GuidZP400 |
a73c2424-1af3-4d50-ab85-f9800abe7b0c
|
Biuletyn |
569817-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
000001347
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 359 13 34,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@us.edu.pl ,
|
Adres strony url |
http://dzp.us.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Kancelaria Ogólna pok. 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
DZP.381.080.2020.DW.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
a) część A: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
b) część B: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
c) część C: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
d) część D: urządzenia wielofunkcyjne 2 szt..
e) część E: urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
f) część F: urządzenia wielofunkcyjne 2 szt.
g) część G: urządzenia wielofunkcyjne 3 szt.
2. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (min. 2019), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-G do SIWZ.
5.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
6. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice,
7. Wymagany minimalny termin gwarancji:
a) Część A, D, E, F, G – 12 miesięcy
b) Część B – 24 miesiące
c) Część C – 12 miesięcy, w tym 36 miesięcy na bęben
8. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ.
Przykładowy wzór stanowią załączniki nr 2A-G do SIWZ. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6 umowy,
4) zakończenia produkcji danego modelu sprzętu oraz rozpoczęcie produkcji sprzętu o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.080.2020.DW,
5) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
6) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu lub Wykonawcę,
7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ochrona danych osobowych.
1) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad.
a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Uniwersytet Śląski w Katowicach. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:
pisemnej na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
elektronicznej na adres e-mail: administrator.danych@us.edu.pl;
b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:
pisemnie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
elektronicznie na adres e-mail: iod@us.edu.pl;
c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.080.2020.DW, o nazwie dostawa urządzeń wielofunkcyjnych prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części A jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( 1 szt.).
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.
4.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice,
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy
7. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części B jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( 1 szt.).
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.
4.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice,
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące
7. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części C jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( 1 szt.).
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2C do SIWZ.
4.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice,
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy, w tym 36 miesięcy na bęben
7. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części D jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( 2 szt.).
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ.
4.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice,
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy.
7. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ E
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
.Przedmiotem zamówienia w zakresie części E jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( 1 szt.).
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2E do SIWZ.
4.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice,
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy.
7. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wad
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ F
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części F jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( 2 szt.).
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2F do SIWZ.
4.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice,
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy.
7. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wad
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ G
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części G jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego ( 3 szt.).
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2G do SIWZ.
4.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie: do 28 dni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice,
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy.
7. Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wad
|
| |