GuidZP400 |
ea9bc484-e7bc-4d9d-89b5-a07d9eb0929a
|
Biuletyn |
570357-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Kalisz
|
Regon |
25085587700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Główny Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
48 627 654 300
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@um.kalisz.pl
|
Adres strony url |
http://www.kalisz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup: 2 sztuk komputerów PC typu All in One, 3 sztuk notebooków, urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolorowego, projektora multimedialnego model B, projektora multimedialnego model C, ekranu projekcyjnego model A, ekranu projekcyjnego model C realizowany będzie w ramach projektu pn. ,,Kalisz – kurs na rewitalizację” nr projektu RPWP.09.02.02-30-0016/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia z zakresu Zadania 7 finansowany będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, projekt grantowy pn. „Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.kalisz.pl, www.bip.umkalisz.pl - zakładka „Ogłoszenia” / „Zamówienia publiczne”
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.kalisz.pl, www.bip.umkalisz.pl - zakładka „Ogłoszenia” / „Zamówienia publiczne”
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
wyłącznie w sekretariacie Wiceprezydenta Miasta Kalisza (pok. nr 25) mieszczącym się na I piętrze budynku Urzędu Miasta Kalisza (Ratusz) przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
WO.271.01.0001.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SIWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części – Zadania, szczegóły w dalszej części ogłoszenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
B) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza);
C) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w określonych poniżej wysokościach dla poszczególnych Zadań:
dla Zadania 1 - 3.000,00 PLN;
dla Zadania 2 - 1.700,00 PLN;
dla Zadania 3 - 500,00 PLN;
dla Zadania 4 - 300,00 PLN;
dla Zadania 5 - 700,00 PLN;
dla Zadania 6 - 600,00 PLN;
dla Zadania 7 - 3.300,00 PLN.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy przygotować w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów zawiera SIWZ. Adres poczty elektronicznej podany w pkt. I.1) niniejszego ogłoszenia nie służy do porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie.
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Piotr Walczak -tel. +48 62 7654347, Maciej Matecki – tel.+48 62 7654469.
3. Forma dokumentów, jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SIWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp i w pkt. III.2.2) niniejszego ogłoszenia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 1) jest dostawa: komputera PC typu „All In One” model A - 26 sztuk, notebooka - 4 sztuki, pakietu biurowego - 10 sztuk, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SIWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej.
3. Jeżeli oferowany model procesor nie występuje w załączonej do SIWZ tabeli:
a) do oferty należy załączyć wydruk zrzutu ekranu przeprowadzonych testów w ogólnym teście Passmark PerformanceTest Benchmark CPU Mark potwierdzający osiągnięte wyniki dla oferowanego procesora. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o dostarczenie w ciągu 7 dni oprogramowania testującego, zaoferowanego sprzętu komputerowego oraz dokładnego opisu przeprowadzonego testu wraz z uzyskanymi wynikami. Niedostarczenie sprzętu do testu będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako nie spełniającej wymagań postawionych przez Zamawiającego
lub
b) do oferty należy załączyć wydruk zrzutu ekranu dotyczący wyniku testu Passmark PerformanceTest Benchmark CPU Mark wg kolumny Passmark CPU Mark (dla komputerów z pojedynczym procesorem) ze strony internetowej http://cpubenchmark.net/cpu_list.php, w sytuacji gdy model procesora nie był ujęty w tabeli załączonej do SIWZ), a został ujęty przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 2) jest dostawa: drukarki laserowej mono A4 - 20 sztuk, tonera do tej drukarki – 40 sztuk, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SIWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 3) jest dostawa 25 sztuk tabletów, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SIWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 4) jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego A3 (1 sztuka), a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SIWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48612000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 5) jest dostawa oprogramowania Microsoft SQL Server 219 Standard – z licencją na 4 rdzenie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 6) jest dostawa: drukarki laserowej kolorowej A4 – 2 sztuki, urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3 – 1 sztuka, projektor multimedialnego model „A” – 1 sztuka, projektor multimedialnego model „B” – 1 sztuka, projektor multimedialnego model „C” – 1 sztuka, ekranu projekcyjnego model „A” – 1 sztuka, ekranu projekcyjnego model „B” – 1 sztuka, ekranu projekcyjnego model „C” – 1 sztuka, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SIWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 7) jest dostawa 71 sztuk notebooków, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SIWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej.
3. Jeżeli oferowany model procesor nie występuje w załączonej do SIWZ tabeli:
a) do oferty należy załączyć wydruk zrzutu ekranu przeprowadzonych testów w ogólnym teście Passmark PerformanceTest Benchmark CPU Mark potwierdzający osiągnięte wyniki dla oferowanego procesora. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o dostarczenie w ciągu 7 dni oprogramowania testującego, zaoferowanego sprzętu komputerowego oraz dokładnego opisu przeprowadzonego testu wraz z uzyskanymi wynikami. Niedostarczenie sprzętu do testu będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako nie spełniającej wymagań postawionych przez Zamawiającego
lub
b) do oferty należy załączyć wydruk zrzutu ekranu dotyczący wyniku testu Passmark PerformanceTest Benchmark CPU Mark wg kolumny Passmark CPU Mark (dla komputerów z pojedynczym procesorem) ze strony internetowej http://cpubenchmark.net/cpu_list.php, w sytuacji gdy model procesora nie był ujęty w tabeli załączonej do SIWZ), a został ujęty przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
|
| |