Dostawa i montaż 4 jednostronnych Tablic Informacji Pasażerskiej wraz z niezbędnymi pozwoleniami i przyłączami na terenie Miasta Bydgoszczy w 2020 r.

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572240-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488131001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu art. 2 pkt 2 UPZP, obejmująca w swym zakresie dostawę i montaż wraz z niezbędnymi przyłączami i pozwoleniami czterech nowych, jednostronnych tablic DIP - dynamicznej informacji pasażerskiej, na przystankach autobusowych komunikacji publicznej w Bydgoszczy:
Poz. Nr 1 – na przystanku Skłodowskiej-Curie / Gajowa w kierunku ul. Wyszyńskiego; Poz. Nr 2 – na przystanku Skłodowskiej-Curie / Gajowa w kierunku ul. Łęczyckiej; Poz. Nr 3 – na przystanku Skłodowskiej-Curie / Bałtycka w kierunku ul. Wyszyńskiego; Poz. Nr 4 – na przystanku Skłodowskiej-Curie / Łęczycka w kierunku ul. Wyszyńskiego, Zakres i warunki wykonania zamówienia, szczegółowo określone w załącznikach do SIWZ, tj: 1) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ,
dostępne wraz z SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f81be92-351e-40e9-bbed-7c076243aaf7
Biuletyn 572240-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Regon 90476971000000
Zamawiajacy adres ulica Toruńska
Zamawiajacy adres numer domu 174 A
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 5822723,
Zamawiajacy fax 52 5822777
Zamawiajacy email zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl,
Adres strony url www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Miasto Bydgoszcz, w którego imieniu i na rzecz którego działa Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy na podstawie Pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Bydgoszczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, pokój nr 20 (kancelaria/parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż 4 jednostronnych Tablic Informacji Pasażerskiej wraz z niezbędnymi pozwoleniami i przyłączami na terenie Miasta Bydgoszczy w 2020 r.
Numer referencyjny 045/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu art. 2 pkt 2 UPZP, obejmująca w swym zakresie dostawę i montaż wraz z niezbędnymi przyłączami i pozwoleniami czterech nowych, jednostronnych tablic DIP - dynamicznej informacji pasażerskiej, na przystankach autobusowych komunikacji publicznej w Bydgoszczy: Poz. Nr 1 – na przystanku Skłodowskiej-Curie / Gajowa w kierunku ul. Wyszyńskiego; Poz. Nr 2 – na przystanku Skłodowskiej-Curie / Gajowa w kierunku ul. Łęczyckiej; Poz. Nr 3 – na przystanku Skłodowskiej-Curie / Bałtycka w kierunku ul. Wyszyńskiego; Poz. Nr 4 – na przystanku Skłodowskiej-Curie / Łęczycka w kierunku ul. Wyszyńskiego, Zakres i warunki wykonania zamówienia, szczegółowo określone w załącznikach do SIWZ, tj: 1) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, dostępne wraz z SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Cpv glowny przedmiot 48813100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) doświadczenie wykonawcy:bWykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń informacji pasażerskiej, o wartości dostawy nie mniejszej niż 150.000,00 PLN brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli ww. dostawa z montażem była wykonana lub jest wykonywana również w ramach robót budowlanych lub usług. W przypadku wskazania dostawy z montażem wykonywanej (trwającej), należy wskazać część dostawy z montażem faktycznie zrealizowanej w celu potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podst. art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunek spełniają następująco: przynajmniej jeden z tych wykonawców musi posiadać doświadczenie ww. zakresie, z tym że wymóg posiadania doświadczenia dotyczy wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z art. 25a ust. 1 UPZP, przez dołączenie do oferty: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, które jest jednocześnie oświadczeniem ostatecznym. Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert, sporządzone wg wzorów Zamawiającego – zał. do SIWZ należy złożyć w oryginale w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podst. art. 23 UPZP (np. spółki cywilne, konsorcja), oddzielnie składa ww. oświadczenie. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 2 UPZP do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1 b UPZP w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego, wynikające z art. 26 ust. 2 UPZP, następujące dokumenty: 1)wykaz dostaw wykonanych a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (sporządzony według wzoru Zamawiającego) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym tymi dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani ofert; Jeżeli wykonawca składa ww. oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania ww. dokumentów. Zamawiający nie dopuszcza aby wykaz dotyczył dostaw wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Uwaga: Posługiwanie się dowodami uzyskanymi w ramach wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum): Wykonawca udostępniający swoje zdolności oraz doświadczenie może zatem uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca biorący indywidualnie udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (. . .)” - wyrok sygn. akt. KIO 905/17, sygn. akt. KIO 925/17, sygn. akt. KIO 933/17, wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt;
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 2f UPZP. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UZP w związku z art. 25a ust. 3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby;2. nazwę podmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania: „Dostawa i montaż 4 jednostronnych Tablic Informacji Pasażerskiej wraz z niezbędnymi pozwoleniami i przyłączami na terenie miasta Bydgoszczy w 2020 r.”; 4. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia, oraz okres ich udostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacji zamówienia), 5. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia); 6. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7. czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę do realizacji której te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt. 10.5. SIWZ. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Część B – Informacje o przynależności do grupy kapitałowej: 11.3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP, co wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww. oświadczenie.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium przed upływem terminu składania ofert, w następującej wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: „WADIUM – „Dostawa i montaż 4 jednostronnych Tablic Informacji Pasażerskiej wraz z niezbędnymi pozwoleniami i przyłączami na terenie miasta Bydgoszczy w 2020 r.”, Nr sprawy 045/2020. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego, tj.: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Koniecznym jest, aby poręczenie lub gwarancja: 1. obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP; 2. zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium; 3. zawierały w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy; 4. miały taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnoście poręczenia lub gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z polskim prawem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP – w formie oryginału dołączonego do oferty, a w przypadku wadium wniesionego w postaci elektronicznej – w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na adres poczty elektronicznej (e-mail): wioletta.olszewska@zdmikp.bydgoszcz.pl , przed upływem terminu składania ofert. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego od gwaranta. Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu dokumentu wydanego w wersji papierowej. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Miejsce składania ofert: pokój nr 20 (kancelaria/parter) w siedzibie Zarządu Dróg i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Termin otwarcia ofert: w dniu składania o godz. 10:15. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Wioletta Olszewska - tel. 52-582-27-76.

Criterion

Kryteria okres udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)