System monitoringu wizyjnego w Zakładzie Karnym w Tarnowie

Data publikacji 2020-08-10
Data zakończenia 2020-08-24 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572804-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego CCTV w technologii IP na terenie Oddziału Penitencjarnego nr 3 w Zakładzie Karnym w Tarnowie wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1. do s.i.w.z.

Szacunkowy wykaz materiałów:
Lp. Opis Ilość Jednostka miary
1. Oprogramowanie VMS z licencjami 1 kpl.
2. Serwer VMS 1 kpl.
3. Macierz dyskowa 1 kpl.
4. Dyski do macierzy 2 szt.
5. Kamera zewnętrzna typu bullet (tubowa) z akcesoriami (adaptery, puszki montażowe, wysięgniki) 16 kpl.
6. Kamera wewnętrzna typu kopułka z akcesoriami (adaptery, puszki montażowe) 32 kpl.
7. Kamera zewnętrzna obrotowa z akcesoriami (adaptery, puszki montażowe, wysięgniki) 3 kpl.
8. Stacja kliencka 1 kpl.
9. Dekoder ściany wizyjnej 1 kpl.
10. Manipulator sieciowy do sterowania kamerami obrotowymi 1 szt.
11. Ściana wizyjna z 6 monitorami 1 kpl.
12. Switch przemysłowy z wkładkami SFP 5 kpl.
13. Switch zarządzalny 24 port z wkładkami SFP 1 kpl.
14. Zewnętrzne punkty dostępowe wraz z osprzętem 5 kpl.
15. Materiały do wykonania instalacji światłowodowej (światłowód, patchpanele, pigtaile, mufy, tacki itp.) 1 kpl.
16. Materiały do wykonania instalacji sieci strukturalnej na potrzeby systemu (okablowanie kat. 6A, patchpanele, moduły, patchcordy rury, peszle, itp.) 1 kpl.
17. Materiały do wykonania instalacji zasilającej 230V (okablowanie, gniazda, zabezpieczenia itp.) 1 kpl.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin terenu, obiektów
i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uzyskał od Zamawiającego wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
W celu wyznaczenia terminu dokonania oględzin terenu Wykonawcy powinni kontaktować się (telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną) z osobami wymienionymi w pkt. 7, nie później niż 2 dni przed planowanymi oględzinami.

Wykonanie systemu monitoringu obejmuje zastosowanie urządzeń i oprogramowania
o parametrach sugerowanych w Wymaganiach technicznych urządzeń i oprogramowania VMS. Dopuszcza się modyfikacje, uzgodnione z Zamawiającym, które nie spowodują pogorszenia funkcjonowania całości systemu. Wszystkie dodatkowe urządzenia należy ująć w wykazie oferowanych urządzeń (zał. nr 3).

Wykonawca dostarczy artykuły, dokona montażu, uruchomienia i konfiguracji systemu na własny koszt z wymaganymi Certyfikatami i atestatami zgodnymi z przepisami prawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45d76493-c4cf-4c05-b04c-a03d8af755a8
Biuletyn 572804-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Tarnowie
Regon 32000600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. St. Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-14 623-51-00 wew. 231
Zamawiajacy fax 146 215 677
Zamawiajacy email zp_tarnow@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Tarnowie ul. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu System monitoringu wizyjnego w Zakładzie Karnym w Tarnowie
Numer referencyjny D/Kw.2232.9.2020.AS
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego CCTV w technologii IP na terenie Oddziału Penitencjarnego nr 3 w Zakładzie Karnym w Tarnowie wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1. do s.i.w.z. Szacunkowy wykaz materiałów: Lp. Opis Ilość Jednostka miary 1. Oprogramowanie VMS z licencjami 1 kpl. 2. Serwer VMS 1 kpl. 3. Macierz dyskowa 1 kpl. 4. Dyski do macierzy 2 szt. 5. Kamera zewnętrzna typu bullet (tubowa) z akcesoriami (adaptery, puszki montażowe, wysięgniki) 16 kpl. 6. Kamera wewnętrzna typu kopułka z akcesoriami (adaptery, puszki montażowe) 32 kpl. 7. Kamera zewnętrzna obrotowa z akcesoriami (adaptery, puszki montażowe, wysięgniki) 3 kpl. 8. Stacja kliencka 1 kpl. 9. Dekoder ściany wizyjnej 1 kpl. 10. Manipulator sieciowy do sterowania kamerami obrotowymi 1 szt. 11. Ściana wizyjna z 6 monitorami 1 kpl. 12. Switch przemysłowy z wkładkami SFP 5 kpl. 13. Switch zarządzalny 24 port z wkładkami SFP 1 kpl. 14. Zewnętrzne punkty dostępowe wraz z osprzętem 5 kpl. 15. Materiały do wykonania instalacji światłowodowej (światłowód, patchpanele, pigtaile, mufy, tacki itp.) 1 kpl. 16. Materiały do wykonania instalacji sieci strukturalnej na potrzeby systemu (okablowanie kat. 6A, patchpanele, moduły, patchcordy rury, peszle, itp.) 1 kpl. 17. Materiały do wykonania instalacji zasilającej 230V (okablowanie, gniazda, zabezpieczenia itp.) 1 kpl. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin terenu, obiektów i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uzyskał od Zamawiającego wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. W celu wyznaczenia terminu dokonania oględzin terenu Wykonawcy powinni kontaktować się (telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną) z osobami wymienionymi w pkt. 7, nie później niż 2 dni przed planowanymi oględzinami. Wykonanie systemu monitoringu obejmuje zastosowanie urządzeń i oprogramowania o parametrach sugerowanych w Wymaganiach technicznych urządzeń i oprogramowania VMS. Dopuszcza się modyfikacje, uzgodnione z Zamawiającym, które nie spowodują pogorszenia funkcjonowania całości systemu. Wszystkie dodatkowe urządzenia należy ująć w wykazie oferowanych urządzeń (zał. nr 3). Wykonawca dostarczy artykuły, dokona montażu, uruchomienia i konfiguracji systemu na własny koszt z wymaganymi Certyfikatami i atestatami zgodnymi z przepisami prawa.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, w ciągu ostatnich 3 lat wykonali lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. dostawy, montażu i uruchomienia systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP w tym jedną w obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełniać łącznie, przy czym każde z wykazywanych zamówień powinno obejmować pełen zakres zamówienia objętego warunkiem,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują minimum 2 osobami posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona winien złożyć na wezwanie Zamawiającego wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, spełniających wymagania tj. osoby posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.zp.sw.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23.ustawy prawo zamówień publicznych. 2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona winien złożyć na wezwanie Zamawiającego: 1. wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających porównywalnie z przedmiotem zamówienia tj. dostawy, montażu i uruchomienia systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP, w tym jedną w obiekcie użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi załącznik nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, spełniających wymagania tj. osoby posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Wzór stanowi załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 2. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełni obowiązki wynikające z art. 13 lub 14 RODO, zamawiający żąda oświadczenia w zakresie wypełniania ww. obowiązków informacyjnych 3. Wykaz oferowanych urządzeń
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny Tarnów, ul. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów;  inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Tarnowie jest chor. Magdalena Brożek oraz zastępca inspektora danych osobowych mł. chor. Tomasz Madej, e-mail: iod_zk_tarnow@sw.gov.pl, tel: 14 623-51-54 *;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na system monitoringu wizyjnego w Zakładzie Karnym w Tarnowie, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie awarii
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)