GuidZP400 |
51d24a9f-068e-4e7f-8e18-8245a4f50d12
|
Biuletyn |
569991-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Jędrzejowski
|
Regon |
29100936600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
83
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jędrzejów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 863 741
|
Zamawiajacy fax |
413 863 741
|
Zamawiajacy email |
powiat@powiatjedrzejow.pl
|
Adres strony url |
www.powiatjedrzejow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Poddziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/007/001
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/007/001
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 83, 28 – 300 Jędrzejów sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia strefy buforowej (oddziału dla pacjentów z COVID-19) w związku z realizacją projektu pn. „Zwalczanie skutków epidemii COVID 19 w Powiecie Jędrzejowskim”
|
Numer referencyjny |
OKSO.272.18.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu do dezynfekcji przeznaczonego do zwalczania skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim dla podmiotów i osób najbardziej potrzebujących oraz zaangażowanych w zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie epidemii koronawirusa.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 poniższych zadań/części:
Nr zadania Zakup wyposażenia strefy buforowej (oddziału dla pacjentów z COVID-19) Jednostka Ilość
Zadanie 1 Łóżko szpitalne elektryczne (komplet zawierający łóżko, barierki, wysięgnik, materac, szafka velo bez blatu ) sztuka 25
Zadanie 2 Pompa infuzyjna sztuka 20
Zadanie 3 Kardiomonitor sztuka 10
Zadanie 4 Pościel wielorazowa kpl 25
Zadanie 5 Aparat EKG sztuka 3
Zadanie 6 Macerator sztuka 2
Zadanie 7 Defibrylator sztuka 1
Zadanie 8 Urządzenie służące do kompresji klatki piersiowej i reanimacji sztuka 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla każdego zadania/części określono w załączniku nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
84
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. W formularzu ofertowym należy podać nawę producenta każdego urządzenia 3. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.3 (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) 4. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5. Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia wadialnego w formie nie pieniężnej do Zadania/Części, na jakie składa ofertę
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
17.1 Wadium w wysokości
Dla zadania 1: 3 500,00 zł
Dla zadania 2: 1 300,00 zł
Dla zadania 3: 1 900,00 zł
Dla zadania 4: brak wadium
Dla zadania 5: brak wadium
Dla zadania 6: brak wadium
Dla zadania 7: 1 600,00 PLN
Dla zadania 8: 1 200,00 zł
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Łóżko szpitalne elektryczne (komplet zawierający łóżko, barierki, wysięgnik, materac, szafka velo bez blatu )
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
84
|
Zalacznik krotki opis |
Łóżko szpitalne elektryczne (komplet zawierający łóżko, barierki, wysięgnik, materac, szafka velo bez blatu ) 25 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pompa infuzyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Pompa infuzyjna do podawania dożylnego 20 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kardiomonitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiomonitor 10 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pościel wielorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Pościel wielorazowa (poszwa, poduszka, prześcieradło)- 25 kompletów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Aparat EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat EKG - 3 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Macerator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Macerator - 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Defibrylator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Defibrylator - 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie służące do kompresji klatki piersiowej i reanimacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie służące do kompresji klatki piersiowej i reanimacji - 1 sztuka
|
| |