Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Aleksandra Świętochowskiego w Gołotczyźnie

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
Miejscowość Sońsk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Warzywa przetworzone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572477-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151311202, 153311709, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych (z podziałem na 6 części) do stołówki internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Gołotczyźnie, na potrzeby wyżywienia uczniów, transportem oraz na koszt i ryzyko Dostawcy.
10. Zamówienie podzielono na 6 części.
Część 1 – Artykuły ogólnospożywcze oraz mleczne z długim terminem przydatności do spożycia, konserwy rybne,
Część 2 – Mięso i przetwory mięsne,
Część 3 – Nabiał (mleko i jego przetwory),
Część 4 - Mrożonki, ryby mrożone, wędzone, ,
Część 5 – Pieczywo,
Część 6 – Jaja.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b47a94f-ba25-4dd4-8796-2644b392d9ec
Biuletyn 572477-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
Regon 86187700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ciechanowska
Zamawiajacy miejscowosc Sońsk
Zamawiajacy kod pocztowy 06-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 713 031
Zamawiajacy fax 236 713 031
Zamawiajacy email bratne@ci.home.pl
Adres strony url bip.e-bratne.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.e-bratne.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta Polska lub osobiście
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Aleksandra Świętochowskiego w Gołotczyźnie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych (z podziałem na 6 części) do stołówki internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Gołotczyźnie, na potrzeby wyżywienia uczniów, transportem oraz na koszt i ryzyko Dostawcy. 10. Zamówienie podzielono na 6 części. Część 1 – Artykuły ogólnospożywcze oraz mleczne z długim terminem przydatności do spożycia, konserwy rybne, Część 2 – Mięso i przetwory mięsne, Część 3 – Nabiał (mleko i jego przetwory), Część 4 - Mrożonki, ryby mrożone, wędzone, , Część 5 – Pieczywo, Część 6 – Jaja.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 16
Okreslenie warunkow posiadać zezwolenie lub zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. Oświadczenia Dostawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, lub potwierdzających zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, b. Oświadczenia Dostawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci atesty producentów poszczególnych asortymentów produktów żywnościowych oraz handlowe dokumenty identyfikacyjne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3-6 ustawy Pzp, a w szczególności w następujących przypadkach i pod określonymi warunkami: 1) istotnej zmiany ilości osób korzystających ze szkolnej stołówki, będącej podstawą oszacowania zakresu przedmiotowego całości zamówienia, 2) unieruchomienia stołówki lub kuchni Zamawiającego z przyczyn technicznych, administracyjnych lub sanitarnych, 3) zamknięcia placówki Zamawiającego z przyczyn technicznych, administracyjnych, sanitarnych lub wynikających z wprowadzenia stanu epidemii lub innego stanu wyjątkowego, 4) odwołania zajęć w placówce oświatowej, 5) zmiany wynagrodzenia, wyłącznie w następstwie działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku, 6) w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Dostawcy, tj. prawnych, formalnych lub zdarzeń losowych - zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę; w przypadku podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Dostawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Dostawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Dostawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 7) wystąpienia przekształceń własnościowych, 8) wystąpienia niespodziewanych zmian adresów, zmian technicznych, organizacyjnych. 2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany – z zastrzeżeniem ustępu 1. 3. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej Umowy, mogą nastąpić, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa artykuły ogólnospożywcze oraz mleczne z długim terminem przydatności do spożycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis artykuły ogólnospożywcze oraz mleczne z długim terminem przydatności do spożycia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa mięso i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131120-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik krotki opis mięso i przetwory mięsne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa nabiał (mleko i jego przetwory)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis nabiał (mleko i jego przetwory)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa mrożonki, ryby mrożone, wędzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis mrożonki, ryby mrożone, wędzone
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis pieczywo
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis jaja
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)