Zakup usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567456-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do Informacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 56e4b270-a76a-48cb-8f37-8f7eee0ef133
Biuletyn 567456-N-2020
Zamawiajacy nazwa Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
Regon 01041897300000
Zamawiajacy adres ulica Jana Pawła Woronicza
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-999
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225478817
Zamawiajacy fax 225477384
Zamawiajacy email sekretariatbzizp@tvp.pl
Adres strony url http://www.tvp.pl
Adres strony internetowej https://tvp.eb2b.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://tvp.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://tvp.eb2b.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę należy złożyć u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres TVP S.A. 00-999 Warszawa, ul. J.P. Woronicza 17, Kancelaria blok B (wejście: róg ulicy J.P. Woronicza i ulicy Samochodowej)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych
Numer referencyjny ZP/TITT/33/2020
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi agregacji, składowania, przetwarzania danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do Informacji.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zastrzeżenie do punktu II.8) ogłoszenia: Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi polegające na agregacji, składowaniu, przetwarzaniu danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD (ang. Remote Desktop Protocol) z serwisów internetowych, w których w każdej przetwarzanych było minimum 1 miliard zdarzeń miesięcznie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 4 do Informacji.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający będzie dokonywał selekcji w oparciu o Wykaz wykonanych usług, o którym mowa w sekcji III pkt 5.1 ogłoszenia o zamówieniu. Warunki selekcji zostały określone w sekcji IV pkt 1.6 ogłoszenia o zamówieniu.
Tryb udzielenia zamowienia 3
Liczba wykonawcow 6
Znaczenie warunkow wykonawcow 1. Zamawiający będzie dokonywał selekcji w oparciu o Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o którym mowa w sekcji III pkt 5.1 ogłoszenia o zamówieniu. 2. Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie większej niż 6. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 6, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego Wykonawców wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji opisanych poniżej, przy czym zostaną przyjęte następujące zasady: 2.1 Zamawiający zastrzega, iż przyznanie punktów w kryterium selekcji, nastąpi jedynie w stosunku do usług, które zostały przedstawione na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający przyzna 1 punkt za każdy przekroczony miliard zdarzeń przetwarzanych miesięcznie (ponad liczbę 1 miliarda wynikającą z opisanego warunku udziału w postępowaniu) wskazany w każdej z usług na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, która ma polegać na agregacji, składowaniu, przetwarzaniu danych wraz z systemem raportowym dla danych RPD z serwisów internetowych. W przypadku wykazania kilku usług (ponad te wynikające z postawionego warunku udziału w postępowaniu) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, a następnie kryteriów selekcji dla usług z najwyższą liczbą zdarzeń przetwarzanych miesięcznie. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnili warunek udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa liczbie 6, Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich Wykonawców spełniających ten warunek. W takiej sytuacji Zamawiający odstąpi od przyznawania punktów w kryterium selekcji. 4. Wykonawcę niezaproszonego do dialogu traktuje się jak wykluczonego z postępowania. 5. Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (tj. wiedzy i doświadczeniu) innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie uwzględniał potencjału tych podmiotów w ramach kryterium selekcji (nie będzie przyznawał punktów) tj. w odniesieniu do kryteriów selekcji Wykonawca nie może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. 6. W przypadku, gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający w pierwszej kolejności wybierze spośród nich Wykonawcę, który wykaże usługi o największej wartości sumarycznej przetwarzanych zdarzeń miesięcznie. 7. Ocenie, zgodnie z kryteriami selekcji, będzie podlegać wyłącznie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy, który spełnia warunek udziału w postępowaniu.
IV 3 2 opis potrzeb Opis potrzeb i wymagań zamawiającego zawiera Załącznik Nr 1 do Informacji_Opis przedmiotu zamówienia opublikowany na stronie Zamawiającego wraz z ogłoszeniem o zamówieniu.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Zamawiający informuje, iż nie przewiduje nagród dla Wykonawców.
IV 3 2 wstepny harmonogram 1) Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – sierpień 2020r. 2) Ocena wniosków – łącznie z uzupełnianiem lub wyjaśnianiem wniosków – wrzesień 2020r. 3) Przeprowadzenie dialogu – wrzesień 2020r. 4) Opracowanie SIWZ oraz zaproszenia do składania ofert – październik 2020r. 5) Składanie ofert – listopad 2020r. 6) Otwarcie, ocena ofert i zawiadomienie Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty – listopad 2020r. 7) Przygotowanie i zawarcie umowy – grudzień 2020r. Ww. terminy mają charakter orientacyjny.
IV 3 2 EtapyDialogu Zamawiający przewiduje, że dialog będzie jednoetapowy.
IV 6 1 sposob udostepniania 1 Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje, które Zamawiający objął klauzulą poufności oraz informacje ściśle z nimi związane (np. wyjaśnienia treści Informacji dotyczące informacji poufnych). 2 W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane z informacjami poufnymi, w celu zachowania ich poufności zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów wybrany przez Zamawiającego: 2.1 osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru; 2.2 przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę; 2.3 za pośrednictwem Platformy. 3 Przekazanie informacji poufnych Zamawiający może uzależnić od dopełnienia przez Wykonawcę stosownych formalności (np. podpisanie przez należycie umocowanego przedstawiciela Wykonawcy zobowiązania do zachowania poufności).
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Funkcjonalność opcjonalna
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)