Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim i Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570117-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim i Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części, oznaczone jako „Zadanie nr 1” i „Zadanie nr 2”: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim położonym przy ul. Wojska Polskiego 32 w Janowie Lubelskim. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.1 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy. 2) Zadanie nr 2 - Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie położonym przy ul. Sądowej 5 w Lublinie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.2 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5d56bfe-72fa-4a40-a75f-83d01e4c388d
Biuletyn 570117-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Regon 10228770000000
Zamawiajacy adres ulica T. Szeligowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-883
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 452 23 00,
Zamawiajacy fax 81 452 23 06
Zamawiajacy email przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl,
Adres strony url www.lubelskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lubelskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lubelskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim i Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.
Numer referencyjny 0601-ILZ.260.28.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim i Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części, oznaczone jako „Zadanie nr 1” i „Zadanie nr 2”: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim położonym przy ul. Wojska Polskiego 32 w Janowie Lubelskim. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.1 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy. 2) Zadanie nr 2 - Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie położonym przy ul. Sądowej 5 w Lublinie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.2 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 80
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnianie warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli: wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego certyfikatu dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2158 z późn. zm.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnianie warunku dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej niezbędny do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże się że: 1). dla zadania nr 1 i zadania nr 2 – dysponuje minimum 2 osobami posiadającymi certyfikat dla personelu, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2158 z późn. zm.); 2). dla zadania nr 1 i zadania nr 2 – posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednej dostawy urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją (montażem i uruchomieniem) wykonanej w układzie/układach VRF/VRV na jednym obiekcie i o wartości minimum 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych), należycie wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (nie dopuszcza się sumy wartości kilku dostaw urządzeń klimatyzacyjnych, które zamontowano na obiekcie w ramach oddzielnych zamówień, celem wykazania spełnienia warunku); 3). dla zadania nr 1 i zadania nr 2 – posiada aktualną autoryzację (certyfikat) na montaż i serwis urządzeń klimatyzacyjnych wystawioną przez producenta oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych (warunek do spełnienia oddzielnie dla każdego zadania).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych dostaw, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) lit. b2 SIWZ – według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ – w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Dowody określające, czy dostawy wymienione w wykazie (załacznik nr 5 do SIWZ) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę – a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 2) lit. b1 SIWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Aktualny certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 2158 z późn.zm.) – w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie ww. oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków, a mianowicie: 1) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty realizacji zamówienia albo spowoduje skrócenie terminu jego wykonania; 2)zmiany lub wprowadzenia Podwykonawcy; 3) zmian dotyczących aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego w szczególności poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę formy prawnej Wykonawcy, itp.; 4) zmiany warunków płatności; 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 6) zmiany terminu realizacji umowy na skutek okoliczności spowodowanych siłą wyższą, rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie można było uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek siły wyższej. Termin realizacji umowy może w takim przypadku ulec przedłużeniu o czas działania i usuwania skutków siły wyższej. Dla potrzeb niniejszej umowy, za działanie siły wyższej uważa się nagłe i gwałtowne zdarzenie, którego wystąpienia nie można było przewidzieć, ani też mu zapobiec. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, epidemie (w szczególności zachorowanie pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy na COVID-19 lub obowiązek pozostawania ich w kwarantannie), embarga przewozowe, strajki, oficjalne decyzje organów władzy państwowej, które uniemożliwiają wykonanie umowy i nie są zawinione przez Wykonawcę; 7) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, na które Zamawiający nie ma wpływu, a które to przyczyny mają bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy. 2. Pozostałe okoliczności mogące powodować ewentualne zmiany niniejszej umowy określone są w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP. 3. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 1 i 2 wymagają zgody obu Stron. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim położonym przy ul. Wojska Polskiego 32 w Janowie Lubelskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.1 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją, montażem i uruchomieniem w budynku biurowym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie położonym przy ul. Sądowej 5 w Lublinie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wymagania techniczne urządzeń klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), założenia dotyczące zaprojektowania i realizacji zadania, wytyczne świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz lokalizacja pomieszczeń (pokoi biurowych), w których mają być zainstalowane jednostki wewnętrzne określone są w załączniku nr 1.2 do umowy – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Deklarowany okres gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Współczynnik SEER/EER w zastosowanych przez Wykonawcę urządzeniach klimatyzacyjnych
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)