Zakup i dostawy wyrobów medycznych i innych jednorazowego użytku

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572344-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1. Lancety do testów alergologicznych
Pakiet nr 2. Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinków pilotujacych
Pakiet nr 3. Ustniki jednorazowe
Pakiet nr 4. Akcesoria dla neonatologii I
Pakiet nr 5. Narzędzia jednorazowego użytku
Pakiet nr 6. Szkiełka laboratoryjne
Pakiet nr 7. Lancety do nakłuwania
Pakiet nr 8. Okularki do fototerapii
Pakiet nr 9. Trenażer oddechowy
Pakiet nr 10. Pojemnik z woda sterylną do terapii układu oddechowego
Pakiet nr 11. Podłoże transportowo-wzrostowe
Pakiet nr 12. Papiery do aparatów medycznych
Pakiet nr 13. Kompresy żelowe
Pakiet nr 14. Laryngoskopy i łyżki do laryngoskopów
Pakiet nr 15. Sprzęt laboratoryjny
Pakiet nr 16. Elektrody do EKG
Pakiet nr 17. Linie do podawania diet
Pakiet nr 18. Akcesoria dla neonatologii II
Pakiet nr 19. Igły doszpikowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d2829a9e-5646-4670-ba13-b12a170858ac
Biuletyn 572344-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Regon 69069752900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 664 000
Zamawiajacy fax 178 664 702
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Adres strony url www.szpital2.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital2.rzeszow.pl, https://portal.smartpzp.pl/ksw2rzeszow
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/ksw2rzeszow
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/ksw2rzeszow
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów - Sekretariat szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawy wyrobów medycznych i innych jednorazowego użytku
Numer referencyjny ZP250/054/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1. Lancety do testów alergologicznych Pakiet nr 2. Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinków pilotujacych Pakiet nr 3. Ustniki jednorazowe Pakiet nr 4. Akcesoria dla neonatologii I Pakiet nr 5. Narzędzia jednorazowego użytku Pakiet nr 6. Szkiełka laboratoryjne Pakiet nr 7. Lancety do nakłuwania Pakiet nr 8. Okularki do fototerapii Pakiet nr 9. Trenażer oddechowy Pakiet nr 10. Pojemnik z woda sterylną do terapii układu oddechowego Pakiet nr 11. Podłoże transportowo-wzrostowe Pakiet nr 12. Papiery do aparatów medycznych Pakiet nr 13. Kompresy żelowe Pakiet nr 14. Laryngoskopy i łyżki do laryngoskopów Pakiet nr 15. Sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 16. Elektrody do EKG Pakiet nr 17. Linie do podawania diet Pakiet nr 18. Akcesoria dla neonatologii II Pakiet nr 19. Igły doszpikowe
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu ww. oświadczenie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3 ppkt 1 SIWZ składa: 1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.3.1. ppkt 1 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1, ppkt 1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 4.3 ppkt 1) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 4.3.1 ppkt 1) SIWZ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.3.1 ppkt 2) SIWZ stosuje się. 2) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenia o posiadaniu aktualnych na dzień składania oferty dokumentów dopuszczających do obrotu i używania dla oferowanych wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211), 2) Materiałów informacyjnych (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia). W przypadku, kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych wyrobów. W takim przypadku próbki zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (nie dotyczy wyrobów medycznych, które oceniane będą na podstawie dostarczonych próbek).
Inne dokumenty niewymienione 2. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz oferty. 2) Wypełniony Formularz cenowy – dla każdego Pakietu osobny. 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona; W przypadku składania ofert w formie pisemnej: Oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej: Oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpowiednimi dokumentami rejestrowymi. Wykonawca może złożyć kopię pełnomocnictwa, wówczas wymagane jest pozyskanie notarialnego uwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwa. Elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy wymagana jest reprezentacja łączna (więcej niż jedna osoba), do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy). 6) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami Załącznika nr 4 do SIWZ - Projekt umowy
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów  Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod @szpital2.rzeszow.pl , telefonicznie nr tel. 17 86 64 500, listownie na adres Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, kontakt osobisty w siedzibie Szpitala  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1. Lancety do testów alergologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lancety do testów alergologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2. Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinków pilotujacych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinków pilotujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3. Ustniki jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ustniki jednorazowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4. Akcesoria dla neonatologii I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Akcesoria dla neonatologii I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5. Narzędzia jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Narzędzia jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6. Szkiełka laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szkiełka laboratoryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7. Lancety do nakłuwania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lancety do nakłuwania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8. Okularki do fototerapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Okularki do fototerapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9. Trenażer oddechowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Trenażer oddechowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10. Pojemnik z woda sterylną do terapii układu oddechowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pojemnik z woda sterylną do terapii układu oddechowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11. Podłoże transportowo-wzrostowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Podłoże transportowo-wzrostowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12. Papiery do aparatów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Papiery do aparatów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13. Kompresy żelowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Kompresy żelowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14. Laryngoskopy i łyżki do laryngoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Laryngoskopy i łyżki do laryngoskopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15. Sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sprzęt laboratoryjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16. Elektrody do EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Elektrody do EKG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17. Linie do podawania diet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Linie do podawania diet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18. Akcesoria dla neonatologii II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Akcesoria dla neonatologii II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19. Igły doszpikowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Igły doszpikowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)