GuidZP400 |
bc8177cb-9240-4b38-9011-fb159b1b8494
|
Biuletyn |
572754-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych
|
Regon |
381973492
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Dobra
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ustrzyki Dolne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
(013)4611948,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
m.paszkowska@cuw-ustrzyki.pl,
|
Adres strony url |
cuwustrzykidolne.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
cuwustrzykidolne.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
cuwustrzykidolne.bip.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, poczta polska, kurier
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa nabiału w roku szkolnym 2020/2021” w rozbiciu na poszczególne jednostki: 1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne, 2) Zespół Szkól Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, 3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna, 4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka, 5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa, 6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne, 7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne, 8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
|
Numer referencyjny |
CUW.261.1.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału w roku szkolnym 2020/2021 w rozbiciu na poszczególne jednostki:
1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,
2) Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,
3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,
4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,
5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,
6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,
7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,
8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który złoży ofertę z uwzględnieniem WSZYSTKICH wyżej wymienionych jednostek.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
103620,01
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ).
Wykonawca zobligowany jest do przekazana Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ) w terminie do 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (otwarcie ofert) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych tj. informacji, która zawiera w szczególności firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie określonym w SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w ppkt. a należy złożyć w oryginale.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|