1. Nazwa zamówienia: ” Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021 ”
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części. Wspólny słownik zamówień (CPV) 15000000-8
Zamówienie podzielono na 7 części ( zadań) :
Zadanie 1- Pieczywo ( kod CPV : 15810000-9)
Zadanie 2 – Artykuły ogólnospożywcze ( kod CPV : 15800000-6)
Zadanie 3 - Owoce i warzywa ( kod CPV: 15300000-1)
Zadanie 4 – Mięso, wędliny, drób (kod CPV: 15100000-9; 15112000-6)
Zadanie 5 – Produkty mleczarskie (kod CPV: 15500000-3)
Zadanie 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb (kod CPV: 15220000-6)
Zadanie 7 – Jaja ( kod CPV: 03142500-3)
4. Artykuły spożywcze wymienione są w załącznikach Oferty Przetargowej nr 1.1,1.2, 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7 stanowiące jednocześnie załączniki do umowy odpowiednio dla danej części / zadania w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia..
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
6. Ilości podane w załączniku formularza ofertowo cenowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie ( +, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Zamawiający wskazuje, że oferty należy złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia określonych w rozdz. III ust.3, zgodnie z art. 36aa ust. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia z danego zadania , w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
10. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzenia Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005.
11. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016 r poz.1154).
12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno- spożywcze muszą być składane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
13. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym , czytelnym i nieusuwalnym
kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności , umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
14. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 3 godz. od dnia i godz. jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
15. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo – jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy , tj. ilości dostarczonego towaru ( szt. lub kg.), cen jednostkowych i wartości.
16. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
17. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie , jakie zamawiający przewiduje zakupić w danym roku szkolnym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
18. Wykonawca dostarczać będzie żywność do zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodnie z zasadami GMP/GHP ( do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko w godz. 7:00-8:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
19. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
20. Dostawy będą dokonywane partiami na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
21. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
22. Wymagania szczegółowe dla mrożonek:
1) mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowanie w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min.- 18 °C, owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany , w stanie dojrzałości konsumpcyjnej , czyste, sypkie, nie oblodzone , bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) , owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznaki obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
23. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
24. W ofercie wykonawca może zaproponować substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny do zaproponowanego przez zamawiającego w załączniku cenowym.
25. Produkt podany w ofercie przez oferenta jest produktem, który oferent po wygraniu zamówienia będzie musiał dostarczyć i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego.
26. Wykonawca biorący udział w postepowaniu powinien spełniać następujące warunki:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
2) posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
3) dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadający wymogom HACCP,
4) dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności |
GuidZP400 |
de64db8a-fedd-4241-8d6b-d8182aed55d7
|
Biuletyn |
570426-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Gielniów
|
Regon |
53478200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
75
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gielniów
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
486 720 166
|
Zamawiajacy fax |
486 720 004
|
Zamawiajacy email |
BRAK EMAIL
|
Adres strony url |
http://bip.uggielniow.nv.pl/a,15739,informacje-podstawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urzad Gminy Gielniów,Plac Wolności 75, 26-434 Gielniów, pokój nr 2 (sekretariat)
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021
|
Numer referencyjny |
RGG.271.4.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Nazwa zamówienia: ” Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021 ”
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części. Wspólny słownik zamówień (CPV) 15000000-8
Zamówienie podzielono na 7 części ( zadań) :
Zadanie 1- Pieczywo ( kod CPV : 15810000-9)
Zadanie 2 – Artykuły ogólnospożywcze ( kod CPV : 15800000-6)
Zadanie 3 - Owoce i warzywa ( kod CPV: 15300000-1)
Zadanie 4 – Mięso, wędliny, drób (kod CPV: 15100000-9; 15112000-6)
Zadanie 5 – Produkty mleczarskie (kod CPV: 15500000-3)
Zadanie 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb (kod CPV: 15220000-6)
Zadanie 7 – Jaja ( kod CPV: 03142500-3)
4. Artykuły spożywcze wymienione są w załącznikach Oferty Przetargowej nr 1.1,1.2, 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7 stanowiące jednocześnie załączniki do umowy odpowiednio dla danej części / zadania w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia..
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
6. Ilości podane w załączniku formularza ofertowo cenowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie ( +, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Zamawiający wskazuje, że oferty należy złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia określonych w rozdz. III ust.3, zgodnie z art. 36aa ust. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia z danego zadania , w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
10. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzenia Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005.
11. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016 r poz.1154).
12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno- spożywcze muszą być składane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
13. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym , czytelnym i nieusuwalnym
kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności , umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
14. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 3 godz. od dnia i godz. jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
15. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo – jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy , tj. ilości dostarczonego towaru ( szt. lub kg.), cen jednostkowych i wartości.
16. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
17. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie , jakie zamawiający przewiduje zakupić w danym roku szkolnym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
18. Wykonawca dostarczać będzie żywność do zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodnie z zasadami GMP/GHP ( do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko w godz. 7:00-8:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
19. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
20. Dostawy będą dokonywane partiami na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
21. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
22. Wymagania szczegółowe dla mrożonek:
1) mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowanie w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min.- 18 °C, owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany , w stanie dojrzałości konsumpcyjnej , czyste, sypkie, nie oblodzone , bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) , owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznaki obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
23. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
24. W ofercie wykonawca może zaproponować substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny do zaproponowanego przez zamawiającego w załączniku cenowym.
25. Produkt podany w ofercie przez oferenta jest produktem, który oferent po wygraniu zamówienia będzie musiał dostarczyć i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego.
26. Wykonawca biorący udział w postepowaniu powinien spełniać następujące warunki:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
2) posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
3) dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadający wymogom HACCP,
4) dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3)
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczania, o których mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczania te mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczania w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów:
a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
5. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t.j.Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późn.zm).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 2. Mając na względzie przepis art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający odstąpi od wezwania wskazanych w ust. 1 dokumentów w stosunku do Wykonawców, co do których będzie w stanie samodzielnie uzyskać wymienione tam oświadczenia lub dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 2. Mając na względzie przepis art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający odstąpi od wezwania wskazanych w ust. 1 dokumentów w stosunku do Wykonawców, co do których będzie w stanie samodzielnie uzyskać wymienione tam oświadczenia lub dokumenty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach, wymienionych w zał. nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1 Chałka 300g szt. 130
2 Chleb mieszany pszenno-żytni 1000g szt. 1240
3 Chleb orkiszowy 400-450g szt. 1000
4 Bułka drożdżówka z owocami szt. 290
5 Bułka kajzerka 50g szt. 2890
6 Bułka połówkowa 100g szt. 245
7 Bułka wrocławska 400g szt. 105
8 Rogal 100g szt. 340
9 Kule serowe kg 9,50
10 Pączki 90g szt. 290
11 Rogaliki drożdżowe kg 13
12 Strucla serowa kg 30
13 Babka piaskowa Szt. 127
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Barszcz biały w butelce WELPIK500ml szt. 55
Barszcz biały Winiary szt. 135
Bazylia PRYMAT 10g szt. 40
Budyń śmietankowy DELECTA 64g szt. 470
Bułeczki maślane ZŁOTY KŁOS szt. 200
Bułka tarta 500 g szt. 300
Galaretka owocowa Dr. Oetker 75g szt 200
Chrzan POLONAISE 180g szt. 45
Cukier kryształ 1 kg kg 231
Dżem ŁOWICZ różne smaki 280g szt. 190
Fasola biała JAŚ kg 130
Filet z makreli w pomidorach KING OSCAR 170g szt. 55
Groch żółty łupany kg 100
Groszek konserwowy szt. 35
Herbata SAGA 40 szt. 65
Herbata owocowa HERBAPOL 20 szt. 100
Kucharek 1 k szt. 32
Kakao naturalne DEKOMORENO 150g szt. 32
Kasza gryczana biała kg 200
Kasza kuskus kg 80
Kasza jaglana kg 70
Kasza jęczmienna średnia kg 200
Kasza manna 1000g Kg 15
Kawa INKA 150g szt. 30
Ketchup łagodny KOTLIN 450g szt. 85
Kisiel DELECTA różne smaki 58g szt. 500
Koncentrat pomidorowy 30% FRUBEX 185g szt. 740
Kukurydza konserwowa szt. 40
Kwasek cytrynowy PRYMAT 20g szt. 30
Liście laurowe PRYMAT 10g szt. 17
Majeranek PRYMAT 20g szt. 75
Majonez KIELECKI 310ml szt. 75
Makaron nitki Dobrusia 250 g szt. 700
Makaron pełne ziarno rurki GOLiARD 400g szt. 420
Makaron świderki LUBELLA 500g szt. 420
Makaron gniazda LUBELLA 500g Szt. 480
Makaron spaghetti LUBELLA 500g szt. 450
Makaron kokardki LUBELLA 500g szt. 280
Mąka pszenna SZADKOWSKA TYP 480 kg 170
Miód prawdziwy wielokwiatowy 370g szt. 60
Mleczna kanapka KINDER szt. 900
Olej KUJAWSKI 1l` szt. 37
Olej KUJAWSKI 3l szt. 57
Oliwa z oliwek Szt. 10
Ogórki konserwowe ROLNIK 900ml szt. 350
Oregano PRYMAT 10g szt. 40
Pałki kukurydziane szt. 165
Papryka ostra PRYMAT 20g szt. 15
Pieprz naturalny PRYMAT 20g szt. 200
Płatki CORN FLAKES bezglutenowe 600g szt. 65
Płatki NESQUIK 500g szt. 90
Płatki CHEERIOS 500g szt. 90
Przyprawa w płynie Winiary 210g szt. 65
Przyprawa do kurczaka PRYMAT 30g` szt. 131
Przyprawa carry PRYMAT 20g szt 15
Ryż w saszetkach SARITO 400g szt. 430
Ryż długoziarnisty SOTTO 1000g kg 100
Rosół z drobiu Knorr w op.12 szt szt. 75
Sok LEON HORTEX 200ml szt. 1290
Sos do spaghetti ŁOWICZ 500g szt. 300
Sos słodko-kwaśny Łowicz 500g szt 260
Szczaw FRUBEX 280 ml szt. 60
Sos pieczeniowy Winiary 30g Szt. 130
Sól o obniżonej zawartości sodu SANTE kg 190
Wafle ryżowe SONKO 130g szt. 155
Włoszczyzna suszona 100g szt 60
Zacierka Babuni EKO-MAK szt. 120
Ziele angielskie PRYMAT 15g szt. 10
Zioła prowansalskie PRYMAT 10g szt. 40
Grzyby suszone kg 1,50
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Banany kg 425
2. Brokuły szt. 140
3. Burak ćwikłowy kg 330
4. Cebula kg 60
5. Cebula czerwona kg 30
6. Cukinia kg 80
7. Cytryna kg 30
8. Czosnek szt. 15
9. Fasola szparagowa kg 160
10. Gruszki kg 268
11. Jabłka konsumpcyjne kg 2250
12. Kalafior świeży szt. 100
13. Kapusta biała świeża kg 170
14. Kapusta czerwona kg 150
15. Kapusta pekińska kg 210
16. Kapusta Kiszona kg 174
17. Kiwi kg 26
18. Koperek szt. 150
19. Mandarynki kg 164
20. Marchew kg 540
21. Nektarynki kg 62
22. Ogórek kiszony kg 215
23. Ogórki zielone kg 205
24. Papryka świeża kg 150
25. Pieczarki kg 220
26. Pietruszka nać szt. 197
27. Pietruszka korzeń kg 130
28. Pomarańcza kg 306
29. Pomidory kg 253
30. Por kg 90
31. Rzodkiewka kg 140
32. Sałata szt. 182
33. Sałata lodowa szt. 9
34. Seler korzeń kg. 120
35. Szczypior świeży szt. 135
36. Szpinak 450g szt 70
37. Śliwki kg 175
38. Truskawki kg. 190
39. Ziemniaki kg 3500
40. Ziemniak młody kg 300
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
– Mięso, wędliny, drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Boczek wędzony parzony kg 35
2. Filet z piersi kurczaka kg 350
3. Frankfurterki kg 45
4. Udziec z indyka b/k Kg 290
5. Kiełbasa dębnicka Kg 14
6. Kiełbasa wiejska kg 210
7. Kiełbasa szynkowa kg 15
8. Kurczak świeży kg 550
9. Łopatka wieprzowa b/k kg 270
10. Mięso mielone wieprzowo-wołowe kg 385
11. Ogonówka kg 16
12. Parówki SOKOŁÓW odtłuszczone kg 90
13. Pasztet z drobiu kg 30
14. Pasztet wieprzowy kg 14
15. Kiełbasa krakowska kg 12
16. Polędwica sopocka kg 13
17. Polędwica z indyka kg 12
18. Schab ze wsi kg 12
19. Schab b/k kg 270
20. Skrzydło z indyka kg 280
21. Szynka drobiowa gotowana kg 14
22. Szynka b/k kg 190
23. Szynka wiejska kg 27
24. Udko z kurczaka kg 520
25. Wątróbka drobiowa kg 70
26. Wołowina rosołowa Kg 36
27. Karczek wieprzowy kg 220
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Jogurt GRATKA 115g szt. 1470
2. Jogurt GRATKA pitny 170g szt. 800
3. Jogurt Jogobella ZOTT 150g szt. 680
4. Jogurt naturalny 370g szt. 420
5. Jogurt FANTAZJA 122g szt. 1260
6. Masło EXTRA Koneckie 200g szt. 910
7. Margaryna PALMA 250g szt. 150
8. Mleko 2% 1l szt. 3060
9. Ser twardy typu GOUDA w plasterkach kg 115
10. Ser biały półtłusty ROLMLECZ 200g kg 142
11. Serek homogenizowany waniliowy ROLMLECZ 200g szt. 70
12. Serek DANIO 140g szt. 750
13. Śmietana 18% WŁOSZCZOWA 400g szt. 1282
14. Serek topiony śmietankowo-ziołowy Szt. 80
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Makrela wędzona kg 36
2. Filet rybny mrożony z PANGI bez lodu kg 100
3. Filet rybny mrożony z MIRUNY bez lodu kg 125
4. Filet rybny mrożony z MINTAJA bez lodu kg 8010
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Jaja duże kl. L szt. 5023
|
| |