Dostawa materiałów podłogowych oraz materiałów posadzkowych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570211-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów podłogowych oraz materiałów posadzkowych, ujętych w wykazach stanowiących załączniki do specyfikacji, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie:
ZADANIE I – dostawa materiałów podłogowych,
ZADANIE II – dostawa materiałów posadzkowych.
2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, w tym:
Zadanie I: Przedmiot umowy będzie realizowany poprzez dostawy częściowe, wg potrzeb Zamawiającego;
Zadanie II: Przedmiot umowy będzie realizowany w dwóch dostawach częściowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ:
- Załącznik nr 1 - wykaz materiałów podłogowych,
- Załącznik nr 2 - wykaz materiałów posadzkowych,
- Załącznik nr 3 - wzór umowy.
4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wyładunkiem) zamówione materiały na własny koszt i ryzyko, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00, na wskazane przez Zamawiającego miejsce w jednym z budynków Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wymienionych poniżej:
- Budynek G (główny) – al. Niepodległości 162;
- Budynek A – ul. Rakowiecka 24;
- Biblioteka – ul. Rakowiecka 22 B;
- Budynek W – ul. Wiśniowa 41;
- Dom Studenta nr 1 Sabinki – al. Niepodległości 147;
- Budynek M – ul. Madalińskiego 6/8;
- Dom Studenta nr 3 Grosik – ul. Madalińskiego 31/33;
- Budynek C – al. Niepodległości 128.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych w ramach zamawianego asortymentu, wyspecyfikowanego w wykazie materiałów oraz ceny oferty. Zmiany te mogą dotyczyć łącznie nie więcej niż 30 % wartości umowy (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b08f016f-6f48-458c-8574-ee31347b492f
Biuletyn 570211-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Regon 15020000000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 162
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-554
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 648 608
Zamawiajacy fax 225 648 608
Zamawiajacy email dzp@sgh.waw.pl
Adres strony url www.sgh.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sgh.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgh.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej, w postaci papierowej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Handlowa, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 045
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów podłogowych oraz materiałów posadzkowych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Numer referencyjny ADZP.25.27.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów podłogowych oraz materiałów posadzkowych, ujętych w wykazach stanowiących załączniki do specyfikacji, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: ZADANIE I – dostawa materiałów podłogowych, ZADANIE II – dostawa materiałów posadzkowych. 2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, w tym: Zadanie I: Przedmiot umowy będzie realizowany poprzez dostawy częściowe, wg potrzeb Zamawiającego; Zadanie II: Przedmiot umowy będzie realizowany w dwóch dostawach częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 1 - wykaz materiałów podłogowych, - Załącznik nr 2 - wykaz materiałów posadzkowych, - Załącznik nr 3 - wzór umowy. 4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wyładunkiem) zamówione materiały na własny koszt i ryzyko, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00, na wskazane przez Zamawiającego miejsce w jednym z budynków Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wymienionych poniżej: - Budynek G (główny) – al. Niepodległości 162; - Budynek A – ul. Rakowiecka 24; - Biblioteka – ul. Rakowiecka 22 B; - Budynek W – ul. Wiśniowa 41; - Dom Studenta nr 1 Sabinki – al. Niepodległości 147; - Budynek M – ul. Madalińskiego 6/8; - Dom Studenta nr 3 Grosik – ul. Madalińskiego 31/33; - Budynek C – al. Niepodległości 128. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych w ramach zamawianego asortymentu, wyspecyfikowanego w wykazie materiałów oraz ceny oferty. Zmiany te mogą dotyczyć łącznie nie więcej niż 30 % wartości umowy (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych).
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmian w przepisach prawa dotyczących stawki podatku VAT, przy czym kwota netto pozostanie bez zmian
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE I – dostawa materiałów podłogowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów podłogowych. 2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, wg potrzeb Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 1 - wykaz materiałów podłogowych, - Załącznik nr 3 - wzór umowy. 4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wyładunkiem) zamówione materiały na własny koszt i ryzyko, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00, na wskazane przez Zamawiającego miejsce w jednym z budynków Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wymienionych poniżej: - Budynek G (główny) – al. Niepodległości 162; - Budynek A – ul. Rakowiecka 24; - Biblioteka – ul. Rakowiecka 22 B; - Budynek W – ul. Wiśniowa 41; - Dom Studenta nr 1 Sabinki – al. Niepodległości 147; - Budynek M – ul. Madalińskiego 6/8; - Dom Studenta nr 3 Grosik – ul. Madalińskiego 31/33; - Budynek C – al. Niepodległości 128. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych w ramach zamawianego asortymentu, wyspecyfikowanego w wykazie materiałów oraz ceny oferty. Zmiany te mogą dotyczyć łącznie nie więcej niż 30 % wartości umowy (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE II – dostawa materiałów posadzkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów posadzkowych. 2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, w dwóch dostawach częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 2 - wykaz materiałów posadzkowych, - Załącznik nr 3 - wzór umowy. 4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wyładunkiem) zamówione materiały na własny koszt i ryzyko, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00, na wskazane przez Zamawiającego miejsce w jednym z budynków Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wymienionych poniżej: - Budynek G (główny) – al. Niepodległości 162; - Budynek A – ul. Rakowiecka 24; - Biblioteka – ul. Rakowiecka 22 B; - Budynek W – ul. Wiśniowa 41; - Dom Studenta nr 1 Sabinki – al. Niepodległości 147; - Budynek M – ul. Madalińskiego 6/8; - Dom Studenta nr 3 Grosik – ul. Madalińskiego 31/33; - Budynek C – al. Niepodległości 128. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych w ramach zamawianego asortymentu, wyspecyfikowanego w wykazie materiałów oraz ceny oferty. Zmiany te mogą dotyczyć łącznie nie więcej niż 30 % wartości umowy (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)