GuidZP400 |
76def8e0-4ffe-46c4-aa90-1e1fb7e51ac1
|
Biuletyn |
570698-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
|
Regon |
27013532800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Obroki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
140
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-833
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3587657, 3587645
|
Zamawiajacy fax |
323 587 661
|
Zamawiajacy email |
info@mpgk.com.pl
|
Adres strony url |
www.mpgk.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mpgk.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa suwnicowego chwytaka elektrohydraulicznego
|
Numer referencyjny |
PN/20/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa suwnicowego chwytaka elektrohydraulicznego do MPGK Sp. z o.o. Zakład Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy: Wydział Mechanicznego Przetwarzania Odpadów w Zakładzie Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów MPGK Sp. z o.o., ul. Milowicka 7a, 40-312 Katowice.
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
112
|
Informacje na temat katalogow |
16 tygodni od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolności technicznej lub zawodowej: zdolności zawodowe rozumiane jako zrealizowane min. 1 dostawy suwnicowego chwytaka elektrohydraulicznego o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostawy, określonej w punkcie 5.1.2 SIWZ, wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy może nastąpić jedynie w przypadkach opisanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|