GuidZP400 |
7049c8d5-6571-42f9-a3fc-70eae8fe57c8
|
Biuletyn |
572376-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
Regon |
10920850000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/woloizol_gorzyce
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/woloizol_gorzyce
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/woloizol_gorzyce
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/woloizol_gorzyce
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy warzyw i owoców oraz mrożonek dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach.
|
Numer referencyjny |
12/2020/SŻ/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy warzyw i owoców świeżych (Zadanie nr 1), warzyw kiszonych i konserwowych (Zadanie nr 2), mrożonek warzyw i owoców (Zadanie nr 3)oraz produktów głęboko mrożonych (Zadanie nr 4)w okresie od 01.11.2020 r. do 31.10.2021 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach nr 1a- 1d do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załącznikach nr 2a - 2d do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-11-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zadanie nr 1 – warzywa i owoce świeże, Zadanie nr 2 – warzywa kiszone i konserwowe, Zadanie nr 3 - mrożonki warzyw i owoców oraz Zadanie nr 4 - produkty głęboko mrożone.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r poz. 1252 ze zm.) oraz rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r., str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zadanie nr 1 – warzywa i owoce świeże, Zadanie nr 2 – warzywa kiszone i konserwowe, Zadanie nr 3 - mrożonki warzyw i owoców oraz Zadanie nr 4 - produkty głęboko mrożone;
2) oświadczenie, że Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r poz. 1252 ze zm.) oraz rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r., str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) – dotyczy Zadań nr 1- 4 (Załącznik nr 6 do SIWZ);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; ) 2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia dla zadania/zadań, którego/których dotyczy składana oferta – Zadania nr 1-4 (Załącznik nr 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d do SIWZ); 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.08.2020 r. do godz. 11.15 wnieść wadium jak niżej: 1) dla Zadania nr 1 – warzywa i owoce świeże w wysokości 4800,00 PLN (słownie: cztery tysięcy osiemset złotych 00/100); 2) dla Zadania nr 2 – warzywa kiszone i konserwowe w wysokości 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100); 3) dla Zadania nr 3 - mrożonki warzyw i owoców w wysokości 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100); 4) dla Zadania nr 4 - produkty głęboko mrożone w wysokości 130,00 PLN (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadania zobowiązany jest zsumować w/w kwoty, zgodnie z zakresem, na który składa ofertę. Łączna kwota wadium na wszystkie zadania wynosi 6430,00 PLN (słownie: sześć tysięcy czterysta trzydzieści złotych 00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie Strony. 2.Zmianie mogą podlegać postanowienia niniejszej umowy wynikające: 1) z art. 144 ustawy Pzp; 2) ze zmiany oznaczenia Stron umowy w wyniku następstwa prawnego, 3) z ustawowej zmiany stawek podatku VAT - o różnicę pomiędzy jej dotychczasową wielkością a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, 4) ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, 5) ze zmiany ceny przewidzianej w ust. 3. 3. Dopuszcza się możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku*/załącznikach* nr …….. do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
IV 4 4 data |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy warzyw i owoców świeżych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-11-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy warzyw i owoców świeżych w okresie od 01.11.2020 r. do 31.10.2021 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załączniku nr 2a do
SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy warzyw kiszonych i konserwowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-11-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy warzyw kiszonych i konserwowych w okresie od 01.11.2020 r. do 31.10.2021 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1b do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załączniku nr 2b do
SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mrożonek warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-11-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mrożonek warzyw i owoców w okresie od 01.11.2020 r. do 31.10.2021 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1c do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załączniku nr 2c do
SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy produktów głęboko mrożonych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-11-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy produktów głęboko mrożonych w okresie od 01.11.2020 r. do 31.10.2021 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1d do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załączniku nr 2d do
SIWZ.
|
| |