Opracowanie materiałów e-learningowych w ramach realizacji projektu "UMED łączy – program zwiększenia dostępności Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”.

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572017-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722121907
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest:
przygotowanie 100h materiałów e-learningowych przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnych z WCAG 2.1. w ramach Projektu pn.: "UMED łączy – program zwiększenia dostępności Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, w ramach którego przewidziano
Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d363b61b-4797-4812-9198-1a60052c0e67
Biuletyn 572017-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny
Regon 47307330800000
Zamawiajacy adres ulica al. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-419
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 725 937,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email biurozp@umed.lodz.pl,
Adres strony url www.umed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu UMED łączy – program zwiększenia dostępności Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet MedycznY w Łodzi, al. Kościuszki 4, w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie materiałów e-learningowych w ramach realizacji projektu "UMED łączy – program zwiększenia dostępności Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”.
Numer referencyjny ZP/71/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: przygotowanie 100h materiałów e-learningowych przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnych z WCAG 2.1. w ramach Projektu pn.: "UMED łączy – program zwiększenia dostępności Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, w ramach którego przewidziano Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 72212190-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 5.2 pkt. 1 lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał: • wykonał co najmniej dwie usługi polegające na przygotowaniu kursów e-learningowych (na podstawie materiałów dydaktycznych do przeprowadzenia kursów on-line) łącznie min. 40 godzin edukacyjnych, o łącznej wartości min. 400.000,00 zł. W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podaną cenę po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie. b) Do realizacji zamówienia publicznego skieruje zespół osób składający się co najmniej z 5 specjalistów zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadających następujące doświadczenie i kwalifikacje: - Kierownik Projektu - doświadczenie w kierowaniu zespołem projektowym w oparciu o jedną z metodyk: PRINCE2, PMBOK, - Scenarzysta - doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 10 kursów e-learningowych, - Metodyk - doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 10 kursów e-learningowych, - Producent - doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 10 kursów e-learningowych, - Grafik - doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 10 kursów e-learningowych, - Developer - doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 10 kursów e-learningowych, - Kontroler jakości - doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 10 kursów e-learningowych. Zamawiający wymaga aby zespół składał się min. z 5 osób oraz dopuszcza aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną rolę w zespole. Zamawiający wymaga, aby każda z wymienionych ról została obsadzona.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp; 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie. b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, Wykonawca: złoży stosowne oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Dokumenty składane po otwarciu ofert: 1) Czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp): Informacja o przynależności/lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami – załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6.1 lit. 1) niniejszej SIWZ 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 6.1 lit. 1) - 2) składa każdy z nich.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 6.000,00 zł ( sześć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje w celu należytego wykonania umowy możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w wypadku spełnienie jednego z następujących warunków: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej; b) gdy konieczność zmiany spowodowana jest zaistnieniem niezawinionych przez strony okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, jak również w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa powodujących konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; e) zmiany terminu realizacji projektu „UMED łączy – program zwiększenia dostępności Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian postanowień umowy ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do dokonania takich zmian. 3. Ewentualna zmiana postanowień umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Ocena jakości próbki kursu e-learningowego
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)