„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Zochcinku”

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
Miejscowość Zochcinek
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572271-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 155000003, 158100009, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Zochcinku w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części:
Część I – różne produkty spożywcze
Część II – produkty mięsno – wędliniarskie
Część III – produkty mleczarskie
Część IV – pieczywo
Część V – mrożonki, ryby

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da3b65b6-c919-4054-8a88-5468b4bab82d
Biuletyn 572271-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
Regon 00030252800000
Zamawiajacy adres ulica Zochcinek 42
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Zochcinek
Zamawiajacy kod pocztowy 27-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 158682818
Zamawiajacy email admin@zochcinek.pl
Adres strony url www.zochcinek.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zochcinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.zochcinek.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zochcinek.pl
Dostep do dokumentow ograniczony www.zochcinek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemne złożenie ofert na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku - Zochcinek 42, 27-500 Opatów
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Zochcinku”
Numer referencyjny ZP.26.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Zochcinku w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części: Część I – różne produkty spożywcze Część II – produkty mięsno – wędliniarskie Część III – produkty mleczarskie Część IV – pieczywo Część V – mrożonki, ryby
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-09-12T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-09-11T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych kompetencji i uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku części II – produkty mięsno – wędliniarskie Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, posiadać musi: – decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalającą na obrót żywnością (potwierdzającą sprawowanie nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP), poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię tej decyzji, – Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów mięsnych i wędliniarskich, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-09-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mięsno – wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-09-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-09-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-09-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mrożonki, ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-09-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)