GuidZP400 |
6aa90eb0-5652-4b54-8f79-eabe5728f908
|
Biuletyn |
569569-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Regon |
43101917000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636,
|
Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lubelskie.pl,
|
Adres strony url |
www.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamawiający informuje, iż niniejsza usługa zostanie dofinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin(parter KANCELARIA OGÓLNA)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie podstrony internetowej z grami i konkursami dotyczącymi Funduszy Europejskich oraz aplikacji mobilnej z grami na urządzenia mobilne
|
Numer referencyjny |
OP-IV.272.61.2020.AO
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Usługa polegająca na wykonania, uruchomieniu i obsłudze technicznej podstrony internetowej umieszczonej na serwerze Zamawiającego, na której znajdą się gry i zabawy internetowe,
a także wykonanie aplikacji mobilnej z grami, która możliwa będzie do pobrania na urządzenia przenośne, tj. smartfony, tablety czy fablety pracujące na systemach Android oraz iOS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 grudnia 2020 r. (termin stanowi kryterium oceny ofert).
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy
i doświadczenia, jeżeli należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• zaprojektował, stworzył i uruchomił co najmniej 2 strony internetowe,
• stworzył co najmniej 3 animacje przy użyciu różnych technik,
• wyprodukował co najmniej 2 aplikacje na urządzenia mobilne.
oraz
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami legitymującymi się następującym doświadczeniem:
• Koordynatora czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia – osoba mająca co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie tworzenia i administrowania stron www i/lub aplikacji mobilnych,
• Webmastera – osoba pełniąca funkcję webmastera, posiadająca co najmniej dwuletnie doświadczenie w projektowaniu stron internetowych,
• Grafika – osoba pełniąca funkcję grafika, posiadająca co najmniej dwuletnie doświadczenie w przygotowaniu projektów graficznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu,
a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7do SIWZ (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Ustala się kwoty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych);
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie Nr 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem: wadium do sprawy OP-IV.272.61.2020.AO – wykonanie podstrony internetowej z grami
i konkursami dotyczącymi Funduszy Europejskich oraz aplikacji mobilnej z grami na urządzenia mobilne.
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień
i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty.
4. Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Jako beneficjenta w dokumencie gwarancji lub poręczenia należy wskazać Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e niniejszego rozdziału, do upływu terminu składania ofert należy przedłożyć dokument w formie oryginału.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione
w sposób nieprawidłowy
7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium:
1) wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego rozdziału.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy
w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Przepisy stosowane odpowiednio zgodnie z Rozdziałem XXIX Ogłoszenia.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 pkt 1 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki,
w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8,11). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określone w § 11 Wzoru umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt.3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (RODO) określony został w rozdz. XXX. 6. Ponadto do oferty Wykonawca powinien załączyć:
1) Wykonawca ma obowiązek zaproponować 2 projekty graficzne dedykowane podstronie
z grami oraz aplikacji. Zamawiający oczekuje otrzymać łącznie 4 projekty graficzne – po dwa projekty (wizualizacja podstrony z grami oraz wizualizacja aplikacji) dla każdej kreacji graficznej.
Projekt graficzny musi być ciekawy, atrakcyjny wizualnie dla odbiorcy i być spójny z kluczem graficznym RPO WL. Projekt powinien zostać dołączony do oferty w formie kolorowego wydruku (wizualizacja projektu) w formacie co najmniej A4.
Brak projektów czy też złożenie ich w innej formie niż w formie kolorowego wydruku skutkuje odrzuceniem oferty.
2) 2 wstępne koncepcje gier. Jedna ma dotyczyć gry dedykowanej grupie wiekowej 5-8 lat, druga ma dotyczyć gry dedykowanej grupie wiekowej 13-16 lat. Obie gry zostaną umieszczone zarówno na podstronie z grami, jak i w aplikacji mobilnej.
Wykonawca przekaże koncepcje gier w formie elektronicznej na płycie CD/DVD bez możliwości ponownego zapisu.
Brak koncepcji czy też złożenie ich w innej formie niż w formie elektronicznej na płycie CD/DVD skutkuje odrzuceniem oferty.
UWAGA!!!
Materiały z ust.6 nie podlegają uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, gdyż ocena będzie dokonywana w kontekście kryteriów oceny ofert.
Materiały muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku stwierdzenia niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
W przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty więcej niż 4 projekty graficzne lub więcej niż dwie wstępne koncepcje gier, taka oferta zostanie odrzucona na podstawie 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Materiały wymienione w ust. 6 muszą zawierać wszystkie niezbędne informacje umożliwiając nadanie Zamawiającemu punktów za poszczególne kryteria określone
w załączniku nr 9 do SIWZ. 7. 1.Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
- koordynatora czynności związanych z realizacją Przedmiotu Umowy.
2. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań,
o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w § 10 wzoru umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
|