GuidZP400 |
afc0829a-e56f-4c23-ab13-e6dd96178b2a
|
Biuletyn |
570225-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
|
Regon |
97789300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. H. Kamieńskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 254 375
|
Zamawiajacy fax |
713 270 425
|
Zamawiajacy email |
zp@wssk.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ul. H. Kamienskiego 73a, 51-124 Wrocław Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Budynek nr 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH RÓŻNYCH
|
Numer referencyjny |
Szp/FZ-33/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych różnych do siedziby Zamawiającego określonych w tabeli poniżej:
Zadanie nr Przedmiot zamówienia Ilość
1 Laser diodowy szt. 1
2 Fotel ginekologiczny szt. 1
3 fotel wielofunkcyjny do podawania cytostatyków szt. 2
4 Materac przeciwodleżynowy , pneumatyczny, chłodzący i osuszający ciało pacjenta – dla pacjentów z odleżynami wszystkich typów
szt. 1
5 Aparat EKG szt.1
6 Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy wyposażony w funkcję przechyłów bocznych i rotacji pacjenta - przeznaczony dla pacjentów z odleżynami wszystkich typów
szt. 1
7 Pompa infuzyjna objętościowa szt. 10
8 Wózek anestezjologiczny szt. 1
9 Myjnia dezynfektor szt.1
10 Monaco – scentralizowany system monitorowania i nadzoru okołoporodowego kpl. 1
2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu
zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 – 1.10 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada:
1) opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
2) Oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
3) dokument niezależnej akredytowanej instytucji potwierdzający skuteczność procesu myjni wobec sporów Clostridium difficile.( eliminacji Clostridium difficile ) – dotyczy zadania nr 9
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. OFERTA WSPÓLNA: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego
zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w
następujący sposób: a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) oferta musi być podpisana w
taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; c) wszelka korespondencja
prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, składa
każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. II. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ
PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o
którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt
1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 3) Dokument, o którym mowa
w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert; 4) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem asortymentowo-cenowym sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełnione zestawienia wymaganych minimalnych parametrów techniczno – użytkowych stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.10 do SIWZ,
3) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ,
4) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania
ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4
Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i
warunków płatności. 2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 3. Za wykazanie, że zastrzeżone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie
następujących warunków: 1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny
przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym
zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są one powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym
rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, 2) informacja nie została ujawniona do
wiadomości publicznej, 3) podjęto, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania
ich w poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez
Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż
informacja nie może zostać upubliczniona.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru
formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym
dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie
wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. 2. Jeżeli
zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na
podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający
zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie
zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za
niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa. 4. Zamawiający informuje,
że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wezwanie do wyjaśnienia zaoferowanej
przez niego ceny w trybie art. 90 ust. 1 ustawy Pzp, a złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia i/lub
dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa
pod warunkiem, że Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia jednocześnie wykaże, iż dane informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Laser diodowy - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Fotel ginekologiczny - szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
fotel wielofunkcyjny do podawania cytostatyków szt. - 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Materac przeciwodleżynowy , pneumatyczny, chłodzący i osuszający ciało pacjenta – dla pacjentów z odleżynami wszystkich typów - szt.1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat EKG - szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy wyposażony w funkcję przechyłów bocznych i rotacji pacjenta - przeznaczony dla pacjentów z odleżynami wszystkich typów - szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pompa infuzyjna objętościowa - szt. 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek anestezjologiczny - szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Myjnia dezynfektor - szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Monaco – scentralizowany system monitorowania i nadzoru okołoporodowego - kpl. 1
|
| |