Dostawa oprogramowania dla Urzędu Miasta Tarnowa

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570183-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części zamówienia) i obejmuje:
1. Zadanie nr 1 (Część nr 1) – dostawę na własne potrzeby - roczne (12-miesięczne) licencje niewyłączne wraz ze wsparciem technicznym dla oprogramowania TrendMicro – 1 licencja
2. Zadanie nr 2 (Część nr 2) – dostawę na własne potrzeby - roczne (12-miesięczne) licencje niewyłączne wraz ze wsparciem technicznym dla oprogramowania CheckPoint - 2 licencje
3. Zadanie nr 3 (Część nr 3) – dostawę:
• na własne potrzeby - roczne (12-miesięczne) licencje niewyłączne wraz ze wsparciem technicznym dla oprogramowania ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite - 1 licencja,
• na potrzeby prowadzonych przez Zamawiającego placówek oświatowych, których wykaz stanowi załącznik nr 2 do umowy - roczne (12-miesięczne) licencje niewyłączne wraz ze wsparciem technicznym dla oprogramowania ESET Endpoint Antivirus NOD32 Client – 1 licencja
Określenie przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik nr 1 do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4be8bef8-ab8d-44e0-a8e5-64a6797625b5
Biuletyn 570183-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Regon 85166132300000
Zamawiajacy adres ulica Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 68 82 400,
Zamawiajacy fax 14 68 82 545
Zamawiajacy email zamowienia@umt.tarnow.pl,
Adres strony url www.tarnow.pl, http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Tarnowa - Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter – pok. nr 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania dla Urzędu Miasta Tarnowa
Numer referencyjny WIN.271.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części zamówienia) i obejmuje: 1. Zadanie nr 1 (Część nr 1) – dostawę na własne potrzeby - roczne (12-miesięczne) licencje niewyłączne wraz ze wsparciem technicznym dla oprogramowania TrendMicro – 1 licencja 2. Zadanie nr 2 (Część nr 2) – dostawę na własne potrzeby - roczne (12-miesięczne) licencje niewyłączne wraz ze wsparciem technicznym dla oprogramowania CheckPoint - 2 licencje 3. Zadanie nr 3 (Część nr 3) – dostawę: • na własne potrzeby - roczne (12-miesięczne) licencje niewyłączne wraz ze wsparciem technicznym dla oprogramowania ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite - 1 licencja, • na potrzeby prowadzonych przez Zamawiającego placówek oświatowych, których wykaz stanowi załącznik nr 2 do umowy - roczne (12-miesięczne) licencje niewyłączne wraz ze wsparciem technicznym dla oprogramowania ESET Endpoint Antivirus NOD32 Client – 1 licencja Określenie przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik nr 1 do umowy.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga realizacji zadania nr 1 - 3 w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. 2. Nowa subskrypcja powinna rozpocząć się: 2.1. w części 1 (zadanie nr 1) - z dniem 9 września 2020 r. 2.2. w części 2 (zadanie nr 2) - z dniem 21 września 2020 r. 2.3. w części 3 (zadanie nr 3) - z dniem 14 września 2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnego na dzień złożenia, następującego dokumentu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 1 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - dotyczy również spółki cywilnej (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2, oraz III.4) pkt 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.7) pkt 1 Wykonawcy składają łącznie. 2) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)