1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2020r,
2. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów/produktów żywnościowych (z podziałem na sześć części) do siedziby Zamawiającego środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1252).
3. . Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów/produktów żywnościowych przedstawiono w załączniku do formularza ofertowego zał. nr 1 - 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
4. . Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części, lub produkty równoważne. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja, estetyka) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego,
5. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” W celu zapobiegania zagrożeniu jakim jest ryzyko zakażenia COVID-19 w handlu, rekomenduje się ich zarządcom stosowanie w rygorystyczny sposób wymagań higienicznych. (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu),
6. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
7. . Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu. 9. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa pieczywa Część 2. Dostawa produktów mleczarskich Część 3. Dostawa mięsa, wędlin i drobiu. Część 4. Dostawa artykułów ogólnospożywczych.Część 5 Dostawa ryb i mrożonek Część 6. Dostawa owoców, warzyw i jaj. Dostawy winny być realizowane codziennie, w godzinach od 6.00 do 8.00 ( w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego). W asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowania składanym pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego |
GuidZP400 |
8efa8625-37d3-4b75-a584-7d59a5038725
|
Biuletyn |
570440-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
|
Regon |
91270600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzekuń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(029) 761 73 79
|
Zamawiajacy fax |
(029) 761 73 79
|
Zamawiajacy email |
przedszkolerzekun@o2.pl
|
Adres strony url |
www.rzekun.pl w zakladce (Zakład Obsługi Gminy)
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzekun.pl w zakładce (Zakład Obsługi Gminy)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie papierowej pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń – w sekretariacie.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2020
|
Numer referencyjny |
PSRz.26.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2020r,
2. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów/produktów żywnościowych (z podziałem na sześć części) do siedziby Zamawiającego środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1252).
3. . Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów/produktów żywnościowych przedstawiono w załączniku do formularza ofertowego zał. nr 1 - 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
4. . Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części, lub produkty równoważne. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja, estetyka) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego,
5. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” W celu zapobiegania zagrożeniu jakim jest ryzyko zakażenia COVID-19 w handlu, rekomenduje się ich zarządcom stosowanie w rygorystyczny sposób wymagań higienicznych. (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu),
6. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
7. . Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu. 9. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa pieczywa Część 2. Dostawa produktów mleczarskich Część 3. Dostawa mięsa, wędlin i drobiu. Część 4. Dostawa artykułów ogólnospożywczych.Część 5 Dostawa ryb i mrożonek Część 6. Dostawa owoców, warzyw i jaj. Dostawy winny być realizowane codziennie, w godzinach od 6.00 do 8.00 ( w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego). W asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowania składanym pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art 86 ust 5 ustawy PZP oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – (załącznik do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
a. formularz ofertowy sporzadzony wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (wszystkie pozycje formularza muszą zostać wypełnione) b. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – (załącznik do SIWZ). c. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT, 2) zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15% przy zachowaniu zaoferowanej ceny za poszczególne produkty, 3) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestana produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych. 4) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego, 5) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostaw pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. Szczegółowy opis określa załącznik nr 1 do formularza ofertowego dla części 1 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. Szczegółowy opis określa załącznik nr 2 do formularza ofertowego dla części 2 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. Szczegółowy opis określa załącznik nr 3 do formularza ofertowego dla części 3 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów ogólnospożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ . Szczegółowy opis przedstawiono w zał. nr 4 do formularza ofertowego dla części 4 i umowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. Szczegółowy opis określa załącznik nr 5 do formularza ofertowego dla części 5 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw, owoców i jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw,owoców i jaj do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. Szczegółowy opis określa załącznik nr 6 do formularza ofertowego dla części 6 i wzór umowy.
|
| |