GuidZP400 |
56e4b270-a76a-48cb-8f37-8f7eee0ef133
|
Biuletyn |
567456-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
|
Regon |
01041897300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jana Pawła Woronicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-999
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225478817
|
Zamawiajacy fax |
225477384
|
Zamawiajacy email |
sekretariatbzizp@tvp.pl
|
Adres strony url |
http://www.tvp.pl
|
Adres strony internetowej |
https://tvp.eb2b.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://tvp.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://tvp.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę należy złożyć u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
TVP S.A. 00-999 Warszawa, ul. J.P. Woronicza 17, Kancelaria blok B (wejście: róg ulicy J.P. Woronicza i ulicy Samochodowej)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych
|
Numer referencyjny |
ZP/TITT/33/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do Informacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zastrzeżenie do punktu II.8) ogłoszenia: Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi polegające na agregacji, składowaniu, przetwarzaniu danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD (ang. Remote Desktop Protocol) z serwisów internetowych, w których w każdej przetwarzanych było minimum 1 miliard zdarzeń miesięcznie.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 4 do Informacji.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający będzie dokonywał selekcji w oparciu o Wykaz wykonanych usług, o którym mowa w sekcji III pkt 5.1 ogłoszenia o zamówieniu. Warunki selekcji zostały określone w sekcji IV pkt 1.6 ogłoszenia o zamówieniu.
|
Tryb udzielenia zamowienia |
3
|
Liczba wykonawcow |
6
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
1. Zamawiający będzie dokonywał selekcji w oparciu o Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o którym mowa w sekcji III pkt 5.1 ogłoszenia o zamówieniu.
2. Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie większej niż 6. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 6, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego Wykonawców wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji opisanych poniżej, przy czym zostaną przyjęte następujące zasady:
2.1 Zamawiający zastrzega, iż przyznanie punktów w kryterium selekcji, nastąpi jedynie w stosunku do usług, które zostały przedstawione na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający przyzna 1 punkt za każdy przekroczony miliard zdarzeń przetwarzanych miesięcznie (ponad liczbę 1 miliarda wynikającą z opisanego warunku udziału w postępowaniu) wskazany w każdej z usług na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, która ma polegać na agregacji, składowaniu, przetwarzaniu danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych. W przypadku wykazania kilku usług (ponad te wynikające z postawionego warunku udziału w postępowaniu) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, a następnie kryteriów selekcji dla usług z najwyższą liczbą zdarzeń przetwarzanych miesięcznie.
3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnili warunek udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa liczbie 6, Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich Wykonawców spełniających ten warunek. W takiej sytuacji Zamawiający odstąpi od przyznawania punktów w kryterium selekcji.
4. Wykonawcę niezaproszonego do dialogu traktuje się jak wykluczonego z postępowania.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (tj. wiedzy i doświadczeniu) innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie uwzględniał potencjału tych podmiotów w ramach kryterium selekcji (nie będzie przyznawał punktów) tj. w odniesieniu do kryteriów selekcji Wykonawca nie może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.
6. W przypadku, gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający w pierwszej kolejności wybierze spośród nich Wykonawcę, który wykaże usługi o największej wartości sumarycznej przetwarzanych zdarzeń miesięcznie.
7. Ocenie, zgodnie z kryteriami selekcji, będzie podlegać wyłącznie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy, który spełnia warunek udziału w postępowaniu.
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego zawiera Załącznik Nr 1 do Informacji_Opis przedmiotu zamówienia opublikowany na stronie Zamawiającego wraz z ogłoszeniem o zamówieniu.
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Zamawiający informuje, iż nie przewiduje nagród dla Wykonawców.
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
1) Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – sierpień 2020r.
2) Ocena wniosków – łącznie z uzupełnianiem lub wyjaśnianiem wniosków – wrzesień 2020r.
3) Przeprowadzenie dialogu – wrzesień 2020r.
4) Opracowanie SIWZ oraz zaproszenia do składania ofert – październik 2020r.
5) Składanie ofert – listopad 2020r.
6) Otwarcie, ocena ofert i zawiadomienie Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty – listopad 2020r.
7) Przygotowanie i zawarcie umowy – grudzień 2020r.
Ww. terminy mają charakter orientacyjny.
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Zamawiający przewiduje, że dialog będzie jednoetapowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1 Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje, które Zamawiający objął klauzulą poufności oraz informacje ściśle z nimi związane (np. wyjaśnienia treści Informacji dotyczące informacji poufnych).
2 W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane z informacjami poufnymi, w celu zachowania ich poufności zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów wybrany przez Zamawiającego:
2.1 osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru;
2.2 przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę;
2.3 za pośrednictwem Platformy.
3 Przekazanie informacji poufnych Zamawiający może uzależnić od dopełnienia przez Wykonawcę stosownych formalności (np. podpisanie przez należycie umocowanego przedstawiciela Wykonawcy zobowiązania do zachowania poufności).
|
IV 4 4 data |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|