GuidZP400 |
2f29a0f1-716b-4642-92d7-0b81fb41389e
|
Biuletyn |
572566-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. prof. Wł. Szafera w Rzemieniu
|
Regon |
98051000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rzemień
|
Zamawiajacy adres numer domu |
243
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzemień
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-322
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
177 748 130
|
Zamawiajacy fax |
177 748 130
|
Zamawiajacy email |
zs_rcku@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.bip-rzemien.itl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szkoła publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip-rzemien.itl.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip-rzemien.itl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. prof. Władysława Szafera w Rzemieniu 39-322 Rzemień 243
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa zabytkowego pałacu i zmiana sposobu użytkowania na bazę Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia spełniających
warunki opisane w Tomie II i III SIWZ w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa
zabytkowego pałacu i zmiana sposobu użytkowania na bazę Zespołu Szkół Kształcenia
Rolniczego w Rzemieniu wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem.
Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Specyfikacja techniczna) zawartym w Tomie III SIWZ wskazane pozycje wyposażenie muszą posiadać:
- certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 oraz certyfikat systemu zarządzania środowiskiem zgodny z normą ISO 14001 w zakresie produkcji i sprzedaży mebli biurowych,
- pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN EN 14073-2,
- pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009,
- spełniać wymagania normy PN EN 14322,
- atesty higieniczne w zakresie komponentów wchodzących w zakres systemów biurek, stołów, szaf oraz kontenerów.
Lokalizacja dostawy: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Prof. Władysława Szafera w Rzemieniu 39-322 Rzemień 243, działka ewidencyjna nr 815/3, 816, 811/2.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie ustanowił warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć dla każdego produktu, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacja techniczna) zawartym w Tomie III SIWZ:
a) kartę katalogową, na której będzie przedstawiony proponowany produkt, potwierdzającą jego parametry zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (kart powinna zawierać, co najmniej wymagane w opisie przedmiotu zamówienia parametry danego produktu oraz zdjęcie, co najmniej w formacie A5), karta musi zawierać informację z nazwą/symbolem/numerem katalogowym mebla oraz nazwę producenta,
oraz dla wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia produktów:
b) certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 oraz certyfikat systemu zarządzania środowiskiem zgodny z normą ISO 14001 w zakresie produkcji i sprzedaży mebli biurowych,
c) pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN EN 14073-2,
d) pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009,
e) dokument potwierdzający spełnianie wymagania normy PN EN 14322,
f) atesty higieniczne w zakresie komponentów wchodzących w zakres systemów biurek, stołów, szaf oraz kontenerów,
g) próbki tkanin.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Informacja dla Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 lit. a składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
1.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 1.2 powyżej stosuje się.
1,4 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
1.5 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
2.Obowiązki Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy
2.1 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnie potwierdzającym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2.2 Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w pkt.III.4) lit. a dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
2.3 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2 powyżej dotyczące tego podwykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku NBP 84 1010 1528 0000 6813 9120 0000
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, wynagrodzenie ulegnie zmianie stosowanie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto.
2. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OSÓB FIZYCZNYCH BIORĄCYCH UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. prof. Wł. Szafera w Rzemieniu , adres: 39-322 Rzemień 243.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. prof. Wł. Szafera w Rzemieniu jest pan Kamil Gałązka dostępny pod numerem telefonu: 32 3314808 lub 503118282.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa wyposażenia - Przebudowa zabytkowego pałacu i zmiana sposobu użytkowania na bazę Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem – wykonanie remontu elewacji prowadzonym w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z celem, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w art. 6 ust. 1 pkt b RODO.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
|