GuidZP400 |
4974fc7b-c96f-4882-9f13-69a35a604246
|
Biuletyn |
570024-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny w Rawiczu
|
Regon |
32029400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 17 Stycznia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rawicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
65 5468500 w. 229, 65 5468507
|
Zamawiajacy fax |
655 454 266
|
Zamawiajacy email |
zp_rawicz@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Organizacyjna Więziennictwa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.swnet.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w zaklejonej i opisanej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28, 63-900 Rawicz - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy przetworów warzywnych i owowcowych
|
Numer referencyjny |
D/P.2232.11.2020.SW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie, czyli trzy zadania (części)
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy przetworów warzywnych i owocowych.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części (zadania):
–zadanie nr 1: Dostawy przetworów warzywnych kiszonych,
–zadanie nr 2: Dostawy sałatek warzywnych,
–zadanie nr 3: Dostawy przetworów owocowych i warzywnych,
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
Zadanie nr 1: Dostawy przetworów warzywnych kiszonych
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Kapusta kwaszona – 7 000 kg;
2)Ogórki kwaszone – 5 000 kg;
Zadanie nr 2: Dostawy sałatek warzywnych
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Sałatka warzywna – 2 000 kg;
2)Sałatka szwedzka – 2 000 kg;
3)Leczo pieczarkowe – 2 500 kg;
Zadanie nr 3: Dostawy przetworów owocowych i warzywnych
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Koncentrat pomidorowy – 3 000 kg;
2)Groszek konserwowy – 600 kg;
3)Kukurydza konserwowa – 800 kg;
4)Chrzan tarty – 500 kg;
5)Jabłko prażone – 800 kg;
6)Sojowy granulat – 350 kg;
7)Sojowa kostka – 450 kg;
8)Sojowa krajanka – 150 kg;
9)Kotlety sojowe – 400 kg;
10)Dżem truskawkowy – 2 500 kg;
11)Powidła śliwkowe – 1 600 kg;
12)Syrop owocowy – 600 kg;
13)Marmolada – 2 000 kg;
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisał tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisał tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisał tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);2)aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców); 4)wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy(wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnion/ą/e do reprezentowania wykonawcy), wzór zał. nr 5 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2)Formularz cenowy (zał. nr 2a,b,c do siwz); Ponadto, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT.
Zmiana umowy w czasie jej obowiązywania będzie mogła także nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ. Zmiany do umowy, o których mowa powyżej, wymagają dla swojej ważności formy pisemnej (aneks do umowy) i powinny być dokonane w terminie nieprzekraczającym dwóch tygodni od dnia złożenia uzasadnionego wniosku przez zainteresowaną stronę ze skutkiem na dzień złożenia wniosku.
Wzrost ceny może nastąpić raz na trzy miesiące w granicach nieprzekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim. Wykonawca może zastosować nową cenę po podpisaniu stosownego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy przetworów warzywnych kiszonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1: Dostawy przetworów warzywnych kiszonych
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Kapusta kwaszona – 7 000 kg;
2)Ogórki kwaszone – 5 000 kg;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy sałatek warzywnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2: Dostawy sałatek warzywnych
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Sałatka warzywna – 2 000 kg;
2)Sałatka szwedzka – 2 000 kg;
3)Leczo pieczarkowe – 2 500 kg;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy przetworów owocowych i warzywnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3: Dostawy przetworów owocowych i warzywnych
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Koncentrat pomidorowy – 3 000 kg;
2)Groszek konserwowy – 600 kg;
3)Kukurydza konserwowa – 800 kg;
4)Chrzan tarty – 500 kg;
5)Jabłko prażone – 800 kg;
6)Sojowy granulat – 350 kg;
7)Sojowa kostka – 450 kg;
8)Sojowa krajanka – 150 kg;
9)Kotlety sojowe – 400 kg;
10)Dżem truskawkowy – 2 500 kg;
11)Powidła śliwkowe – 1 600 kg;
12)Syrop owocowy – 600 kg;
13)Marmolada – 2 000 kg;
|
| |