Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-14 00:00:00
Instytucja Gmina Gielniów
Miejscowość Gielniów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570426-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 158000006, 153000001, 151000009, 155000003, 152200006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zamówienia: ” Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021 ”

2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021.

3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części. Wspólny słownik zamówień (CPV) 15000000-8
Zamówienie podzielono na 7 części ( zadań) :
Zadanie 1- Pieczywo ( kod CPV : 15810000-9)
Zadanie 2 – Artykuły ogólnospożywcze ( kod CPV : 15800000-6)
Zadanie 3 - Owoce i warzywa ( kod CPV: 15300000-1)
Zadanie 4 – Mięso, wędliny, drób (kod CPV: 15100000-9; 15112000-6)
Zadanie 5 – Produkty mleczarskie (kod CPV: 15500000-3)
Zadanie 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb (kod CPV: 15220000-6)
Zadanie 7 – Jaja ( kod CPV: 03142500-3)
4. Artykuły spożywcze wymienione są w załącznikach Oferty Przetargowej nr 1.1,1.2, 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7 stanowiące jednocześnie załączniki do umowy odpowiednio dla danej części / zadania w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia..
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
6. Ilości podane w załączniku formularza ofertowo cenowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie ( +, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Zamawiający wskazuje, że oferty należy złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia określonych w rozdz. III ust.3, zgodnie z art. 36aa ust. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia z danego zadania , w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
10. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzenia Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005.
11. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016 r poz.1154).
12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno- spożywcze muszą być składane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
13. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym , czytelnym i nieusuwalnym
kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności , umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
14. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 3 godz. od dnia i godz. jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
15. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo – jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy , tj. ilości dostarczonego towaru ( szt. lub kg.), cen jednostkowych i wartości.
16. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
17. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie , jakie zamawiający przewiduje zakupić w danym roku szkolnym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
18. Wykonawca dostarczać będzie żywność do zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodnie z zasadami GMP/GHP ( do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko w godz. 7:00-8:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
19. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
20. Dostawy będą dokonywane partiami na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
21. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
22. Wymagania szczegółowe dla mrożonek:
1) mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowanie w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min.- 18 °C, owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany , w stanie dojrzałości konsumpcyjnej , czyste, sypkie, nie oblodzone , bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) , owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznaki obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
23. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
24. W ofercie wykonawca może zaproponować substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny do zaproponowanego przez zamawiającego w załączniku cenowym.
25. Produkt podany w ofercie przez oferenta jest produktem, który oferent po wygraniu zamówienia będzie musiał dostarczyć i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego.
26. Wykonawca biorący udział w postepowaniu powinien spełniać następujące warunki:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
2) posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
3) dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadający wymogom HACCP,
4) dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de64db8a-fedd-4241-8d6b-d8182aed55d7
Biuletyn 570426-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Gielniów
Regon 53478200000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Gielniów
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 720 166
Zamawiajacy fax 486 720 004
Zamawiajacy email BRAK EMAIL
Adres strony url http://bip.uggielniow.nv.pl/a,15739,informacje-podstawowe.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzad Gminy Gielniów,Plac Wolności 75, 26-434 Gielniów, pokój nr 2 (sekretariat)
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny RGG.271.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa zamówienia: ” Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021 ” 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2020/2021. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części. Wspólny słownik zamówień (CPV) 15000000-8 Zamówienie podzielono na 7 części ( zadań) : Zadanie 1- Pieczywo ( kod CPV : 15810000-9) Zadanie 2 – Artykuły ogólnospożywcze ( kod CPV : 15800000-6) Zadanie 3 - Owoce i warzywa ( kod CPV: 15300000-1) Zadanie 4 – Mięso, wędliny, drób (kod CPV: 15100000-9; 15112000-6) Zadanie 5 – Produkty mleczarskie (kod CPV: 15500000-3) Zadanie 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb (kod CPV: 15220000-6) Zadanie 7 – Jaja ( kod CPV: 03142500-3) 4. Artykuły spożywcze wymienione są w załącznikach Oferty Przetargowej nr 1.1,1.2, 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7 stanowiące jednocześnie załączniki do umowy odpowiednio dla danej części / zadania w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia.. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 6. Ilości podane w załączniku formularza ofertowo cenowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie ( +, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 7. Zamawiający wskazuje, że oferty należy złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia określonych w rozdz. III ust.3, zgodnie z art. 36aa ust. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia z danego zadania , w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 10. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzenia Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005. 11. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016 r poz.1154). 12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno- spożywcze muszą być składane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej. 13. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym , czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności , umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 14. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 3 godz. od dnia i godz. jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań. 15. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo – jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy , tj. ilości dostarczonego towaru ( szt. lub kg.), cen jednostkowych i wartości. 16. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności. 17. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie , jakie zamawiający przewiduje zakupić w danym roku szkolnym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 18. Wykonawca dostarczać będzie żywność do zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodnie z zasadami GMP/GHP ( do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko w godz. 7:00-8:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego. 19. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną. 20. Dostawy będą dokonywane partiami na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 21. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego. 22. Wymagania szczegółowe dla mrożonek: 1) mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowanie w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min.- 18 °C, owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany , w stanie dojrzałości konsumpcyjnej , czyste, sypkie, nie oblodzone , bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) , owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznaki obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. 23. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 24. W ofercie wykonawca może zaproponować substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny do zaproponowanego przez zamawiającego w załączniku cenowym. 25. Produkt podany w ofercie przez oferenta jest produktem, który oferent po wygraniu zamówienia będzie musiał dostarczyć i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego. 26. Wykonawca biorący udział w postepowaniu powinien spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności, 3) dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadający wymogom HACCP, 4) dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3) 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczania, o których mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczania te mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczania w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t.j.Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późn.zm).
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 2. Mając na względzie przepis art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający odstąpi od wezwania wskazanych w ust. 1 dokumentów w stosunku do Wykonawców, co do których będzie w stanie samodzielnie uzyskać wymienione tam oświadczenia lub dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 2. Mając na względzie przepis art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający odstąpi od wezwania wskazanych w ust. 1 dokumentów w stosunku do Wykonawców, co do których będzie w stanie samodzielnie uzyskać wymienione tam oświadczenia lub dokumenty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach, wymienionych w zał. nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1 Chałka 300g szt. 130 2 Chleb mieszany pszenno-żytni 1000g szt. 1240 3 Chleb orkiszowy 400-450g szt. 1000 4 Bułka drożdżówka z owocami szt. 290 5 Bułka kajzerka 50g szt. 2890 6 Bułka połówkowa 100g szt. 245 7 Bułka wrocławska 400g szt. 105 8 Rogal 100g szt. 340 9 Kule serowe kg 9,50 10 Pączki 90g szt. 290 11 Rogaliki drożdżowe kg 13 12 Strucla serowa kg 30 13 Babka piaskowa Szt. 127
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Barszcz biały w butelce WELPIK500ml szt. 55 Barszcz biały Winiary szt. 135 Bazylia PRYMAT 10g szt. 40 Budyń śmietankowy DELECTA 64g szt. 470 Bułeczki maślane ZŁOTY KŁOS szt. 200 Bułka tarta 500 g szt. 300 Galaretka owocowa Dr. Oetker 75g szt 200 Chrzan POLONAISE 180g szt. 45 Cukier kryształ 1 kg kg 231 Dżem ŁOWICZ różne smaki 280g szt. 190 Fasola biała JAŚ kg 130 Filet z makreli w pomidorach KING OSCAR 170g szt. 55 Groch żółty łupany kg 100 Groszek konserwowy szt. 35 Herbata SAGA 40 szt. 65 Herbata owocowa HERBAPOL 20 szt. 100 Kucharek 1 k szt. 32 Kakao naturalne DEKOMORENO 150g szt. 32 Kasza gryczana biała kg 200 Kasza kuskus kg 80 Kasza jaglana kg 70 Kasza jęczmienna średnia kg 200 Kasza manna 1000g Kg 15 Kawa INKA 150g szt. 30 Ketchup łagodny KOTLIN 450g szt. 85 Kisiel DELECTA różne smaki 58g szt. 500 Koncentrat pomidorowy 30% FRUBEX 185g szt. 740 Kukurydza konserwowa szt. 40 Kwasek cytrynowy PRYMAT 20g szt. 30 Liście laurowe PRYMAT 10g szt. 17 Majeranek PRYMAT 20g szt. 75 Majonez KIELECKI 310ml szt. 75 Makaron nitki Dobrusia 250 g szt. 700 Makaron pełne ziarno rurki GOLiARD 400g szt. 420 Makaron świderki LUBELLA 500g szt. 420 Makaron gniazda LUBELLA 500g Szt. 480 Makaron spaghetti LUBELLA 500g szt. 450 Makaron kokardki LUBELLA 500g szt. 280 Mąka pszenna SZADKOWSKA TYP 480 kg 170 Miód prawdziwy wielokwiatowy 370g szt. 60 Mleczna kanapka KINDER szt. 900 Olej KUJAWSKI 1l` szt. 37 Olej KUJAWSKI 3l szt. 57 Oliwa z oliwek Szt. 10 Ogórki konserwowe ROLNIK 900ml szt. 350 Oregano PRYMAT 10g szt. 40 Pałki kukurydziane szt. 165 Papryka ostra PRYMAT 20g szt. 15 Pieprz naturalny PRYMAT 20g szt. 200 Płatki CORN FLAKES bezglutenowe 600g szt. 65 Płatki NESQUIK 500g szt. 90 Płatki CHEERIOS 500g szt. 90 Przyprawa w płynie Winiary 210g szt. 65 Przyprawa do kurczaka PRYMAT 30g` szt. 131 Przyprawa carry PRYMAT 20g szt 15 Ryż w saszetkach SARITO 400g szt. 430 Ryż długoziarnisty SOTTO 1000g kg 100 Rosół z drobiu Knorr w op.12 szt szt. 75 Sok LEON HORTEX 200ml szt. 1290 Sos do spaghetti ŁOWICZ 500g szt. 300 Sos słodko-kwaśny Łowicz 500g szt 260 Szczaw FRUBEX 280 ml szt. 60 Sos pieczeniowy Winiary 30g Szt. 130 Sól o obniżonej zawartości sodu SANTE kg 190 Wafle ryżowe SONKO 130g szt. 155 Włoszczyzna suszona 100g szt 60 Zacierka Babuni EKO-MAK szt. 120 Ziele angielskie PRYMAT 15g szt. 10 Zioła prowansalskie PRYMAT 10g szt. 40 Grzyby suszone kg 1,50
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Banany kg 425 2. Brokuły szt. 140 3. Burak ćwikłowy kg 330 4. Cebula kg 60 5. Cebula czerwona kg 30 6. Cukinia kg 80 7. Cytryna kg 30 8. Czosnek szt. 15 9. Fasola szparagowa kg 160 10. Gruszki kg 268 11. Jabłka konsumpcyjne kg 2250 12. Kalafior świeży szt. 100 13. Kapusta biała świeża kg 170 14. Kapusta czerwona kg 150 15. Kapusta pekińska kg 210 16. Kapusta Kiszona kg 174 17. Kiwi kg 26 18. Koperek szt. 150 19. Mandarynki kg 164 20. Marchew kg 540 21. Nektarynki kg 62 22. Ogórek kiszony kg 215 23. Ogórki zielone kg 205 24. Papryka świeża kg 150 25. Pieczarki kg 220 26. Pietruszka nać szt. 197 27. Pietruszka korzeń kg 130 28. Pomarańcza kg 306 29. Pomidory kg 253 30. Por kg 90 31. Rzodkiewka kg 140 32. Sałata szt. 182 33. Sałata lodowa szt. 9 34. Seler korzeń kg. 120 35. Szczypior świeży szt. 135 36. Szpinak 450g szt 70 37. Śliwki kg 175 38. Truskawki kg. 190 39. Ziemniaki kg 3500 40. Ziemniak młody kg 300
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa – Mięso, wędliny, drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Boczek wędzony parzony kg 35 2. Filet z piersi kurczaka kg 350 3. Frankfurterki kg 45 4. Udziec z indyka b/k Kg 290 5. Kiełbasa dębnicka Kg 14 6. Kiełbasa wiejska kg 210 7. Kiełbasa szynkowa kg 15 8. Kurczak świeży kg 550 9. Łopatka wieprzowa b/k kg 270 10. Mięso mielone wieprzowo-wołowe kg 385 11. Ogonówka kg 16 12. Parówki SOKOŁÓW odtłuszczone kg 90 13. Pasztet z drobiu kg 30 14. Pasztet wieprzowy kg 14 15. Kiełbasa krakowska kg 12 16. Polędwica sopocka kg 13 17. Polędwica z indyka kg 12 18. Schab ze wsi kg 12 19. Schab b/k kg 270 20. Skrzydło z indyka kg 280 21. Szynka drobiowa gotowana kg 14 22. Szynka b/k kg 190 23. Szynka wiejska kg 27 24. Udko z kurczaka kg 520 25. Wątróbka drobiowa kg 70 26. Wołowina rosołowa Kg 36 27. Karczek wieprzowy kg 220
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Jogurt GRATKA 115g szt. 1470 2. Jogurt GRATKA pitny 170g szt. 800 3. Jogurt Jogobella ZOTT 150g szt. 680 4. Jogurt naturalny 370g szt. 420 5. Jogurt FANTAZJA 122g szt. 1260 6. Masło EXTRA Koneckie 200g szt. 910 7. Margaryna PALMA 250g szt. 150 8. Mleko 2% 1l szt. 3060 9. Ser twardy typu GOUDA w plasterkach kg 115 10. Ser biały półtłusty ROLMLECZ 200g kg 142 11. Serek homogenizowany waniliowy ROLMLECZ 200g szt. 70 12. Serek DANIO 140g szt. 750 13. Śmietana 18% WŁOSZCZOWA 400g szt. 1282 14. Serek topiony śmietankowo-ziołowy Szt. 80
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Makrela wędzona kg 36 2. Filet rybny mrożony z PANGI bez lodu kg 100 3. Filet rybny mrożony z MIRUNY bez lodu kg 125 4. Filet rybny mrożony z MINTAJA bez lodu kg 8010
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Jaja duże kl. L szt. 5023
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)