Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjno – Komunikacyjnego

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-14 00:00:00
Instytucja Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570646-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjno – Komunikacyjnego (zwanego dalej ZSIK) obejmującego następujące komponenty:
• Platforma Portalowa umożliwiająca centralne zarządzanie witrynami internetowymi
• Moduł Akademickiego Biura Karier
• Moduł Konferencji i Wydarzeń
• Moduł Platformy e-learningu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 1 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6460634c-8118-40cc-af75-f20e5667979c
Biuletyn 570646-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile
Regon 57088912400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64-920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 673 522 632,
Zamawiajacy fax 673 522 609
Zamawiajacy email Dag@pwsz.pila.pl,
Adres strony url www.puss.pil.
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Studia bez barier - kompleksowy program dostępności Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile” POWR.03.05.00-00-A085/19-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjno – Komunikacyjnego
Numer referencyjny AG-2240-18-20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjno – Komunikacyjnego (zwanego dalej ZSIK) obejmującego następujące komponenty: • Platforma Portalowa umożliwiająca centralne zarządzanie witrynami internetowymi • Moduł Akademickiego Biura Karier • Moduł Konferencji i Wydarzeń • Moduł Platformy e-learningu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 1 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał projekt informatyczny obejmujący wdrożenie Platformy Portalowej oraz Systemu Akademickiego Biura Karier wraz z integracją z systemem USOS na co najmniej dwóch Uczelniach Wyższych w okresie 3 lat od dnia składania oferty gdzie wartość każdego projektu wynosiła co najmniej 600 000,00 zł brutto 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował następującym zespołem projektowym który wspólnie realizował co najmniej jeden projekt wdrożeniowy: 1) Kierownik projektu – osoba posiadająca ważny certyfikat Prince2 Practitioner lub IPMA Level C lub równoważny potwierdzający umiejętność kierowania według metodyki zarządzania projektami który pełnił funkcję kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w minimum 2 zakończonych usługach wdrożenia Platformy Portalowej i Systemu Akademickiego Biura Karier na Uczelni Wyższej 2) Architekt systemu – osoba posiadająca certyfikat TOGAF 9 lub równoważny, która pełniła funkcję architekta systemu/projektów w minimum 2 projektach obejmujących wdrożenie Platformy Portalowej i Systemu Akademickiego Biura Karier 3) Specjalista ds. wdrożeń – osoba, która brała udział w minimum 2 zakończonych usługach wdrożenia Systemu / Platformy Portalowej na Uczelni Wyższej. 4) Specjalista ds. systemu USOS – osoba, która brała udział w minimum 2 zakończonych usługach wdrożenia systemu USOS na Uczelni Wyższej lub integracji z systemem USOS.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa tylko oświadczenie załącznik nr 2 do siwz
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wzór wykazu potwierdzającego spełnienie warunków stanowi - Załącznik nr 8. 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu potwierdzającego spełnienie warunków stanowi - Załącznik nr 9.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 3 – Formularz oferty Załącznik nr 4 – Pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego Załącznik nr 5 – Oświadczenie podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie Załącznik nr 6 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. Załącznik nr 7 – Wzór umowy Załącznik nr 10 – Oświadczenie z RODO.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z projektem/wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 7 do siwz
IV 4 4 data 2020-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria godziny prac rozwojowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)