ZP/32/2020 „Dostawy różnych artykułów gospodarczych oraz środków czystości, chemii profesjonalnej, sprzętu do utrzymania czystości, pojemników na odpady medyczne z podziałem na 15 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-31 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570662-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są: dostawy różnych artykułów gospodarczych oraz środków czystości, chemii profesjonalnej, sprzętu do utrzymania czystości, pojemników na odpady medyczne z podziałem na 15 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
1. Artykuły gospodarcze
2. Ocet spirytusowy, woda demineralizowana
3. Pojniki dla chorych
4. Baseny, kaczki wielorazowe
5. Czajniki elektryczne
6. Chemia profesjonalna
7. Chemia profesjonalna – wcześniaki i noworodki
8. Ręczniki papierowe, papier toaletowy
9. Ścierki, gąbki
10. Stelaże, kije, wiadra, nakładki
11. Chusteczki higieniczne
12. Worki foliowe j.u.
13. Środki czystości dla pracowników
14. Środki czystości
15. Pojemniki j. u. na odpady
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 15 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c04bd8b-77ee-407d-b410-ff168d1fb7f6
Biuletyn 570662-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322,
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zampub@pirogow.pl,
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/strona-glowna.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195. Dział Zamówień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu ZP/32/2020 „Dostawy różnych artykułów gospodarczych oraz środków czystości, chemii profesjonalnej, sprzętu do utrzymania czystości, pojemników na odpady medyczne z podziałem na 15 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
Numer referencyjny ZP/32/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia są: dostawy różnych artykułów gospodarczych oraz środków czystości, chemii profesjonalnej, sprzętu do utrzymania czystości, pojemników na odpady medyczne z podziałem na 15 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia 1. Artykuły gospodarcze 2. Ocet spirytusowy, woda demineralizowana 3. Pojniki dla chorych 4. Baseny, kaczki wielorazowe 5. Czajniki elektryczne 6. Chemia profesjonalna 7. Chemia profesjonalna – wcześniaki i noworodki 8. Ręczniki papierowe, papier toaletowy 9. Ścierki, gąbki 10. Stelaże, kije, wiadra, nakładki 11. Chusteczki higieniczne 12. Worki foliowe j.u. 13. Środki czystości dla pracowników 14. Środki czystości 15. Pojemniki j. u. na odpady 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 15 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. Oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.: 6.3.1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta preparatów lub kserokopia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaproponowane produkty nie stanowią zagrożenia dla zdrowia człowieka lub potwierdzające że nie są zabronione do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. – dotyczy Pakietu 6 Wzór druku stanowi załącznik nr 20 do SIWZ 6.3.1.1.2. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta preparatów lub kserokopia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaproponowane produkty nie stanowią zagrożenia dla zdrowia człowieka lub potwierdzające że nie są zabronione do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej oraz dodatkowo, że mogą być stosowane w obecności wcześniaka i noworodka – dotyczy Pakietu 7 Wzór druku stanowi załącznik nr 20 do SIWZ 6.3.1.1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań odnośnie możliwości prania ściereczek z mikrofazy w pralnicach w temperaturze min. 60C - dotyczy pakietu 9 poz. 1 Wzór druku stanowi załącznik nr 18 do SIWZ 6.3.1.1.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań odnośnie możliwości prania nakładek bawełnianych w temperaturze 95C (minimum 300 prań z gotowaniem). Posiadająca wszywkę z temp. prania - dotyczy pakietu 10 poz. 2 Wzór druku stanowi załącznik nr 19 do SIWZ 6.3.1.2. Materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych etc.) w języku polskim/przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla poszczególnych pakietów) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład chemiczny, spectrum działania, czas działania, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów 1-15 6.3.1.3. Karty charakterystyki do preparatów (w języku polskim/przetłumaczone na język polski) – dotyczy Pakietów 6, 7 6.4. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP: 6.4.1. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą. 6.5. Zgodnie z art. 24 aa PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak: 1.1. obniżenie ceny jednostkowej netto towaru, 1.2. wycofanie asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.4. zmiana nazwy handlowej lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, w przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez producenta produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego, albo gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 1.5. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3.2. umowy. 3. Dopuszcza się zmianę cen w okresie obowiązywania umowy tylko w następujących przypadkach: 3.1. zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), 3.2. zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający winien być o tym uprzednio poinformowany z 14-dniowym pisemnym wyprzedzeniem uzasadniającym proponowane zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę cen, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia umowy obowiązywać będą ceny jednostkowe asortymentów określone w załączniku nr 1 do umowy.
IV 4 4 data 2020-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)