GuidZP400 |
c239c490-1487-45ea-9473-53dcf96a9fe3
|
Biuletyn |
569235-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
000001347
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 359 13 34,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@us.edu.pl ,
|
Adres strony url |
http://dzp.us.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, a tym samym przedmiot zamówienia jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwó- POWR.03.05.00-00-Z117/17-00,
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 69 (III piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu RTV
|
Numer referencyjny |
DZP.381.072.2020.DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV: sprzętu audio oraz konsol mikserskich. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem:
a)część A: sprzęt audio:
poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 1 szt.
poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -1 szt.
poz. 3: głośniki monitory- 6 szt.
poz. 4: interfejs audio karta midi- 6 szt.
poz. 5: interfejs audio - 2 szt.
poz. 6: mikrofon- 2 szt.
poz. 7: mikrofon-2 szt.
poz. 8: mikrofon- 2 szt.
poz. 9: mikrofon: 1 szt.
poz. 10: kontroler: 6 szt.
poz. 11: słuchawki: 6 szt.
b)część B: konsola mikserska (1 szt.)
c)część C: konsola mikserska (1 szt.)
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie poszczególnych części od A do C).
5.Termin realizacji zamówienia: część A, B, C: do 45 dni od daty zawarcia umowy,
6.Adres dostawy: część A, B, C- Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice.
7.Wymagany minimalny termin gwarancji:
a) część A: sprzęt audio:
poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 36 m-cy
poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -60 m-cy
poz. 3: głośniki monitory- 24 m-ce
poz. 4: interfejs audio karta midi- 24 m-ce
poz. 5: interfejs audio – 36 m-cy
poz. 6: mikrofon-24 m-ce
poz. 7: mikrofon-24 m-ce
poz. 8: mikrofon-60 m-cy
poz. 9: mikrofon- 36 m-cy
poz. 10: kontroler-24 m-ce
poz. 11: słuchawki: 24 m-ce
b) część B: konsola mikserska –36 m-cy
c) część C: konsola mikserska - 24 m-ce
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ.
Przykładowy wzór stanowią załączniki nr 2 (odpowiednio w zakresie części A-C do SIWZ)
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
|
IV IstotnePostanowienia |
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa
w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom,
a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6,
2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika
z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
4) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia urządzeń w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”;
5) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.072.2020.DW, poprzedzającego zawarcie umowy,
6) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ochrona danych osobowych- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Beneficjent Projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (PO WER), tj. Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w imieniu Administratora, informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, z siedziba w Warszawie, przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mailowy: kancelaria@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora.
b) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencje na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Administrator powierzył przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu pt.: „ Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”, (zwanym dalej „projektem”). Projekt, a tym samym przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym, nr wniosku POWR.03.05.00-00-Z117/17-00. Może się Pani/Pan również skontaktować z inspektorem ochrony danych, podmiotu który realizuje projekt nr POWR.03.05.00-00-Z117/17-00,, poprzez email: iod@us.edu.pl.
c) Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO:
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347.320 z późn. zm.),
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347. 470), oraz załącznika I i II do tego rozporządzenia;
rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014).
ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020.
d) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Projektu, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020.
e) Podanie danych jest wymogiem niezbędnym do realizacji ww. celu, o którym mowa w pkt. 4. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa, w tym uniemożliwiają udział w projekcie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020.
f) Pani/Pana dane osobowe zostały powierzone Instytucji Pośredniczącej - Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa, beneficjentowi realizującemu Projekt - Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice oraz podmiotom, które na zlecenie beneficjenta będą uczestniczyć w realizacji Projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (PO WER). Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta ewaluacje, kontrole i audyt w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020.
g) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
h) Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt 4, do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
i) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
j) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych, przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
k) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
l) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
II. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO:
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1A do Ogłoszenia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia w zakresie części A jest dostawa sprzętu RTV:
poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 1 szt.
poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -1 szt.
poz. 3: głośniki monitory- 6 szt.
poz. 4: interfejs audio karta midi- 6 szt.
poz. 5: interfejs audio - 2 szt.
poz. 6: mikrofon- 2 szt.
poz. 7: mikrofon-2 szt.
poz. 8: mikrofon- 2 szt.
poz. 9: mikrofon: 1 szt.
poz. 10: kontroler: 6 szt.
poz. 11: słuchawki: 6 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 A do SIWZ.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od daty zawarcia umowy,gwarancyjny.
5) Adres dostawy: Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Okres gwarancji: poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 36 m-cy
poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -60 m-cy
poz. 3: głośniki monitory- 24 m-ce
poz. 4: interfejs audio karta midi- 24 m-ce
poz. 5: interfejs audio – 36 m-cy
poz. 6: mikrofon-24 m-ce
poz. 7: mikrofon-24 m-ce
poz. 8: mikrofon-60 m-cy
poz. 9: mikrofon- 36 m-cy
poz. 10: kontroler-24 m-ce
poz. 11: słuchawki: 24 m-ce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia w zakresie części B jest dostawa sprzętu RTV: konsola mikserska (1 szt.)
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 B do SIWZ.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od daty zawarcia umowy,gwarancyjny.
5) Adres dostawy: Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Okres gwarancji: 36 m-cy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia w zakresie części C jest dostawa sprzętu RTV: konsola mikserska (1 szt.)
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 C do SIWZ.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od daty zawarcia umowy,gwarancyjny.
5) Adres dostawy: Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Okres gwarancji: 24 m-ce.
|
| |