GuidZP400 |
875bf779-25d3-44fb-9baf-b33b7a0a27eb
|
Biuletyn |
572536-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
47307330800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-419
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
422 725 937,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
biurozp@umed.lodz.pl,
|
Adres strony url |
www.umed.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „InterScienceCloud” - Zintegrowana platforma informacji o działalności naukowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” (POPC.02.03.01-00-0020/17) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, 90-41 Łódź, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, pok. 22
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przygotowanie, realizacja i postprodukcja materiałów filmowych z zabiegów medycznych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach Projekt „InterScienceCloud” - Zintegrowana platforma informacji o działalności naukowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” (POPC.02.03.01-00-0020/17) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
|
Numer referencyjny |
ZP/44/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Przygotowanie, realizacja i postprodukcja materiałów filmowych z zabiegów medycznych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach Projekt „InterScienceCloud” - Zintegrowana platforma informacji o działalności naukowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” (POPC.02.03.01-00-0020/17) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, opisana w Przedmiocie zamówienia – w załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykonawca ma obowiązek przygotować 30 filmów (video) przedstawiających zabiegi medyczne z zakresu ortopedii, chirurgii ogólnej, proktologicznej oraz ginekologii, gotowych do zamieszczenia na platformie MedicUM (http://meducum.umed.pl/) zrealizowanej w ramach projektu InterScienceCloud. Zamieszczanie na platformie nie należy do obowiązków Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
32354500-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Skrócenie terminu realizacji części zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1) Podpisany Przedmiot zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia, zmianę zakresu przedmiotu umowy, zmianę sposobu realizacji umowy, w szczególności gdy zostanie spełniony jeden z następujących warunków:
a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej;
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;
d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 powyżej okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|