Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, instalację, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania, a także krótki instruktaż użytkowania fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji nie starszy niż 2019).
Zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza się składanie ofert na urządzenia równoważne, spełniające, co najmniej minimalne oczekiwania postawione przez Zamawiającego. W opisie przedmiotu zamówienia zawarto parametry równoważności, które należy spełnić. Należy je traktować, jako minimalne. Pod rygorem odrzucenia oferty należy wypełnić zgodnie z instrukcją specyfikację oferowanego asortymentu. Wszelkie wytyczne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować, jako konfigurację minimalną (parametry minimalne). Wszędzie tam gdzie wskazano ewentualne znaki towarowe należy przyjąć, że dopuszcza się produkt równoważny. Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wykazać, że zaoferowane przez niego dostawy równoważne spełniają minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego składając ofertę przetargową. Produkty równoważne dopuszcza się, zgodnie z ustawą Pzp, jednak nie mogą być gorsze. Jeśli w opisie zawarto jakieś minimalne wymagania to należy je spełnić, jeśli podano jakiś przedział to należy zawrzeć się w nim. Przekroczenie lub nie spełnienie minimalnych warunków sankcjonowane będzie odrzuceniem oferty. Jeśli któryś z elementów zawiera wskazanie nazwy handlowej czy też symbol danego producenta, to należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe. W przypadku składania oferty równoważnej należy wykazać, że inne rozwiązania spełniają minimalne wymogi, pod rygorem odrzucenia oferty. W przypadku nie spełnienia wymagań oferty zostaną odrzucone. W przypadku zatajenia przed Zamawiającym informacji o produkcie, a następnie stwierdzeniu, że dostawa nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia – Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy i żądać obniżenia wynagrodzenia, w tym Zamawiający ma prawo naliczyć kary umowne. Zamawiający oczekuje profesjonalnego podejścia do realizacji. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości urządzeń, gdyż doświadczony jest funkcjonowaniem obiektu gastronomicznego i wie jakie funkcjonalności i parametry będą się dobrze sprawowały.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w formularzu oferty.
Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (lub równoważne w zakresie określonym przez Zamawiającego). Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące.
Usługa serwisowa, co najmniej raz na 6 miesięcy, podczas trwania okresu gwarancji.
W przypadku awarii 2 dni robocze na usunięcie usterek.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały dokument potwierdzający pozwolenie na kontakt z żywnością, znak „CE" oraz deklarację zgodności CE.
|
GuidZP400 |
c1c3257a-3b17-4aef-8d69-2af24b21327e
|
Biuletyn |
572489-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie
|
Regon |
32790700060000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Władysławowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 746 314
|
Zamawiajacy fax |
586 746 350
|
Zamawiajacy email |
przetargi.wladyslawowo@cos.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cos.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja gospodarki budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.cos.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cos.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek Sportu, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie, ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa szaf chłodniczych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
|
Numer referencyjny |
9/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, instalację, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania, a także krótki instruktaż użytkowania fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji nie starszy niż 2019).
Zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza się składanie ofert na urządzenia równoważne, spełniające, co najmniej minimalne oczekiwania postawione przez Zamawiającego. W opisie przedmiotu zamówienia zawarto parametry równoważności, które należy spełnić. Należy je traktować, jako minimalne. Pod rygorem odrzucenia oferty należy wypełnić zgodnie z instrukcją specyfikację oferowanego asortymentu. Wszelkie wytyczne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować, jako konfigurację minimalną (parametry minimalne). Wszędzie tam gdzie wskazano ewentualne znaki towarowe należy przyjąć, że dopuszcza się produkt równoważny. Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wykazać, że zaoferowane przez niego dostawy równoważne spełniają minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego składając ofertę przetargową. Produkty równoważne dopuszcza się, zgodnie z ustawą Pzp, jednak nie mogą być gorsze. Jeśli w opisie zawarto jakieś minimalne wymagania to należy je spełnić, jeśli podano jakiś przedział to należy zawrzeć się w nim. Przekroczenie lub nie spełnienie minimalnych warunków sankcjonowane będzie odrzuceniem oferty. Jeśli któryś z elementów zawiera wskazanie nazwy handlowej czy też symbol danego producenta, to należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe. W przypadku składania oferty równoważnej należy wykazać, że inne rozwiązania spełniają minimalne wymogi, pod rygorem odrzucenia oferty. W przypadku nie spełnienia wymagań oferty zostaną odrzucone. W przypadku zatajenia przed Zamawiającym informacji o produkcie, a następnie stwierdzeniu, że dostawa nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia – Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy i żądać obniżenia wynagrodzenia, w tym Zamawiający ma prawo naliczyć kary umowne. Zamawiający oczekuje profesjonalnego podejścia do realizacji. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości urządzeń, gdyż doświadczony jest funkcjonowaniem obiektu gastronomicznego i wie jakie funkcjonalności i parametry będą się dobrze sprawowały.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w formularzu oferty.
Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (lub równoważne w zakresie określonym przez Zamawiającego). Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące.
Usługa serwisowa, co najmniej raz na 6 miesięcy, podczas trwania okresu gwarancji.
W przypadku awarii 2 dni robocze na usunięcie usterek.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały dokument potwierdzający pozwolenie na kontakt z żywnością, znak „CE" oraz deklarację zgodności CE.
|
Cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 PZP dotyczących spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów w języku polskim lub w języku kraju producenta urządzenia wraz z tłumaczeniem na język polski:
- dokumentu potwierdzającego pozwolenie na kontakt z żywnością.
- deklaracji zgodności CE
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca uczestniczącym w niniejszym postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 Prawa zamówień publicznych.
2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
a. Zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w zakresie terminu realizacji, jednak nie dłużej niż 7 dni od pierwotnego terminu
b. Wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub wykonawcę
c. Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów
d. Aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|