niskotemperaturowa na potrzeby II Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 2 Zamrażarka niskotemperaturowa wraz z systemem awaryjnego podtrzymania temperatury CO2 oraz rejestratorem temperatury na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część 3 System archiwizacji próbek na potrzeby Katedry i Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-3 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
Cpv glowny przedmiot 39711120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od daty podpisania umowy (część 1-3)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 część 1-3 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-3 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do Siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4) zmiany organizacyjne Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii); 5) zmiana sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 6) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, związanych z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i jej skutkami, powodującymi niemożność dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności oraz na podstawie dowodów przedłożonych przez Wykonawcę i potwierdzających te okoliczności. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zamrażarka niskotemperaturowa na potrzeby II Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zamrażarka niskotemperaturowa na potrzeby II Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). Miejsce dostawy: II Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zamrażarka niskotemperaturowa wraz z systemem awaryjnego podtrzymania temperatury CO2 oraz rejestratorem temperatury na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zamrażarka niskotemperaturowa wraz z systemem awaryjnego podtrzymania temperatury CO2 oraz rejestratorem temperatury na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 2 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). Miejsce dostawy: Katedra i Zakład Medycyny Społecznej ul. Bujwida 44, 50-345 Wrocław
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa System archiwizacji próbek na potrzeby Katedry i Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38424000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis System archiwizacji próbek na potrzeby Katedry i Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 3 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). Miejsce dostawy: Katedry i Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)