Dostawa licencji na oprogramowanie pakietu biurowego

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-14 00:00:00
Instytucja Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571933-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezterminowych licencji na oprogramowanie profesjonalnego pakietu biurowego (wyprodukowanego przez jednego producenta), o minimalnej funkcjonalności przedstawionej w Załączniku nr 1 do SIWZ, w wersji polskiej, aktualnej na rok 2020 tj. najnowszej stabilnej, opublikowanej przez producenta, akademickiej (typu EDU lub ACADEMIC) – przeznaczonej dla jednostek naukowych i edukacyjnych, w pełni kompatybilne na poziomie obsługiwanych formatów, wymiany plików oraz bibliotek i sterowników z wymienionym we Wstępie Załącznika nr 1 do SIWZ oprogramowaniem użytkowanym obecnie u Zamawiającego oraz systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 zainstalowanym na dysponowanym obecnie przez Zamawiającego sprzęcie komputerowym.
Wszystkie oferowane Licencje i Oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nigdy wcześniej nie aktywowane, wszystkie skojarzone z tym samym kluczem aktywacyjnym (lub równoważnym identyfikatorem aktywacyjnym) oraz muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest zatem rozszerzenie o 46 szt. licencji na najnowszą wersję oprogramowania pakietu biurowego posiadanego przez Zamawiającego lub dostawa 46 szt. licencji na rozwiązanie równoważne zgodnie z warunkami przedstawionymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. Licencje na pakiet oferowanego oprogramowania biurowego muszą być dostarczone w opcji przysługującej jednostkom akademickim (wersja EDU, ACADEMIC).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26395505-9305-43c0-a0bb-8ee85758b592
Biuletyn 571933-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 18046000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czerniakowska
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-701
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 613 46 19, 623 36 98
Zamawiajacy fax 22 623 36 93
Zamawiajacy email ilteo@ciop.pl
Adres strony url www.ciop.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr POIR.04.01.04-00-0022/19 pt. „Rozwój innowacyjnej technologii wytwarzania wielofunkcyjnych wyrobów do ochrony układu oddechowego przed czynnikami biologicznymi i związkami chemicznymi zawartymi w smogu" w ramach Działania 4.1 Badania naukowe i prace rozwojowe, Poddziałania 4.1.4 „Projekty aplikacyjne” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ciop.pl - BIP - zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przygotować w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres CIOP-PIB, ul. Czerniakowska 16 w Warszawie – parter, pok. 6 – Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji na oprogramowanie pakietu biurowego
Numer referencyjny TA/ZP-23/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezterminowych licencji na oprogramowanie profesjonalnego pakietu biurowego (wyprodukowanego przez jednego producenta), o minimalnej funkcjonalności przedstawionej w Załączniku nr 1 do SIWZ, w wersji polskiej, aktualnej na rok 2020 tj. najnowszej stabilnej, opublikowanej przez producenta, akademickiej (typu EDU lub ACADEMIC) – przeznaczonej dla jednostek naukowych i edukacyjnych, w pełni kompatybilne na poziomie obsługiwanych formatów, wymiany plików oraz bibliotek i sterowników z wymienionym we Wstępie Załącznika nr 1 do SIWZ oprogramowaniem użytkowanym obecnie u Zamawiającego oraz systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 zainstalowanym na dysponowanym obecnie przez Zamawiającego sprzęcie komputerowym. Wszystkie oferowane Licencje i Oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nigdy wcześniej nie aktywowane, wszystkie skojarzone z tym samym kluczem aktywacyjnym (lub równoważnym identyfikatorem aktywacyjnym) oraz muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Przedmiotem zamówienia jest zatem rozszerzenie o 46 szt. licencji na najnowszą wersję oprogramowania pakietu biurowego posiadanego przez Zamawiającego lub dostawa 46 szt. licencji na rozwiązanie równoważne zgodnie z warunkami przedstawionymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. Licencje na pakiet oferowanego oprogramowania biurowego muszą być dostarczone w opcji przysługującej jednostkom akademickim (wersja EDU, ACADEMIC). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. po z. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016r. poz. 615); 2) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; 4. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, w formie: Oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1) brak podstaw do wykluczenia: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jednocześnie Zamawiający informuje, że uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, samodzielnie pobierze i skorzysta z dokumentów znajdujących się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: a) pkt. 2.1 ppkt a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 4 stosuje się.
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewidują możliwość zmiany umowy, w formie pisemnego aneksu, w następujących przypadkach i przy zachowaniu następujących warunków gdy: 1) dopuszczalne jest zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technicznego, spełniających wymagania określone w przedmiocie Umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; 2) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy w zakresie parametrów technicznych oprogramowania w przypadku zaprzestania produkcji. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczonego oprogramowania oraz nie może powodować zwiększenia wartości Umowy; 3) jeżeli wprowadzenie zmian Umowy wynikać będzie ze zmiany obowiązujących przepisów; 4) nastąpi konieczność zmiany terminu wykonania umowy spowodowanego zdarzeniami siły wyższej w rozumieniu § 4 ust. 9.
IV 4 4 data 2020-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 98,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 2,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)