GuidZP400 |
116e0604-e9b3-4d73-a968-39a84e34f484
|
Biuletyn |
572064-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
|
Regon |
18440000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8487043,
|
Zamawiajacy fax |
61 8955043
|
Zamawiajacy email |
zampub@up.poznan.pl,
|
Adres strony url |
www.up.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamawiający realizuje projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 pt.:„ Trzecia misja Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu- zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, oraz „Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego na rzecz Innowacyjnej Wielkopolski.”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.up.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.up.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, pok. 407
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
RZ-262-56/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, załączniki do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
33
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych) związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunki udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże prawidłowe wykonanie, co najmniej jednej dostawy papieru kserograficznego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie o wartości brutto równej lub przekraczającej 200.000,00 PLN, słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100. Wykazana dostawa musi być objęta jedną umową.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
A. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu lub wskazanie miejsca dostępu stosownych informacji.
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 lit. g) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 6.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz prawidłowo wykonanej, co najmniej jednej dostawy papieru kserograficznego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości brutto równej lub przekraczającej 200.000,00 PLN, słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100. Wykazana dostawa musi być objęta jedną umową.
Należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że wykazana dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, zgodnie z załącznikiem nr 7, przy czym dokumentami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
A. Certyfikat FSC lub PEFC lub Ecolabel dla oferowanego papieru kserograficznego z pozycji od 1 do 5 załącznika nr 2 do SIWZ. B. Próbki (wzorniki) - jednej ryzy oferowanego papieru kserograficznego z pozycji nr 1 załącznika nr 2 do SIWZ. C. Karty charakterystyki produktu dla papieru z pozycji od 1 do 5 załącznika nr 2 do SIWZ lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. B. Formularz cenowy - załącznik nr 2. C. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów) – załącznik nr 5. D. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy). E.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa §12 projektu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art.13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań;
inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała, Telefon: 61 848-7799; e-mail: tomasz.napierala@up.poznan.pl
uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na pn. Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych uczelni prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy RZ-262-56/2020
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn.zm), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
|