Dostawa sprzętu RTV

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569235-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV: sprzętu audio oraz konsol mikserskich. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem:
a)część A: sprzęt audio:
poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 1 szt.
poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -1 szt.
poz. 3: głośniki monitory- 6 szt.
poz. 4: interfejs audio karta midi- 6 szt.
poz. 5: interfejs audio - 2 szt.
poz. 6: mikrofon- 2 szt.
poz. 7: mikrofon-2 szt.
poz. 8: mikrofon- 2 szt.
poz. 9: mikrofon: 1 szt.
poz. 10: kontroler: 6 szt.
poz. 11: słuchawki: 6 szt.
b)część B: konsola mikserska (1 szt.)
c)część C: konsola mikserska (1 szt.)
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie poszczególnych części od A do C).
5.Termin realizacji zamówienia: część A, B, C: do 45 dni od daty zawarcia umowy,
6.Adres dostawy: część A, B, C- Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice.
7.Wymagany minimalny termin gwarancji:
a) część A: sprzęt audio:
poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 36 m-cy
poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -60 m-cy
poz. 3: głośniki monitory- 24 m-ce
poz. 4: interfejs audio karta midi- 24 m-ce
poz. 5: interfejs audio – 36 m-cy
poz. 6: mikrofon-24 m-ce
poz. 7: mikrofon-24 m-ce
poz. 8: mikrofon-60 m-cy
poz. 9: mikrofon- 36 m-cy
poz. 10: kontroler-24 m-ce
poz. 11: słuchawki: 24 m-ce
b) część B: konsola mikserska –36 m-cy
c) część C: konsola mikserska - 24 m-ce

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c239c490-1487-45ea-9473-53dcf96a9fe3
Biuletyn 569235-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Regon 000001347
Zamawiajacy adres ulica Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 359 13 34,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@us.edu.pl ,
Adres strony url http://dzp.us.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, a tym samym przedmiot zamówienia jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwó- POWR.03.05.00-00-Z117/17-00,
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 69 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu RTV
Numer referencyjny DZP.381.072.2020.DW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV: sprzętu audio oraz konsol mikserskich. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem: a)część A: sprzęt audio: poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 1 szt. poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -1 szt. poz. 3: głośniki monitory- 6 szt. poz. 4: interfejs audio karta midi- 6 szt. poz. 5: interfejs audio - 2 szt. poz. 6: mikrofon- 2 szt. poz. 7: mikrofon-2 szt. poz. 8: mikrofon- 2 szt. poz. 9: mikrofon: 1 szt. poz. 10: kontroler: 6 szt. poz. 11: słuchawki: 6 szt. b)część B: konsola mikserska (1 szt.) c)część C: konsola mikserska (1 szt.) 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie poszczególnych części od A do C). 5.Termin realizacji zamówienia: część A, B, C: do 45 dni od daty zawarcia umowy, 6.Adres dostawy: część A, B, C- Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice. 7.Wymagany minimalny termin gwarancji: a) część A: sprzęt audio: poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 36 m-cy poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -60 m-cy poz. 3: głośniki monitory- 24 m-ce poz. 4: interfejs audio karta midi- 24 m-ce poz. 5: interfejs audio – 36 m-cy poz. 6: mikrofon-24 m-ce poz. 7: mikrofon-24 m-ce poz. 8: mikrofon-60 m-cy poz. 9: mikrofon- 36 m-cy poz. 10: kontroler-24 m-ce poz. 11: słuchawki: 24 m-ce b) część B: konsola mikserska –36 m-cy c) część C: konsola mikserska - 24 m-ce
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ. Przykładowy wzór stanowią załączniki nr 2 (odpowiednio w zakresie części A-C do SIWZ) Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
IV IstotnePostanowienia Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 4) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia urządzeń w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”; 5) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.072.2020.DW, poprzedzającego zawarcie umowy, 6) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy, 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Beneficjent Projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (PO WER), tj. Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w imieniu Administratora, informuje, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, z siedziba w Warszawie, przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mailowy: kancelaria@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora. b) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencje na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Administrator powierzył przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu pt.: „ Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, (zwanym dalej „projektem”). Projekt, a tym samym przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym, nr wniosku POWR.03.05.00-00-Z117/17-00. Może się Pani/Pan również skontaktować z inspektorem ochrony danych, podmiotu który realizuje projekt nr POWR.03.05.00-00-Z117/17-00,, poprzez email: iod@us.edu.pl. c) Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO:  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347.320 z późn. zm.),  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347. 470), oraz załącznika I i II do tego rozporządzenia;  rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014).  ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020. d) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Projektu, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020. e) Podanie danych jest wymogiem niezbędnym do realizacji ww. celu, o którym mowa w pkt. 4. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa, w tym uniemożliwiają udział w projekcie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020. f) Pani/Pana dane osobowe zostały powierzone Instytucji Pośredniczącej - Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa, beneficjentowi realizującemu Projekt - Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice oraz podmiotom, które na zlecenie beneficjenta będą uczestniczyć w realizacji Projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (PO WER). Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta ewaluacje, kontrole i audyt w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020. g) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem. h) Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt 4, do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. i) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. j) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych, przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. k) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. l) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. II. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO: Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1A do Ogłoszenia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia w zakresie części A jest dostawa sprzętu RTV: poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 1 szt. poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -1 szt. poz. 3: głośniki monitory- 6 szt. poz. 4: interfejs audio karta midi- 6 szt. poz. 5: interfejs audio - 2 szt. poz. 6: mikrofon- 2 szt. poz. 7: mikrofon-2 szt. poz. 8: mikrofon- 2 szt. poz. 9: mikrofon: 1 szt. poz. 10: kontroler: 6 szt. poz. 11: słuchawki: 6 szt. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 A do SIWZ. 3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od daty zawarcia umowy,gwarancyjny. 5) Adres dostawy: Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice. 6) Okres gwarancji: poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 36 m-cy poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -60 m-cy poz. 3: głośniki monitory- 24 m-ce poz. 4: interfejs audio karta midi- 24 m-ce poz. 5: interfejs audio – 36 m-cy poz. 6: mikrofon-24 m-ce poz. 7: mikrofon-24 m-ce poz. 8: mikrofon-60 m-cy poz. 9: mikrofon- 36 m-cy poz. 10: kontroler-24 m-ce poz. 11: słuchawki: 24 m-ce
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia w zakresie części B jest dostawa sprzętu RTV: konsola mikserska (1 szt.) 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 B do SIWZ. 3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od daty zawarcia umowy,gwarancyjny. 5) Adres dostawy: Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice. 6) Okres gwarancji: 36 m-cy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia w zakresie części C jest dostawa sprzętu RTV: konsola mikserska (1 szt.) 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 C do SIWZ. 3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od daty zawarcia umowy,gwarancyjny. 5) Adres dostawy: Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice. 6) Okres gwarancji: 24 m-ce.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)