GuidZP400 |
6460634c-8118-40cc-af75-f20e5667979c
|
Biuletyn |
570646-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile
|
Regon |
57088912400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podchorążych
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
673 522 632,
|
Zamawiajacy fax |
673 522 609
|
Zamawiajacy email |
Dag@pwsz.pila.pl,
|
Adres strony url |
www.puss.pil.
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Studia bez barier - kompleksowy program dostępności Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile” POWR.03.05.00-00-A085/19-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjno – Komunikacyjnego
|
Numer referencyjny |
AG-2240-18-20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjno – Komunikacyjnego (zwanego dalej ZSIK) obejmującego następujące komponenty:
• Platforma Portalowa umożliwiająca centralne zarządzanie witrynami internetowymi
• Moduł Akademickiego Biura Karier
• Moduł Konferencji i Wydarzeń
• Moduł Platformy e-learningu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 1 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał projekt informatyczny obejmujący wdrożenie Platformy Portalowej oraz Systemu Akademickiego Biura Karier wraz z integracją z systemem USOS na co najmniej dwóch Uczelniach Wyższych w okresie 3 lat od dnia składania oferty gdzie wartość każdego projektu wynosiła co najmniej 600 000,00 zł brutto
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował następującym zespołem projektowym który wspólnie realizował co najmniej jeden projekt wdrożeniowy:
1) Kierownik projektu – osoba posiadająca ważny certyfikat Prince2 Practitioner lub IPMA Level C lub równoważny potwierdzający umiejętność kierowania według metodyki zarządzania projektami który pełnił funkcję kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w minimum 2 zakończonych usługach wdrożenia Platformy Portalowej i Systemu Akademickiego Biura Karier na Uczelni Wyższej
2) Architekt systemu – osoba posiadająca certyfikat TOGAF 9 lub równoważny, która pełniła funkcję architekta systemu/projektów w minimum 2 projektach obejmujących wdrożenie Platformy Portalowej i Systemu Akademickiego Biura Karier
3) Specjalista ds. wdrożeń – osoba, która brała udział w minimum 2 zakończonych usługach wdrożenia Systemu / Platformy Portalowej na Uczelni Wyższej.
4) Specjalista ds. systemu USOS – osoba, która brała udział w minimum 2 zakończonych usługach wdrożenia systemu USOS na Uczelni Wyższej lub integracji z systemem USOS.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca składa tylko oświadczenie załącznik nr 2 do siwz
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wzór wykazu potwierdzającego spełnienie warunków stanowi - Załącznik nr 8.
2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu potwierdzającego spełnienie warunków stanowi - Załącznik nr 9.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 3 – Formularz oferty
Załącznik nr 4 – Pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego
Załącznik nr 5 – Oświadczenie podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie
Załącznik nr 6 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
Załącznik nr 7 – Wzór umowy
Załącznik nr 10 – Oświadczenie z RODO.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z projektem/wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 7 do siwz
|
IV 4 4 data |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|