Zakup sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572044-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 odrębnych Zadań:
Zadania 1 – Zakup aparatu USG typ 1- sztuk 1
Zadania 2 – Zakup aparatu USG typ 2 – sztuk 1
Zadania 3 – Zakup densytometru – sztuk 1
Zadania 4 – Zakup aparatu do badań EEG – sztuk 1
Zadania 5 – Zakup aparatu do badań EMG – sztuk 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c286d36-e149-4fb3-8199-8cc44c96522d
Biuletyn 572044-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31333100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podróżnicza
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-208
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3631529, 3631223
Zamawiajacy fax 071 3631529, 3631223
Zamawiajacy email dztech@spzoz.wroc.pl
Adres strony url http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową/kurierską lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Podróżnicza 26/28; Wrocław 53­- 208; sekretariat pok. nr 104 ( I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
Numer referencyjny WCZ/P/D -6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 odrębnych Zadań: Zadania 1 – Zakup aparatu USG typ 1- sztuk 1 Zadania 2 – Zakup aparatu USG typ 2 – sztuk 1 Zadania 3 – Zakup densytometru – sztuk 1 Zadania 4 – Zakup aparatu do badań EEG – sztuk 1 Zadania 5 – Zakup aparatu do badań EMG – sztuk 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek dla zadnia nr 1 oraz zadania nr 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wy-konał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie aparatu USG, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. warunek dla zadnia nr 3: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wy-konał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie densy-tometru/ aparatu rentgenowskiego , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wyko-nania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym do-wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. warunek dla zadnia nr 4 oraz zadania nr 5: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wy-konał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie aparatu EMG/EEG, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są re-ferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wy-konywane.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (Przykładowy wzór oświadczenia, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 4A lub 4B do IDW), Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu  Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywa-nie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (Przykładowy wzór wykazu, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 6 IDW),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca zobowiązany jest także dołączyć: 1. Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 1A do IDW; załącznik nr 1B do IDW; za-łącznik nr 1C do IDW; załącznik nr 1D do IDW; załącznik nr 1E do IDW)– wypełniony przez Wykonawcę w zależności na jakie zadanie składana jest oferta. 2) Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych pro-duktów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, wyciągi z instrukcji lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób ( w języku polskim lub angielskim) potwierdzające spełnianie parametrów technicznych opisanych jako wymagane kryteria techniczne w OPZ. W przypadku folderu w języku obcym (innym niż angielski) do oferty należy dołączyć folder wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca winien zaznaczyć w katalogu, której pozycji opis dotyczy 3) Wymagane atesty, certyfikaty oraz oświadczenia wymienione w OPZ dla poszczególnych Zadań
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zgodnie z par. 7 projektu umowy.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:15
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – Zakup aparatu USG typ 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu USG typ 1- sztuk 1 - opisanego szczegółowo w OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – Zakup aparatu USG typ 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu USG typ 2- sztuk 1 - opisanego szczegółowo w OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – Zakup densytometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup densytometru- sztuk 1 - opisanego szczegółowo w OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 – Zakup aparatu do badań EEG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu EEG- sztuk 1 - opisanego szczegółowo w OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup aparatu do badań EMG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu EMG- sztuk 1 - opisanego szczegółowo w OPZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)