GuidZP400 |
2d565753-cfac-48b7-9b4f-f93f5638e166
|
Biuletyn |
570705-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Krotoszyce
|
Regon |
39064746900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krotoszyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-223
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy email |
j.swider@krotoszyce.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.krotoszyce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 „Fundusze Europejskie – dla rozwoju Dolnego Śląska”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.krotoszyce.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.krotoszyce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać pisemnie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemów – dla mieszkańców Gminy Krotoszyce w ramach projektu pn. Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Krotoszyce, Gminy Wiejskiej Złotoryja i Gminy Miejskiej Złotoryja
|
Numer referencyjny |
IB.271.34.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa programów do obsługi zdalnej mieszkańców Gminy Krotoszyce w ramach projektu pn.” Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Krotoszyce, Gminy Wiejskiej Złotoryja i Gminy Miejskiej Złotoryja”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-04-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji
Etap I Dostarczenie licencji na wdrażane oprogramowanie wraz z instalacją i konfiguracją 30 dni od daty podpisania umowy
Etap II Wdrożenie systemu wraz z integracją do dnia 31.12.2020
Etap IV Szkolenia użytkowników do dnia 30.04.2021
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej:
a) dwa zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł netto (dwieście tysięcy) każde zamówienie, których przedmiotem było wdrożenie systemów dziedzinowych obejmujących obszar podatków i opłat lokalnych, księgowości, systemów ewidencyjnych wraz z ich integracją z systemem EZD (automatyczna obsługa decyzji, umów, faktur) oraz ePUAP,
c) dwa zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł netto (dwieście tysięcy) każde zamówienie, których przedmiotem było wdrożenie platformy usług publicznych zintegrowanej z ePUAP i EZD, przy czym co najmniej jedno zamówienie obejmowało łącznie następujące funkcjonalności:
• Możliwość obsługi płatności elektronicznych przez co najmniej dwóch różnych operatorów;
• Dostęp do stanu sprawy EZD;
• Obsługa kart i opisów usług oraz formularzy ePUAP;
• Dane udostępniane z systemów dziedzinowych z możliwością wnoszenia automatycznych opłat drogą elektroniczną;
• Dostęp za pomocą mechanizmów autoryzacji ePUAP;
• Dedykowaną aplikację mobilną działającą na co najmniej 2 platformach systemowych (iOS, Android);
• E-Podatki i/lub E-Odpady.
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość zgodnie ze średnim kursem walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji tj. co najmniej:
a) dwoma konsultantami merytorycznymi dla systemu finansowo-podatkowego spełniającymi następujące wymagania: posiadanie przez każdego konsultanta min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu wdrożeń systemów finansowo-podatkowych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów.
b) dwoma konsultantami spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu wdrożeń systemów informatycznych w obszarze platform elektronicznych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów.
c) dwoma specjalistami ds. testów spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania systemów informatycznych, brał udział w co najmniej 2 projektach informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej oraz posiada certyfikat ISTQB na poziomie foundation lub wyższy lub równoważny.
d) dwoma specjalistami ds. wsparcia technicznego spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wsparcia technicznego, brał udział w utrzymaniu co najmniej 2 projektów informatycznych,
e) dwoma inżynierami oprogramowania spełniającymi następujące wymagania każdy: posiada wykształcenie wyższe informatyczne, 3 letnie doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego, brał udział projektowaniu i budowie co najmniej 3 projektów informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej
3) Wykonawca w celu potwierdzenia zdolności technicznej i zawodowej złoży wraz z ofertą Zestaw testowy (jeden dysk przenośny i jeden dysk zapasowy, na których przekaże próbkę oferowanych systemów w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, które posiadają funkcjonalności opisane w Załączniku nr 2. - Scenariusz próbkowania dla Gminy Krotoszyce, Prezentacja zestawu testowego (próbki) zostanie przeprowadzona zgodnie z regulaminem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ- próbkę należy złożyć wraz z ofertą.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności dla których nie wymaga się specjalistycznej wiedzy branżowej stanowiących zespół obsługi technicznej, obsługę kancelaryjną itp.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest
w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – załącznik nr 4 do SIWZ;
Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu/oświadczenia,
a także czy wymagany dokument/oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający dokona formalnej oceny braku podstaw do wykluczenia w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych przez Wykonawcę zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
spełnianie warunków technicznych z dysponowaniem osobami- załącznik nr 7 a i 7b wraz z referencjami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Po otwarciu ofert w terminie do 3 dni:
- załącznik nr 5- oświadczenie o grupie kapitałowej.
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
do oferty należy złożyć próbkę zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ PISEMNIE -SAMA PRÓBKA MOŻE BYĆ ELEKTRONICZNA.
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ W JĘZYKU POLSKIM
|
IV 4 5 okres |
30
|