Dostawa latarek dla żołnierzy

Data publikacji 2020-08-10
Data zakończenia 2020-08-19 00:00:00
Instytucja 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Miejscowość Świdwin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Lampy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572790-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315213203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa latarek dla żołnierzy. Wyrób o przeznaczeniu militarnym, będąca wyposażeniem indywidualnym żołnierza, do użycia i eksploatacji w SZ RP, zarówno w czasie pokoju jak i w warunkach kryzysowych. Zaprojektowany i wykonany w sposób umożliwiający jego bezawaryjną eksploatację w rożnych warunkach atmosferycznych i statycznych. Przedmiot umowy musi być I kategorii, wyprodukowany w roku zaplanowanej dostawy do Sił Zbrojnych RP. Ma być profesjonalnym urządzeniem nie będącym repliką lub podrobionym wzorem przemysłowym oryginalnych latarek stosowanych do celów wojskowych.
Parametry i wymagania techniczne latarki zostały opisane w rozdziale 3 pkt 2.1, i 2.2. SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e205ccc5-ff01-40f6-9fbd-89a7ae5a4ef8
Biuletyn 572790-N-2020
Zamawiajacy nazwa 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Regon 33102935500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Połczyńska
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Świdwin
Zamawiajacy kod pocztowy 78-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 533 509
Zamawiajacy fax 261 533 509
Zamawiajacy email zam.publ.21blt@ron.mil.pl
Adres strony url www.21blt.wp.mil.pl
Adres strony internetowej www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Elektronicznie za pośrednictwem operatora Platformy Zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Sposób składania ofert określa szczegółowo rozdział 10 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa latarek dla żołnierzy
Numer referencyjny ZP/39/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa latarek dla żołnierzy. Wyrób o przeznaczeniu militarnym, będąca wyposażeniem indywidualnym żołnierza, do użycia i eksploatacji w SZ RP, zarówno w czasie pokoju jak i w warunkach kryzysowych. Zaprojektowany i wykonany w sposób umożliwiający jego bezawaryjną eksploatację w rożnych warunkach atmosferycznych i statycznych. Przedmiot umowy musi być I kategorii, wyprodukowany w roku zaplanowanej dostawy do Sił Zbrojnych RP. Ma być profesjonalnym urządzeniem nie będącym repliką lub podrobionym wzorem przemysłowym oryginalnych latarek stosowanych do celów wojskowych. Parametry i wymagania techniczne latarki zostały opisane w rozdziale 3 pkt 2.1, i 2.2. SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31521320-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości 275 szt. Natomiast pozostała ilość jest traktowana jako zamówienie w ramach prawa opcji, które będzie wykonane w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego. Ilość asortymentu zamówienia opcjonalnego (prawo opcji) jest ilością maksymalna jaką Zamawiający może nabyć tzn. zależna ona będzie od budżetu jakim dysponuje Zamawiający na realizacje przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym. Opcja odnosi się do zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia o maksymalnie 125 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o potrzebie zwiększenia ilości asortymentu w ramach prawa opcji proporcjonalnie do swoich potrzeb. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że nie ma obowiązku wykorzystania maksymalnej ilości asortymentu określonego w ramach prawa opcji, przy zachowaniu cen podanych w ofercie Wykonawcy dla prawa opcji w formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów: - karty katalogowe opisy lub inne dokumenty zawierające specyfikacje techniczną oferowanego wyrobu, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego, dotyczącego właściwości przedmiotu zamówienia określonych w rozdziale 3 pkt 2.1. i 2.2. SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian przedmiotowej umowy, w poniższym zakresie: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto). 2) terminu wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zjawisko o charakterze zewnętrznym, nadzwyczajnym, któremu nie można zapobiec normalnymi środkami oraz za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, niemożliwym do przewidzenia i nieuchronnym, w tym zjawisko atmosferyczne, takie jak: opady powodujące miejscowe i czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, pożar, oblodzenie lub gołoledź uniemożliwiająca czasowe poruszanie się po drogach publicznych, gwałtowne opady śniegu uniemożliwiające poruszanie się po drogach lub prowadzenie prac, wysokie temperatury o dużej uciążliwości przy pracach „na zewnątrz” – powyżej 30°C, itp. Uwaga! Termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o czas uniemożliwiający wykonanie dostawy, z zastrzeżeniem, że wystąpienie siły wyższej musi być potwierdzone przez służby meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP, b) uchybienia terminu z wyłącznej winy Zamawiającego. Przesłanka występuje wyłącznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nastąpiło na skutek działań przedstawiciela Zamawiającego, tj.: - dostawa nie została przyjęta z powodu nieobecności magazyniera; - termin zakończenia musi zostać przesunięty ze względu na okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, a związanymi ze statutowymi lub organizacyjnymi obowiązkami zamawiającego; - przedstawiciele Wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalności przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek. c) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej lub wojskowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, d) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych okolicznościami zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych; 2. Każda zmiana umowy musi być wprowadzona pisemnym aneksem, najpóźniej do upływu pierwotnego terminu realizacji. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30 dni
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)