Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Miasto Przasnysz
Miejscowość Przasnysz
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570360-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu biurowego dla potrzeb realizacji Projektu Nr POW.04.01.01-00-00-DU26/16 Potencjały – nowe formy kapitału społecznego w gminie Przasnysz.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje zakup i dostawę następujących urządzeń:
1) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
2) komputer przenośny – 4 szt.
3) dyktafon cyfrowy – 2 szt.
4) zestaw do prezentacji multimedialnych – 1 szt.
5) kamera cyfrowa – 1 szt.
6) dysk z szyfrowaniem danych – 3 szt.

Zamówienie swoim zakresem obejmuje również serwis urządzeń komputerowych i urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej. Koszt serwisu obejmuje dojazd do i z siedziby zamawiającego oraz wykonanie usługi serwisowej (co 6 miesięcy) przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia :
a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń.
b) szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwacyjnych przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie – w miarę potrzeb- wykonania napraw gwarancyjnych.
c) naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń.
Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów.
UWAGA!
W załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił przykładowe minimalne parametry w jakich należy utrzymać poszczególne urządzenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jakiemu mają służyć.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bcbfcecb-3159-48d7-9103-560a7b37359a
Biuletyn 570360-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Przasnysz
Regon 52594900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Przasnysz
Zamawiajacy kod pocztowy 06-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 29 7564900
Zamawiajacy fax 29 7564939
Zamawiajacy email zpim@przasnysz.um.gov.pl
Adres strony url www.przasnysz.um.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Nr POW.04.01.01-00-00-DU26/16 Potencjały – nowe formy kapitału społecznego w gminie Przasnysz współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytetu IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa Działania 4.1 Innowacje społeczne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.przasnysz.um.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.przasnysz.um.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych
Numer referencyjny ZP.271.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu biurowego dla potrzeb realizacji Projektu Nr POW.04.01.01-00-00-DU26/16 Potencjały – nowe formy kapitału społecznego w gminie Przasnysz. Zamówienie swoim zakresem obejmuje zakup i dostawę następujących urządzeń: 1) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 2) komputer przenośny – 4 szt. 3) dyktafon cyfrowy – 2 szt. 4) zestaw do prezentacji multimedialnych – 1 szt. 5) kamera cyfrowa – 1 szt. 6) dysk z szyfrowaniem danych – 3 szt. Zamówienie swoim zakresem obejmuje również serwis urządzeń komputerowych i urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej. Koszt serwisu obejmuje dojazd do i z siedziby zamawiającego oraz wykonanie usługi serwisowej (co 6 miesięcy) przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia : a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń. b) szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwacyjnych przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie – w miarę potrzeb- wykonania napraw gwarancyjnych. c) naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń. Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów. UWAGA! W załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił przykładowe minimalne parametry w jakich należy utrzymać poszczególne urządzenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jakiemu mają służyć.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia 4 tygodnie od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), należy złożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter i warunki wprowadzenia zmian są następujące: 2.2 Zmiana wynagrodzenia w przypadku jednej z następujących okoliczności: 2.2.1 zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy. Zmiana dotyczy części wynagrodzenia netto niezafakturowanej na dzień wejścia w życie nowych przepisów o podatku VAT. 2.3 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy będzie możliwa wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy , w następujących przypadkach: a) siły wyższej, tj. niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; 2.4 Zmiany zakresu podwykonawstwa poprzez: 1) wskazanie innych podwykonawców, 2) rezygnację z podwykonawców, 3) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa albo wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. 2.5 Zmiany osób uprawnionych do reprezentacji stron Umowy, zmiany teleadresowe, zmiany rachunków bankowych i tym podobne. 3. Każda ze zmian wymienionych w ust. 1 wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy, z wyjątkiem ust. 1 pkt 3) 4. Zmiany osób uprawnionych do reprezentacji stron Umowy, zmiany teleadresowe, zmiany rachunków bankowych i tym podobne nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, natomiast strony umowy zobowiązane są do pisemnego informowania się nawzajem o zaistnieniu tych zmian. 5. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich prowadzenie
IV 6 1 srodki ochrony 1. Wykonawca zapewni w okresie obowiązywania niniejszej umowy pełną ochronę danych osobowych oraz zgodność ze wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych i prywatności. 2. Burmistrz Przasnysza – jako administrator danych osobowych (dalej: administrator danych) w celu realizacji Umowy Nr……….. z dnia …………………………………… (dalej – „Umowa”) zawartej pomiędzy Zamawiającym – Miastem Przasnysz a Wykonawcą - ..............., powierza Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w trybie art. 28 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”, dalej „rozporządzenie”, 3. Przetwarzanie danych przez Wykonawcę obejmuje dane osobowe osób realizujących Umowę, o której mowa w ust. 3 powyżej, w tym pracowników, osób wskazanych w dokumentacji projektowej, przetargowej w zakresie: imion, nazwisk, nr telefonu, adres e-mail. Wykonawca jest uprawniony do wykonywania, w szczególności takich operacji na powyższych danych osobowych jak: zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, usuwanie. 4. Przetwarzanie przez Wykonawcę powierzonych danych osobowych będzie trwało w okresie realizacji Umowy, o której mowa w ust. 2 powyżej. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania powierzonych danych osobowych wyłącznie w celu i zakresie oraz w sposób i przez czas określony w ust. 3 i ust. 9 5. W przypadku wystąpienia zagrożeń mogących mieć wpływ na odpowiedzialność administratora danych za przetwarzanie powierzonych danych osobowych, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie podjąć działania w celu ich usunięcia oraz natychmiast zawiadomić o nich administratora. 6. Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkody wyrządzonej administratorowi danych w wyniku naruszenia danych osobowych z winy Wykonawcy. W szczególności zobowiązuje się do pokrycia kar zapłaconych przez administratora danych, poniesionych przez administratora danych kosztów procesu i zastępstwa procesowego, a także odszkodowania na rzecz osoby, której naruszenie dotyczyło. 7. Burmistrz Przasnysza- jako administrator danych wyraża zgodę na ewentualne dalsze powierzenie przez Wykonawcę innemu podmiotowi przetwarzającemu przetwarzania danych osobowych, których zakres określono w ust. 2-4 powyżej, a których administratorem jest Burmistrz Przasnysza. Może to nastąpić na podstawie pisemnej umowy, na mocy której zostaną nałożone na ten podmiot te same obowiązki , które spoczywają na Wykonawcy z mocy postanowień niniejszego paragrafu. W przypadku nie wywiązania się przez ten podmiot z obowiązków ochrony danych osobowych, pełną odpowiedzialność wobec administratora danych za ich wypełnienie ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca wdroży odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by przetwarzanie spełniało wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. 9. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczące powierzenia przetwarzania danych obowiązują na okres realizacji Umowy o wykonanie robót budowlanych , o której mowa w ust.3 i wygasają z dniem zakończenia jej realizacji , lub rozwiązania jej przez strony lub odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron. Wygaszenie prawa Wykonawcy do przetwarzania danych zobowiązuje wykonawcę do niezwłocznego skutecznego usunięcia danych osobowych, w tym również wszelkich kopii z systemu informatycznego i nośników , chyba że przepisy prawa nakazują przechowywanie danych.
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)