GuidZP400 |
b08f016f-6f48-458c-8574-ee31347b492f
|
Biuletyn |
570211-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
|
Regon |
15020000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
162
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-554
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 648 608
|
Zamawiajacy fax |
225 648 608
|
Zamawiajacy email |
dzp@sgh.waw.pl
|
Adres strony url |
www.sgh.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sgh.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgh.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej, w postaci papierowej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Handlowa, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 045
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów podłogowych oraz materiałów posadzkowych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ADZP.25.27.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów podłogowych oraz materiałów posadzkowych, ujętych w wykazach stanowiących załączniki do specyfikacji, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie:
ZADANIE I – dostawa materiałów podłogowych,
ZADANIE II – dostawa materiałów posadzkowych.
2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, w tym:
Zadanie I: Przedmiot umowy będzie realizowany poprzez dostawy częściowe, wg potrzeb Zamawiającego;
Zadanie II: Przedmiot umowy będzie realizowany w dwóch dostawach częściowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 1 - wykaz materiałów podłogowych,
- Załącznik nr 2 - wykaz materiałów posadzkowych,
- Załącznik nr 3 - wzór umowy.
4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wyładunkiem) zamówione materiały na własny koszt i ryzyko, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00, na wskazane przez Zamawiającego miejsce w jednym z budynków Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wymienionych poniżej:
- Budynek G (główny) – al. Niepodległości 162;
- Budynek A – ul. Rakowiecka 24;
- Biblioteka – ul. Rakowiecka 22 B;
- Budynek W – ul. Wiśniowa 41;
- Dom Studenta nr 1 Sabinki – al. Niepodległości 147;
- Budynek M – ul. Madalińskiego 6/8;
- Dom Studenta nr 3 Grosik – ul. Madalińskiego 31/33;
- Budynek C – al. Niepodległości 128.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych w ramach zamawianego asortymentu, wyspecyfikowanego w wykazie materiałów oraz ceny oferty. Zmiany te mogą dotyczyć łącznie nie więcej niż 30 % wartości umowy (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych).
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmian w przepisach prawa dotyczących stawki podatku VAT, przy czym kwota netto pozostanie bez zmian
|
IV 4 4 data |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE I – dostawa materiałów podłogowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów podłogowych.
2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, wg potrzeb Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 1 - wykaz materiałów podłogowych,
- Załącznik nr 3 - wzór umowy.
4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wyładunkiem) zamówione materiały na własny koszt i ryzyko, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00, na wskazane przez Zamawiającego miejsce w jednym z budynków Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wymienionych poniżej:
- Budynek G (główny) – al. Niepodległości 162;
- Budynek A – ul. Rakowiecka 24;
- Biblioteka – ul. Rakowiecka 22 B;
- Budynek W – ul. Wiśniowa 41;
- Dom Studenta nr 1 Sabinki – al. Niepodległości 147;
- Budynek M – ul. Madalińskiego 6/8;
- Dom Studenta nr 3 Grosik – ul. Madalińskiego 31/33;
- Budynek C – al. Niepodległości 128.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych w ramach zamawianego asortymentu, wyspecyfikowanego w wykazie materiałów oraz ceny oferty. Zmiany te mogą dotyczyć łącznie nie więcej niż 30 % wartości umowy (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE II – dostawa materiałów posadzkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów posadzkowych.
2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, w dwóch dostawach częściowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 2 - wykaz materiałów posadzkowych,
- Załącznik nr 3 - wzór umowy.
4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wyładunkiem) zamówione materiały na własny koszt i ryzyko, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00, na wskazane przez Zamawiającego miejsce w jednym z budynków Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wymienionych poniżej:
- Budynek G (główny) – al. Niepodległości 162;
- Budynek A – ul. Rakowiecka 24;
- Biblioteka – ul. Rakowiecka 22 B;
- Budynek W – ul. Wiśniowa 41;
- Dom Studenta nr 1 Sabinki – al. Niepodległości 147;
- Budynek M – ul. Madalińskiego 6/8;
- Dom Studenta nr 3 Grosik – ul. Madalińskiego 31/33;
- Budynek C – al. Niepodległości 128.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych w ramach zamawianego asortymentu, wyspecyfikowanego w wykazie materiałów oraz ceny oferty. Zmiany te mogą dotyczyć łącznie nie więcej niż 30 % wartości umowy (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych).
|
| |