GuidZP400 |
e205ccc5-ff01-40f6-9fbd-89a7ae5a4ef8
|
Biuletyn |
572790-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
|
Regon |
33102935500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Połczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdwin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 533 509
|
Zamawiajacy fax |
261 533 509
|
Zamawiajacy email |
zam.publ.21blt@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.21blt.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Elektronicznie za pośrednictwem operatora Platformy Zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Sposób składania ofert określa szczegółowo rozdział 10 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa latarek dla żołnierzy
|
Numer referencyjny |
ZP/39/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa latarek dla żołnierzy. Wyrób o przeznaczeniu militarnym, będąca wyposażeniem indywidualnym żołnierza, do użycia i eksploatacji w SZ RP, zarówno w czasie pokoju jak i w warunkach kryzysowych. Zaprojektowany i wykonany w sposób umożliwiający jego bezawaryjną eksploatację w rożnych warunkach atmosferycznych i statycznych. Przedmiot umowy musi być I kategorii, wyprodukowany w roku zaplanowanej dostawy do Sił Zbrojnych RP. Ma być profesjonalnym urządzeniem nie będącym repliką lub podrobionym wzorem przemysłowym oryginalnych latarek stosowanych do celów wojskowych.
Parametry i wymagania techniczne latarki zostały opisane w rozdziale 3 pkt 2.1, i 2.2. SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31521320-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości 275 szt. Natomiast pozostała ilość jest traktowana jako zamówienie w ramach prawa opcji, które będzie wykonane w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego. Ilość asortymentu zamówienia opcjonalnego (prawo opcji) jest ilością maksymalna jaką Zamawiający może nabyć tzn. zależna ona będzie od budżetu jakim dysponuje Zamawiający na realizacje przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym. Opcja odnosi się do zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia o maksymalnie 125 sztuk.
Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony wykonawcy.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o potrzebie zwiększenia ilości asortymentu w ramach prawa opcji proporcjonalnie do swoich potrzeb. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że nie ma obowiązku wykorzystania maksymalnej ilości asortymentu określonego w ramach prawa opcji, przy zachowaniu cen podanych w ofercie Wykonawcy dla prawa opcji w formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów:
- karty katalogowe opisy lub inne dokumenty zawierające specyfikacje techniczną oferowanego wyrobu, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego, dotyczącego właściwości przedmiotu zamówienia określonych w rozdziale 3 pkt 2.1. i 2.2. SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian przedmiotowej umowy, w poniższym zakresie:
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto).
2) terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zjawisko o charakterze zewnętrznym, nadzwyczajnym, któremu nie można zapobiec normalnymi środkami oraz za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, niemożliwym do przewidzenia i nieuchronnym, w tym zjawisko atmosferyczne, takie jak: opady powodujące miejscowe i czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, pożar, oblodzenie lub gołoledź uniemożliwiająca czasowe poruszanie się po drogach publicznych, gwałtowne opady śniegu uniemożliwiające poruszanie się po drogach lub prowadzenie prac, wysokie temperatury o dużej uciążliwości przy pracach „na zewnątrz” – powyżej 30°C, itp.
Uwaga! Termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o czas uniemożliwiający wykonanie dostawy, z zastrzeżeniem, że wystąpienie siły wyższej musi być potwierdzone przez służby meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP,
b) uchybienia terminu z wyłącznej winy Zamawiającego. Przesłanka występuje wyłącznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nastąpiło na skutek działań przedstawiciela Zamawiającego, tj.:
- dostawa nie została przyjęta z powodu nieobecności magazyniera;
- termin zakończenia musi zostać przesunięty ze względu na okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, a związanymi ze statutowymi lub organizacyjnymi obowiązkami zamawiającego;
- przedstawiciele Wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalności przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek.
c) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej lub wojskowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych okolicznościami zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ
- przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych;
2. Każda zmiana umowy musi być wprowadzona pisemnym aneksem, najpóźniej do upływu pierwotnego terminu realizacji.
Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 4 17 |
1
|