GuidZP400 |
fbe7361a-1f59-4633-85d9-c8354e41f9fc
|
Biuletyn |
572120-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Żniński Dom Kultury
|
Regon |
34034862000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pocztowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żnin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 020 517
|
Zamawiajacy fax |
523 020 517
|
Zamawiajacy email |
biuro@zninskidomkultury.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Infrastruktura domów kultury
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zninskidomkultury.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zninskidomkultury.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Żnińskiego domu Kultury
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pocztowa 15 88-400 Żnin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup nagłośnienia i oświetlenia w celu podniesienia jakości oferty kulturalnej Żnińskiego Domu Kultury
|
Numer referencyjny |
ZDK.081.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup nagłośnienia i oświetlenia w celu podniesienia jakości oferty kulturalnej Żnińskiego Domu Kultury.
3. Zakres prac, o których mowa w ust. 1 obejmuje:
1) dostarczenie i rozładunek wszystkich urządzeń i osprzętu niezbędnych do wykonania instalacji,
2) dostarczone urządzenia należy zabezpieczyć w odpowiedni sposób przed kradzieżą, uszkodzeniem lub innymi czynnikami mogącymi wpłynąć na jakość dostarczonych materiałów i urządzeń,
3) montaż, uruchomienie i regulacja urządzeń,
4) dostawa i montaż instalacji przewodów wchodzących w skład instalacji,
5) wszelkie podwieszenia oraz konstrukcje wsporcze wchodzące w skład zakresu prac słaboprądowych - Wykonawca jest obowiązany do dostosowania wszelkich podwieszeń i konstrukcji wsporczych w taki sposób, aby były one trwałe i pewne,
6) wykonanie wszelkich otworów w stropach i ścianach a także uszczelnienie tych otworów przy przejściach przez różne strefy ogniowe masami o odpowiedniej odporności ogniowej,
7) wykonanie przebić w stropach dla prowadzenia instalacji wraz i ich obróbką i uszczelnieniem,
8) dokonanie niezbędnych pomiarów dla poszczególnych typów instalacji oraz przedłożenie wyników tych pomiarów do odbiorów instalacji
9) przedłożenie kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, osprzętu czy innych rozwiązań systemowych, jak również dokumentacji powykonawczej celem dokonania odbioru tych prac.
4. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2 dostawy polegające na dostawie i montażu sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na łączną kwotę 100 000,00 zł brutto – Zamawiający dopuszcza, aby dostawa sprzętu j/w realizowana była w ramach odrębnych umów (osobno sprzęt nagłaśniający i osobno sprzęt oświetleniowy), z zastrzeżeniem, iż łączna wartość tych dostaw ma wynieść co najmniej 100 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia dokumentów
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia dokumentów
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia dokumentów
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu.
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2) części 6 SIWZ składa każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie,
w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5 oraz 7 części 5 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.zninskidomkultury.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wykonawcy zobowiązani są do:
1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności:
postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika.
2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym,
b) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt. 1,
c) zmiana pierwotnie przyjętej technologii wykonania prac w stosunku do założeń zawartych w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru wykonanych prac, na podstawie której realizowana jest niniejsza umowa, w przypadku ujawnienia lokalnych zmian warunków geologicznych podłoża bądź w przypadku, gdy zmiana podyktowana będzie usprawnieniem procesu budowy czy polepszeniem warunków eksploatacji bądź gdy wykonanie w technologii wskazanej w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac albo ofercie stanie się niemożliwe, a także w przypadku pojawienia się na rynku technologii nowszej generacji pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji prac lub zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy bądź konieczności zrealizowania prac przy zastosowaniu innego rozwiązania technologicznego, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianego wcześniej rozwiązania groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
d) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
1. gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym,
2. działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie,
3. konieczności zmiany finansowania,
4. realizacji prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy zleconych na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub na podstawie odrębnej umowy, wymuszających konieczność koordynacji tych prac z pracami realizowanymi na podstawie niniejszej umowy i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
e) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w § 5 umowy.
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego lub w zakresie wynikającym z cofnięcia środków pochodzących z zewnętrznych źródeł finansowania, które miały być przeznaczone na dofinansowanie przedmiotu umowy.
b) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy określonego kwotą ryczałtową brutto § 8 ust. 1 umowy, odpowiednio do wartości zmniejszonego zakresu zamówienia,
c) zmiana pierwotnie przyjętej technologii wykonania prac objętych umową w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy, stosownie do zaistniałych okoliczności, z ewentualną zmianą wynagrodzenia (zmniejszeniem bądź zwiększeniem), pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do dalszych wyjaśnień ze strony Wykonawcy, celem stwierdzenia zasadności zmiany wynagrodzenia,
d) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego,
b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
c) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,
d) o okres niezbędny na wykonanie prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy (zleconych na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub odrębną umową).
|
IV 4 4 data |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|