GuidZP400 |
7209ea02-4889-426c-8a19-7bffde33465b
|
Biuletyn |
570470-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Krakowie
|
Regon |
27596100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. 3-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-062
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 43 35 621
|
Zamawiajacy fax |
12 43 35 555
|
Zamawiajacy email |
zam_publ@muzeum.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.mnk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przeszłość przyszłości – remont i wyposażenie Muzeum Książąt Czartoryskich - Muzeum Narodowe w Krakowie w celu udostępnienia unikatowej kolekcji ” nr POIS.08.01.00-00-0015/17 Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://mnk.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mnk.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://mnk.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż iluminacji zewnętrznej w oddziale Pałac Czartoryskich będącego oddziałem Muzeum Narodowego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
EP-ZP-271-15/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż iluminacji zewnętrznej do istniejącej infrastruktury technicznej w oddziale Pałac Czartoryskich będącego oddziałem Muzeum Narodowego w Krakowie w skład, którego wchodzą: • Oprawa typ 1-montaż na gzymsie Ilość 32 sztuk; • Oprawa typ 2-montaż na gzymsie Ilość 30 sztuk; • Oprawa typ 6-montaż na gzymsie Ilość 2 sztuki; • Oprawa typ 7-montaż na gzymsie Ilość 2 sztuki.
2. Zakres realizacji zadania:
1) Dostawa, montaż oraz ustawienie opraw oświetleniowych nr 1, 2, 6, 7 wskazanych na rys Rysunek Iluminacji - IEIT_3_7_v1_06_08_2019 oraz niezbędnych Materiałów 2) Dostarczone oprawy muszą być zgodne z opisem określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ 3) Uzyskanie pozwoleń na zajęcie pasa drogowego 4) Wykonanie iluminacji zgodnie z załączoną dokumentacją 5) Podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej w rozdzielni TO/3 i TO/4 wraz z dostawą aparatury do rozdzielni (zegar astronomiczny, zabezpieczenia, wyłączniki nadprądowe, przekaźniki itp.) 6) Wykonanie pomiarów elektrycznych i ochrony przeciw porażeniowej i potwierdzenie ich odpowiednimi protokołami 7) Obowiązek poinformowania Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków (dalej WUOZ) w Krakowie o odbiorze prac. Warunkiem odbioru prac jest zatwierdzenie przez WUOZ, zgodności z dokumentacja + efekt oświetlenia jaki został określony w nadzorze Konserwatora 8) Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane prace oraz dostarczone materiały, za wyjątkiem opraw oświetleniowych, które muszą zostać objęte gwarancją producenta, zgodnie z zapisami ust. 5 niniejszego rozdziału 9) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie ilości poszczególnych elementów, ich parametrów wymiarów, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, wymaganych atestów, itp. - zawarte jest Opisie przedmiotu zamówienia na który składają się:
1) „Projekt” zawierający: • Opis Techniczny parametrów opraw oświetleniowych i zakresu zamówienia; • Rysunek Iluminacji - IEIT_3_7_v1_06_08_2019;
2) Schemat ideowy TO – Instalacji Elektrycznej;
3) Notatka z Komisji Konserwatorskiej
|
Cpv glowny przedmiot |
31527200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
199000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
90
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 jeśli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej dwa zamówienia (w ramach oddzielnych umów), które swoim zakresem obejmowały dostawę i montaż iluminacji zewnętrznej. Każde z ww. zamówień o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty katalogowe (producenta) oferowanych opraw oświetleniowych, wskazanych w tabeli znajdującej się w Formularzu Ofertowym
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z Formularzem Ofertowym (załącznik Nr 1 do SIWZ) należy złożyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ) 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 do SIWZ), 3) zgodnie z art. 22a ust. 2 Pzp Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 9 do SIWZ, zawierające informacje, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 SIWZ; UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego musi być w wersji elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela podmiotu trzeciego. 4) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Z uwagi na wymóg złożenia oferty w wersji elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z art. 99 § 1 k.c., Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (wzór załącznik Nr 7 do SIWZ). 5) W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y uprawnioną/e do jego wystawienia. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa poprzez Platformę w sposób określony w rozdziale XI SIWZ. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie oraz ewentualne dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa odrębne oświadczenie. W przypadku, jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej, a więc również w odniesieniu do innych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu. UWAGA! Powyższy zapis ma zastosowanie w przypadku jeśli w postępowaniu zostanie złożona więcej niż jedna oferta.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie – z dopiskiem „Wadium
w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: EP-ZP-271-15/20, wskazać NIP Wykonawcy. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 5. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do jego wystawienia (przedstawiciel Gwaranta lub innego podmiotu wystawiającego dokument w jednej z form określonych w ust. 2 pkt. 2-5) i złożony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XI SIWZ. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 8. Co do zasady, zgodnie z powyższymi wymaganiami, zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż wskazana przez Zamawiający, Komisja Przetargowa dokona stosownego przeliczenia po kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 9. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy. Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia określa § 14 wzoru umowy (stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte elektronicznie, zgodnie z procedurą ich składania, w dniu 17 sierpnia 2020 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków.
1. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy w: 1) pieniądzu – wpłacone przelewem; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego,
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto Zamawiającego: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia z przez potrącenia z należności za częściowo wykonaną robotę budowlaną.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w innej formie niż pieniądzu, winno być zgodnie z art. 151 Pzp oraz bezwarunkowo płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego.
4. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci Wykonawcy 70% kwoty zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 30% kwoty zabezpieczenia zostanie pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dokona zwrotu tej kwoty nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady licząc od podpisania protokołu odbioru.
|