Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem fabrycznie nowego sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Wiem i potrafię” do siedmiu szkół podstawowych w Gminie Poronin w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Beneficjentem projektu jest Gmina Poronin, natomiast Realizatorem projektu Centrum Usług Wspólnych w Poroninie.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż sprzętu i wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w siedmiu Szkołach Podstawowych w Gminie Poronin w liczbie około 1618 sztuk.
Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Poroninie i w Zębie, tj. między innymi mikroskopy, preparaty mikroskopowe, odczynniki chemiczne, szkło, naczynia i sprzęt laboratoryjny: wiatromierze, barometry, mierniki, wagi, lodówki, materiały dydaktyczne: mapy, atlasy, szkielety człowieka, zwierząt, plansze i tablice edukacyjne, przewodniki, bryły geometryczne, wyposażenie biurowe, inne wyposażenie, materiały laboratoryjne, monitory interaktywne, laptopy, tablety, aparaty fotograficzne, wizualizery, szafy bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do prowadzenia zajęć z programowania w siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: laptopy, komputery, monitory interaktywne, zestawy i pakiety edukacyjne do nauki budowy robotów, zestawy do nauki programowania, szafy na laptopy, oprogramowanie komputerowe do zarządzania i zabezpieczania szkolnych urządzeń sieciowych, uczniów itp., dostawę fabrycznie nowego wyposażenia/zestawów pomocy do zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: programy multimedialne: dysgrafia, dysleksja, grafomotoryka, logopedia i inne zaburzenia mowy, pomoce i materiały dydaktyczne do nauki czytania, pisania, liczenia, gry edukacyjne, materiały i pomoce do integracji sensorycznej i rehabilitacji, materiały do diagnozy ucznia. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik do SIWZ.
Zamawiający wymaga dołączenia do formularza oferty oświadczenia wykonawcy o posiadanych atestach (w tym atesty PZH lub równoważne), certyfikatach, świadectwach jakości, które będą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, natomiast oryginały lub kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) przedstawić należy do dnia podpisania umowy - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do formularza oferty dołączył katalogi, foldery lub zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie w wersji papierowej lub elektronicznej (CD, pendrive) do każdej pozycji z załącznika. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzupełnił w zał. nr 8 do SIWZ tabelę „Wymagane dodatkowe informacje dla wskazanych pozycji”. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany także do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu oraz instrukcji obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, montażu/instalacji, uruchomienia dostarczonego sprzętu wraz z instruktażem co najmniej 2 nauczycieli w każdej szkole. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli będzie zgodne z wymogami Zamawiającego. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia.
Ewentualny montaż wyposażenia ma być wliczony do ceny dostawy.
Jeśli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został użyty: znak towarowy, nazwa własna lub patent, należy przez to rozumieć, iż Zamawiający określa parametry przedmiotu zamówienia i można zastosować rozwiązania czy materiały podobne lub równoważne.
Sprzęt komputerowy przeznaczony jest do szkół, przez co możliwa jest do zastosowania stawka 0% VAT na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a ustawy o podatku od towarów i usług.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wystawił oddzielne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wyposażenie do poszczególnych zadań na adres każdej Szkoły Podstawowej z osobna.
Po rozpoczęciu roku szkolnego ewentualny montaż urządzeń może odbywać się tylko po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z dyrektorem danej szkoły podstawowej, niekolidującego z harmonogramem zajęć szkolnych, w godzinach popołudniowych lub dniach wolnych od zajęć edukacyjnych.
|
GuidZP400 |
8684dd0c-0a0b-4eb9-b626-03a5aa9d05a3
|
Biuletyn |
569750-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Poronin
|
Regon |
49189263000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poronin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 074 112
|
Zamawiajacy fax |
182 074 192
|
Zamawiajacy email |
usc@poronin.pl
|
Adres strony url |
www.poronin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.poronin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poronin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa z montażem wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w ramach projektu „Wiem i potrafię”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem fabrycznie nowego sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Wiem i potrafię” do siedmiu szkół podstawowych w Gminie Poronin w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Beneficjentem projektu jest Gmina Poronin, natomiast Realizatorem projektu Centrum Usług Wspólnych w Poroninie.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż sprzętu i wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w siedmiu Szkołach Podstawowych w Gminie Poronin w liczbie około 1618 sztuk.
Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Poroninie i w Zębie, tj. między innymi mikroskopy, preparaty mikroskopowe, odczynniki chemiczne, szkło, naczynia i sprzęt laboratoryjny: wiatromierze, barometry, mierniki, wagi, lodówki, materiały dydaktyczne: mapy, atlasy, szkielety człowieka, zwierząt, plansze i tablice edukacyjne, przewodniki, bryły geometryczne, wyposażenie biurowe, inne wyposażenie, materiały laboratoryjne, monitory interaktywne, laptopy, tablety, aparaty fotograficzne, wizualizery, szafy bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do prowadzenia zajęć z programowania w siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: laptopy, komputery, monitory interaktywne, zestawy i pakiety edukacyjne do nauki budowy robotów, zestawy do nauki programowania, szafy na laptopy, oprogramowanie komputerowe do zarządzania i zabezpieczania szkolnych urządzeń sieciowych, uczniów itp., dostawę fabrycznie nowego wyposażenia/zestawów pomocy do zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: programy multimedialne: dysgrafia, dysleksja, grafomotoryka, logopedia i inne zaburzenia mowy, pomoce i materiały dydaktyczne do nauki czytania, pisania, liczenia, gry edukacyjne, materiały i pomoce do integracji sensorycznej i rehabilitacji, materiały do diagnozy ucznia. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik do SIWZ.
Zamawiający wymaga dołączenia do formularza oferty oświadczenia wykonawcy o posiadanych atestach (w tym atesty PZH lub równoważne), certyfikatach, świadectwach jakości, które będą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, natomiast oryginały lub kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) przedstawić należy do dnia podpisania umowy - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do formularza oferty dołączył katalogi, foldery lub zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie w wersji papierowej lub elektronicznej (CD, pendrive) do każdej pozycji z załącznika. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzupełnił w zał. nr 8 do SIWZ tabelę „Wymagane dodatkowe informacje dla wskazanych pozycji”. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany także do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu oraz instrukcji obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, montażu/instalacji, uruchomienia dostarczonego sprzętu wraz z instruktażem co najmniej 2 nauczycieli w każdej szkole. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli będzie zgodne z wymogami Zamawiającego. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia.
Ewentualny montaż wyposażenia ma być wliczony do ceny dostawy.
Jeśli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został użyty: znak towarowy, nazwa własna lub patent, należy przez to rozumieć, iż Zamawiający określa parametry przedmiotu zamówienia i można zastosować rozwiązania czy materiały podobne lub równoważne.
Sprzęt komputerowy przeznaczony jest do szkół, przez co możliwa jest do zastosowania stawka 0% VAT na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a ustawy o podatku od towarów i usług.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wystawił oddzielne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wyposażenie do poszczególnych zadań na adres każdej Szkoły Podstawowej z osobna.
Po rozpoczęciu roku szkolnego ewentualny montaż urządzeń może odbywać się tylko po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z dyrektorem danej szkoły podstawowej, niekolidującego z harmonogramem zajęć szkolnych, w godzinach popołudniowych lub dniach wolnych od zajęć edukacyjnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do formularza oferty należy załączyć:
a) wypełniony kosztorys ofertowy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych.
b) katalogi, foldery lub zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie pracowni w wersji papierowej lub elektronicznej (tj. CD, pendrive) do każdej pozycji kosztorysu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach określonych w niniejszym rozdziale:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie robót, dostaw lub usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
2. Na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego może być przedłużony termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu, z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku:
a) zawieszenia robót przez zamawiającego,
b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
c) zmian dokumentacji, zmian właściciela firmy, oraz innych nieistotnych zmian dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy,
d) siły wyższej.
3. Wszelkie opóźnienia i niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły wyższej nie będą traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań określonych Umową i nie będą podlegały jakiejkolwiek odpowiedzialności strony za szkodę poniesioną przez drugą stronę.
4. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia, jak zamieszki, wojny, pożary powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowień niniejszej umowy oraz przetargu będącego podstawą zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|