Dostawa wyposażenia dydaktycznego, wyposażenia kuchni oraz dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw do Żłobka Miejskiego w Łęczycy

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-24 00:00:00
Instytucja Miasto Łęczyca
Miejscowość Łęczyca
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572232-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391000003, 302131006, 392210007, 375200009, 375352009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dydaktycznego, wyposażenia kuchni oraz dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw do Żłobka Miejskiego w Łęczycy – w podziale na części.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załącznikach do SIWZ (odrębne dokumenty):
• Część nr 1 Załącznik nr 3.1 – kalkulacja cenowa
• Część nr 2 Załącznik nr 3.2– kalkulacja cenowa
• Część nr 3 Załącznik nr 3.3 – kalkulacja cenowa

• Część nr 4 Załącznik nr 3.4 – kalkulacja cenowa
• Część nr 5 Załącznik nr 3.5 – kalkulacja cenowa


3.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy (na każdą
z części zamówienia).
3.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełnia normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu,
ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa.
3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji.
3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego.
3.7. Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w opisie (Kalkulacji cenowej) parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys., szer., gł.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w kalkulacji cenowej: +/- 20% (za wyjątkiem parametrów określonych jako „minimalne” („min.”) oraz parametrów określonych w przedziale – w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w kalkulacji cenowej). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w kalkulacji cenowej.
3.8. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej artykułu oferowanego przez Wykonawcę - w kalkulacji cenowej należy podać dane identyfikacyjne oferowanego artykułu – jeżeli oznaczeniem pozwalającym na bezpośrednią identyfikację artykułu jest nazwa własna/marka – należy wpisać nazwę własną/markę, jeżeli numer katalogowy – należy wpisać numer katalogowy, jeżeli nazwa producenta lub importera – nazwę producenta lub importera, a jeżeli identyfikacja artykułu możliwa jest wyłącznie poprzez podanie zarówno nazwy producenta/importera, jak i nazwy własnej/marki oraz numeru katalogowego – należy podać te wszystkie dane.
3.9. Zamawiający wymaga wskazania producenta w kalkulacji cenowej oferowanego
przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18c627c1-085e-4054-9c1b-841986a1ef88
Biuletyn 572232-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Łęczyca
Regon 61101547700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marii Konopnickiej
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łęczyca
Zamawiajacy kod pocztowy 99-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon (024) 721 03 00,
Zamawiajacy fax (024) 721 03 01
Zamawiajacy email okubas@leczyca.info.pl,
Adres strony url www.leczyca.info.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.leczyca.info.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.leczyca.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dydaktycznego, wyposażenia kuchni oraz dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw do Żłobka Miejskiego w Łęczycy
Numer referencyjny ZP.271.2.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dydaktycznego, wyposażenia kuchni oraz dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw do Żłobka Miejskiego w Łęczycy – w podziale na części. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załącznikach do SIWZ (odrębne dokumenty): • Część nr 1 Załącznik nr 3.1 – kalkulacja cenowa • Część nr 2 Załącznik nr 3.2– kalkulacja cenowa • Część nr 3 Załącznik nr 3.3 – kalkulacja cenowa • Część nr 4 Załącznik nr 3.4 – kalkulacja cenowa • Część nr 5 Załącznik nr 3.5 – kalkulacja cenowa 3.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy (na każdą z części zamówienia). 3.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełnia normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego. 3.7. Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w opisie (Kalkulacji cenowej) parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys., szer., gł.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w kalkulacji cenowej: +/- 20% (za wyjątkiem parametrów określonych jako „minimalne” („min.”) oraz parametrów określonych w przedziale – w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w kalkulacji cenowej). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w kalkulacji cenowej. 3.8. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej artykułu oferowanego przez Wykonawcę - w kalkulacji cenowej należy podać dane identyfikacyjne oferowanego artykułu – jeżeli oznaczeniem pozwalającym na bezpośrednią identyfikację artykułu jest nazwa własna/marka – należy wpisać nazwę własną/markę, jeżeli numer katalogowy – należy wpisać numer katalogowy, jeżeli nazwa producenta lub importera – nazwę producenta lub importera, a jeżeli identyfikacja artykułu możliwa jest wyłącznie poprzez podanie zarówno nazwy producenta/importera, jak i nazwy własnej/marki oraz numeru katalogowego – należy podać te wszystkie dane. 3.9. Zamawiający wymaga wskazania producenta w kalkulacji cenowej oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu).
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniuZamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) opisy, fotografie lub inne podobne materiały (np. karty katalogowe), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego – z dokumentu ma wynikać wprost spełnienie przez oferowane wyposażenie / artykuł wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie pozycji zamawianego wyposażenia / artykułu: tj. informacje dot. rozmiarów, kolorystyki, rodzaju materiału z którego artykuł jest wykonany oraz inne cechy/właściwości artykułu określone w opisie przedmiotu zamówienia, jak również nazwa producenta lub nr katalogowy – do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - Wypełniona kalkulacja cenowa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, do SIWZ, wzależności od części zamówienia na którą składana jest oferta. - Dokumenty podmiotów trzecich 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił tenpodmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonaniaodpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacjęfinansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda: 1) przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w 9.3.1. 9.51SIWZ. - Dokumenty podwykonawcy Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w 9.3.1, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy. - Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający wymaga przedstawienia od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 2)na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w 9.3 SIWZ: a) dokumenty określone w pkt 9.3.2.-9.3.5 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, b) dokumenty określone w pkt 9.3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.3.1 lit. a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument,o który, mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę,zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny – po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany, 2) zmiany umowy w przypadku, gdy zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe w skutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji lub gdy zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującym iprzepisami prawa, 3) zmiany umowy w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego, Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV 4 4 data 2020-08-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 3.1 - kalkulacja cenowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia – elektronika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia – elektronika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 3.2 - kalkulacja cenowa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia kuchni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż wyposażenia kuchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 3.3 - kalkulacja cenowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa zabawek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zabawek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 3.4 - kalkulacja cenowa
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37535200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 3.5 - kalkulacja cenowa
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)