GuidZP400 |
dbddf2c2-4cfe-4826-b1e4-720aa9ff0a10
|
Biuletyn |
570636-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
43101894000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Kraśnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
100
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-718
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 374 655
|
Zamawiajacy fax |
815 374 624
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.lublin.pl
|
Adres strony url |
https://www.szpital.lublin.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://szpital-lublin.eb2b.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z wdrożeniem klastra macierzy dyskowych pamięci masowej dla zapewnienia bezpiecznej przestrzeni dla przechowywania danych medycznych z systemów informatycznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie, al. Kraśnicka 100 wraz integracją macierzy z systemem PACS oraz dostawą i montażem szafy teletechnicznej RACK.
|
Numer referencyjny |
WSS SP ZOZ DZP 382/44/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z wdrożeniem klastra macierzy dyskowych pamięci masowej dla zapewnienia bezpiecznej przestrzeni dla przechowywania danych medycznych z systemów informatycznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie, al. Kraśnicka 100 wraz integracją macierzy z systemem PACS oraz dostawą i montażem szafy teletechnicznej RACK.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji. Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert.
4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazanych przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
2. Uzupełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3. Uzupełnione zestawienie parametrów technicznych zgodnie z załączniki nr 5 do SIWZ
4. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.
6. Dowód wniesienie wadium
7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 200,00 zł.
1. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego.
4. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
5.1 pieniądzu;
5.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
5.3 gwarancjach bankowych;
5.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 299).
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń Wykonawca składa w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu na zasadach określonych w Rozdziale VII siwz – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W trakcie obowiązywania umowy, w przypadku zakończenia produkcji sprzętu będącego przedmiotem umowy lub jego modyfikacji, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu na inny o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż określona w niniejszej umowie. Zmiana sprzętu może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|