GuidZP400 |
a5d56bfe-72fa-4a40-a75f-83d01e4c388d
|
Biuletyn |
570117-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
|
Regon |
10228770000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
T. Szeligowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-883
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 452 23 00,
|
Zamawiajacy fax |
81 452 23 06
|
Zamawiajacy email |
przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.lubelskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lubelskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lubelskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim i Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.
|
Numer referencyjny |
0601-ILZ.260.28.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim i Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części, oznaczone jako „Zadanie nr 1” i „Zadanie nr 2”: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim położonym przy ul. Wojska Polskiego 32 w Janowie Lubelskim. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.1 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy. 2) Zadanie nr 2 - Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie położonym przy ul. Sądowej 5 w Lublinie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.2 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
80
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnianie warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli: wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego certyfikatu dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2158 z późn. zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnianie warunku dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej niezbędny do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże się że: 1). dla zadania nr 1 i zadania nr 2 – dysponuje minimum 2 osobami posiadającymi certyfikat dla personelu, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2158 z późn. zm.); 2). dla zadania nr 1 i zadania nr 2 – posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednej dostawy urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją (montażem i uruchomieniem) wykonanej w układzie/układach VRF/VRV na jednym obiekcie i o wartości minimum 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych), należycie wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (nie dopuszcza się sumy wartości kilku dostaw urządzeń klimatyzacyjnych, które zamontowano na obiekcie w ramach oddzielnych zamówień, celem wykazania spełnienia warunku); 3). dla zadania nr 1 i zadania nr 2 – posiada aktualną autoryzację (certyfikat) na montaż i serwis urządzeń klimatyzacyjnych wystawioną przez producenta oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych (warunek do spełnienia oddzielnie dla każdego zadania).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych dostaw, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) lit. b2 SIWZ – według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ – w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Dowody określające, czy dostawy wymienione w wykazie (załacznik nr 5 do SIWZ) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę – a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 2) lit. b1 SIWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Aktualny certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 2158 z późn.zm.) – w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie ww. oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków, a mianowicie: 1) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty realizacji zamówienia albo spowoduje skrócenie terminu jego wykonania; 2)zmiany lub wprowadzenia Podwykonawcy; 3) zmian dotyczących aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego w szczególności poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę formy prawnej Wykonawcy, itp.; 4) zmiany warunków płatności; 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 6) zmiany terminu realizacji umowy na skutek okoliczności spowodowanych siłą wyższą, rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie można było uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek siły wyższej. Termin realizacji umowy może w takim przypadku ulec przedłużeniu o czas działania i usuwania skutków siły wyższej. Dla potrzeb niniejszej umowy, za działanie siły wyższej uważa się nagłe i gwałtowne zdarzenie, którego wystąpienia nie można było przewidzieć, ani też mu zapobiec. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, epidemie (w szczególności zachorowanie pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy na COVID-19 lub obowiązek pozostawania ich w kwarantannie), embarga przewozowe, strajki, oficjalne decyzje organów władzy państwowej, które uniemożliwiają wykonanie umowy i nie są zawinione przez Wykonawcę;
7) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, na które Zamawiający nie ma wpływu, a które to przyczyny mają bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy. 2. Pozostałe okoliczności mogące powodować ewentualne zmiany niniejszej umowy określone są w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP. 3. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 1 i 2 wymagają zgody obu Stron. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim położonym przy ul. Wojska Polskiego 32 w Janowie Lubelskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.1 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie położonym przy ul. Sądowej 5 w Lublinie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.2 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
|
| |